RKC Waalwijk - PSV | Zaterdag 15 maart | Eindstand 0-3

Met zo'n grote reet heb je goede kans dat er wat geluk aan blijft hangen.
Ik vermoedde het, maar bedankt voor de bevestiging.

Ik heb de wedstrijd niet gevolgd maar Frankfurt ging niet al te best zie ik aan de score. Tien wisselingen in de opstellingen ook?? Madman Farioli!

Het is hier het wedstrijdtopic RKC-PSV.
De enige reden om Ajax hier te vernoemen is onze hoop dat ze eindelijk afgedroogd gaan worden , door AZ. (0-1 vind ik ook genoeg hoor.)
Voor ons wordt het zwaar in Waalwijk maar met de juiste instelling moeten de drie punten haalbaar zijn.

Als je dit niet wint is de lol er wel af, en we willen toch allemaal zien hoe PSV op 30 maart voetballes gaat geven.
Dus, hoe dan ook, eerst winnen bij het taaie RKC.
Forza PSV.

Geen Mauro, Ledezma en Schouten twijfel…dus wie zijn onze backs?? Karsdorp en Malacia en dan 2e helft Dest. Veerman, Saibari en Til verwacht ik…heb liever
Babadi…maar ja..Bosz…vond Veerman wel prima invallen afgelopen woensdag.

Lees net dat Saibari een oplossing heeft gevonden voor het te laat komen….zou hij nu door hebben dat er een wekkerfunctie op zijn iPhone zit??

Ik hoop het.. ergens in mijn hoofd blijft het maar hangen dat we 2 doelpunten tegen gaan krijgen. Ik krijg het er niet uit.
Omdat minimaal 2 tegendoelpunten per wedstrijd na de winterstop meer de norm is geworden waarschijnlijk. Ook dat elk schot op het PSV doel een doelpunt oplevert trouwens.

Snap dat de recente resultaten zorgen voor een negatieve houding hier, maar dat is voor deze wedstrijd toch echt niet nodig.

De vorm komt langzaam weer een beetje terug, maar vooral de selectie is weer fitter. Er zijn op de back positie na wissel mogelijkheden. En met alle respect, het is maar tegen RKC. Dus hup 3 punten!!

Terug
Bovenaan Onderaan