RKC Waalwijk - PSV | Zaterdag 15 maart | Eindstand 0-3

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
DHsSITA.png

SJjeawX.png

Laatst bewerkt:
Overigens zei Bosz in het interview over het te laat zijn van Saibari ook dat Mauro niet in staat was te spelen tegen Arsenal. Hopelijk deze wedstrijd weer wel? Want dat is nogal een verschil met het alternatief (Ledezma).

Overigens zei Bosz in het interview over het te laat zijn van Saibari ook dat Mauro niet in staat was te spelen tegen Arsenal. Hopelijk deze wedstrijd weer wel? Want dat is nogal een verschil met het alternatief (Ledezma).
Denk dat Ledezma speelt en Malacia bankt als Mauro fit is en Dest een half uur tot een helft krijgt.

RKC heeft een 2de leven gekregen na de winsterstop met dank aan Mo Ihattaren. Derhalve verwacht ik een zeer lastige wedstrijd met sowieso 2 goals voor RKC. Aan PSV dus de taak om er minimaal 3 te maken.

Van mij mogen jullie wel punten verspelen zodat Ajax een buffertje heeft voor de wedstrijd tegen AZ.

Doe ermee wat je wil.

Ajax kan verliezen van PSV en AZ en nog steeds kampioen worden. Nog steeds genoeg voorsprong, en dan moet PSV alles winnen.
Juah, maar zo ver hoeft het van mij niet te komen. Als het na dit weekend nog 8 punten is, dan vind ik het goed. Maar het idee van maar 2 punten voorsprong na PSV-Ajax staat me niet héél erg aan.

Juah, maar zo ver hoeft het van mij niet te komen. Als het na dit weekend nog 8 punten is, dan vind ik het goed. Maar het idee van maar 2 punten voorsprong na PSV-Ajax staat me niet héél erg aan.
Beetje spanning joh...lache man.

Ajax kan verliezen van PSV en AZ en nog steeds kampioen worden. Nog steeds genoeg voorsprong, en dan moet PSV alles winnen.
Puntverlies tegen een kleintje zoals PEC is eigenlijk essentieel maar het geluk kleeft aan de kont daar.

2 punten verschil na PSV- Ajax is het droomscenario.
Het moet wel nog spannend worden.

Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan