Mentos
Mister Stomme Klup
Met zo'n grote reet heb je goede kans dat er wat geluk aan blijft hangen.Hoe bedoel je?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Met zo'n grote reet heb je goede kans dat er wat geluk aan blijft hangen.Hoe bedoel je?
Ik vermoedde het, maar bedankt voor de bevestiging.Met zo'n grote reet heb je goede kans dat er wat geluk aan blijft hangen.
Nee man....Ik denk dat onze boys weer het koppie omhoog hebben.
Malacia en Ledezma dan. Tweede helft Dest idd.Geen Mauro, Ledezma en Schouten twijfel…dus wie zijn onze backs?? Karsdorp en Malacia en dan 2e helft Dest. Veerman, Saibari en Til verwacht ik…heb liever
Babadi…maar ja..Bosz…vond Veerman wel prima invallen afgelopen woensdag.
3-2. PSV het overwicht maar ongelukkig in de afronding, 3 counters van RKC, 3 goals. Doelpunt en assist Ihattaren, smullende commentator.Goal of assist van Ihattaren, dat staat alvast dikgedrukt in het script. Of de 1-0 van RKC of de late gelijkmaker/winnende.
Ik hoop het.. ergens in mijn hoofd blijft het maar hangen dat we 2 doelpunten tegen gaan krijgen. Ik krijg het er niet uit.Nee man....Ik denk dat onze boys weer het koppie omhoog hebben.
Lees net dat Saibari een oplossing heeft gevonden voor het te laat komen….zou hij nu door hebben dat er een wekkerfunctie op zijn iPhone zit??
Omdat minimaal 2 tegendoelpunten per wedstrijd na de winterstop meer de norm is geworden waarschijnlijk. Ook dat elk schot op het PSV doel een doelpunt oplevert trouwens.Ik hoop het.. ergens in mijn hoofd blijft het maar hangen dat we 2 doelpunten tegen gaan krijgen. Ik krijg het er niet uit.
Dan moet PSV zelf vaker scoren en gewoon winnen. Want het moet.Ik hoop het.. ergens in mijn hoofd blijft het maar hangen dat we 2 doelpunten tegen gaan krijgen. Ik krijg het er niet uit.
Als ie gewoon Nagalo opstelt en niet mr. Onrust Boscagli zou dat al flink schelen achterinIk hoop het.. ergens in mijn hoofd blijft het maar hangen dat we 2 doelpunten tegen gaan krijgen. Ik krijg het er niet uit.