Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Denk dat Ledezma speelt en Malacia bankt als Mauro fit is en Dest een half uur tot een helft krijgt.Overigens zei Bosz in het interview over het te laat zijn van Saibari ook dat Mauro niet in staat was te spelen tegen Arsenal. Hopelijk deze wedstrijd weer wel? Want dat is nogal een verschil met het alternatief (Ledezma).
Zou me niet verbazen idd.Denk dat Ledezma speelt en Malacia bankt als Mauro fit is en Dest een half uur tot een helft krijgt.
Ook goed, want Ledezma is - hoe erg ook - beter dan Malacia.Zou me niet verbazen idd.
Winnen.
Winnen!
Dit is het? Ik denk dat ik het topic maar weer sluit...Ik weet niet, gelijkspelletje is misschien ook mooi
Nee ok, ik zal nog even mijn best doen:Dit is het? Ik denk dat ik het topic maar weer sluit...
Ajax kan verliezen van PSV en AZ en nog steeds kampioen worden. Nog steeds genoeg voorsprong, en dan moet PSV alles winnen.Van mij mogen jullie wel punten verspelen zodat Ajax een buffertje heeft voor de wedstrijd tegen AZ.
Doe ermee wat je wil.
Juah, maar zo ver hoeft het van mij niet te komen. Als het na dit weekend nog 8 punten is, dan vind ik het goed. Maar het idee van maar 2 punten voorsprong na PSV-Ajax staat me niet héél erg aan.Ajax kan verliezen van PSV en AZ en nog steeds kampioen worden. Nog steeds genoeg voorsprong, en dan moet PSV alles winnen.
Beetje spanning joh...lache man.Juah, maar zo ver hoeft het van mij niet te komen. Als het na dit weekend nog 8 punten is, dan vind ik het goed. Maar het idee van maar 2 punten voorsprong na PSV-Ajax staat me niet héél erg aan.
Puntverlies tegen een kleintje zoals PEC is eigenlijk essentieel maar het geluk kleeft aan de kont daar.Ajax kan verliezen van PSV en AZ en nog steeds kampioen worden. Nog steeds genoeg voorsprong, en dan moet PSV alles winnen.
Wat wil je met Brobbey in je team?Puntverlies tegen een kleintje zoals PEC is eigenlijk essentieel maar het geluk kleeft aan de kont daar.
2 punten verschil na PSV- Ajax is het droomscenario.Juah, maar zo ver hoeft het van mij niet te komen. Als het na dit weekend nog 8 punten is, dan vind ik het goed. Maar het idee van maar 2 punten voorsprong na PSV-Ajax staat me niet héél erg aan.
En ze dan thuis compleet vernederen2 punten verschil na PSV- Ajax is het droomscenario.
Het moet wel nog spannend worden.
Hoe bedoel je?Wat wil je met Brobbey in je team?![]()