Ritsu Doan (A)

Ik neem maar aan wat hier staat, heb de post in kwestie niet zelf gezien en dus ook de reacties daarop niet. Ik neem dus voor waarheid aan wat er in het artikel staat, daar wordt naar het aantal reacties zelfs verwezen als 'wagonlading'. Zou goed kunnen dat je gelijk hebt, maar dat kan ik niet controleren.
Bedoelde niet de Veel bij jouw maar in t AD. ;)
 
Ik vind het vooral jammer dat het AD het blijkbaar meer dan een week later nog nodig vindt om dit weer aan te wakkeren. Heeft het ze zo veel tijd gekost om mensen erover te interviewen, of is het een soort van framing?

Optie 2!
 
Ik neem maar aan wat hier staat, heb de post in kwestie niet zelf gezien en dus ook de reacties daarop niet. Ik neem dus voor waarheid aan wat er in het artikel staat, daar wordt naar het aantal reacties zelfs verwezen als 'wagonlading'. Zou goed kunnen dat je gelijk hebt, maar dat kan ik niet controleren.
Zonder vervelend te doen, maar de Nederlandse media geloven rondom de verhalen die ze noteren van onze prachtige club lijkt mij een tikkeltje naief is het niet?

Twee van de grootste Nederlandse krantuitgevers zitten nota bene gevestigd in de steden van onze concurrent. Waar d'r een vuist diep in de Rotterdamse voetbalclub zit, probeert de ander nog aan de stoelpoten van de trainer van hun favoriete club te zagen -zonder enkele aanleiding- leg mij dan eens uit, waarom zij dan positieve en waarheidsgetrouwe berichten rondom PSV zouden publiceren?

Het feit dat ze ruim een week later met dit bericht komen had echter al genoeg dienen te zeggen over de intenties vanuit de krant: Onrust stoken in Eindhoven.

Daarnaast, valt de post gewoon terug te vinden op Social Media en zodoende had je dus kunnen doen aan fact-checking en niet op de berichten vanuit de kranten af hoeven te gaan. Dat je het dus niet "kan" controleren is pertinent onwaar.

Het geblunder rondom zijn aankondiging had simpelweg door PSV voorkomen kunnen worden en was een tikkeltje onhanding. Hopelijk hebben we hiervan geleerd.

Maar goed, om het even (Doan)topic te houden:

Blijft een aantrekkelijke speelstijl hebben en ik ben enorm benieuwd hoe hij het hier in Eindhoven gaat doen.
 
Eerst het gsm nummer bij de verlenging van Malen, nu dit weer... kan best iets scherper woorden gecontroleerd denk ik zo.
 
Maar goed, om het even (Doan)topic te houden:

Blijft een aantrekkelijke speelstijl hebben en ik ben enorm benieuwd hoe hij het hier in Eindhoven gaat doen.

Feit is dat we weer een speler met een uitstraling van een tienjarig ventje hebben binnegehaald. Ons middenveld mist killers. Daarom ben ik blij dat Guti er nu wat felle slidings uitgooit. Vaak zonder enkele gedachte erachter maar dat liever dan zo een softie. Rosario is geen killer, ook geen voetballer volgens mij, maar dat is een ander verhaal. Hendriks speelt de killer maar straalt én niks uit én kan niet voetballen. Nu met Doan weer zo een pussy erbij. Zal erg weinig wedstrijden gaan zien dit seizoen.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Feit is dat we weer een speler met een uitstraling van een tienjarig ventje hebben binnegehaald. Ons middenveld mist killers. Daarom ben ik blij dat Guti er nu wat felle slidings uitgooit. Vaak zonder enkele gedachte erachter maar dat liever dan zo een softie. Rosario is geen killer, ook geen voetballer volgens mij, maar dat is een ander verhaal. Hendriks speelt de killer maar straalt én niks uit én kan niet voetballen. Nu met Doan weer zo een pussy erbij. Zal erg weinig wedstrijden gaan zien dit seizoen.
Ben het absoluut met je eens dat een dergelijk type ontbreekt op het middenveld.

De beoogde aanwinst Wanyama was enorm welkom geweest en ook John Obi Mikel die ik hier ook al eens eerder heb geopperd zou ook een stevige aanvulling geweest zijn. Een dergelijk type ontbreekt simpelweg gewoon. Iemand met body, voetballend vermogen en tactisch inzicht was een aanwinst geweest op het middenveld.

Ook ik begreep de komst van Doan niet -na de aankopen die we al hebben gedaan en op basis van de personen die bleven- echter, nu hij hier toch is, laten we er dan maar ook gewoon het beste van maken!
 
Ben het absoluut met je eens dat een dergelijk type ontbreekt op het middenveld.

De beoogde aanwinst Wanyama was enorm welkom geweest en ook John Obi Mikel die ik hier ook al eens eerder heb geopperd zou ook een stevige aanvulling geweest zijn. Een dergelijk type ontbreekt simpelweg gewoon. Iemand met body, voetballend vermogen en tactisch inzicht was een aanwinst geweest op het middenveld.

Ook ik begreep de komst van Doan niet -na de aankopen die we al hebben gedaan en op basis van de personen die bleven- echter, nu hij hier toch is, laten we er dan maar ook gewoon het beste van maken!
Niks aan toe te voegen.
 
Met Doan is gewoon wat afgesproken. Komend zomer zijn er Olympische Spelen. Hij zal dit seizoen rustig gebracht worden. Ze hebben bij PSV nu wel genoeg kennis hoe met een Aziaat om te gaan. Zodat er geen roofbouw op hem word gepleegd. Dat op en neer reizen en die enorme druk vanuit Japan doet echt wel wat met een speler.
 
Laatst bewerkt:
Is ie eigenlijk al speelgerechtigd inmiddels?
En (wellicht niet t beste topic) is hij opgenomen in de EL selectie (die zal neem ik aan bekend zijn)?
 
Voor de geïnteresseerde:
Hier een erg goede en uitgebreide (in het Engels) scoutverslag van Ritsu. Ze gaan er hier ook al op in dat hij bij PSV komt te spelen. Een leuke conclusie die ze trekken;

The potential of PSV’s squad in general and the strikers specifically is so scary, as they can all become future stars either for the club or for a bigger name in Europe.

https://totalfootballanalysis.com/p...nalysis-tactics/amp?__twitter_impression=true
 
Voor de geïnteresseerde:
Hier een erg goede en uitgebreide (in het Engels) scoutverslag van Ritsu. Ze gaan er hier ook al op in dat hij bij PSV komt te spelen. Een leuke conclusie die ze trekken;

The potential of PSV’s squad in general and the strikers specifically is so scary, as they can all become future stars either for the club or for a bigger name in Europe.

https://totalfootballanalysis.com/p...nalysis-tactics/amp?__twitter_impression=true
Ik verwacht veel van Doan bij PSV.
Angstaanjagende aanvallers bij PSV...:xp:
 

Beelden van de interland Japan vs Paraguay (2-0). Wel intressant dat die Kubo als invaller op de plek van Ritsu komt te staan.
 
Onervarenheid bij de directie van FC Groningen,scheelt miljoenen in het voordeel van PSV...:metal:
https://www.psvinside.nl/fc-groning...oan-maar-vindt-transfersom-toch-marktconform/

Nu is er natuurlijk nog wel een verschil tussen een (bewust) hogere vraagprijs en een marktconforme verkoopprijs, maar... dan nog is het gat inderdaad wel erg groot. Afijn, 94118 Doan-shirtjes verkopen in untapped market Japan en we hebben het eruit. Makkie. Is nog geen 0,1% van de bevolking.
 
Terug
Bovenaan Onderaan