Richard Ledezma (M)

DrJ

Routinier
Reactie op beiden. RvN wil met 2 aanvallende middenvelders spelen. Dus Ledezma is nummer 4 voor 2 posities. Redelijk perspectief dus. Als RvN zich aan z’n eigen woorden houdt, zal de combi Guti / Sangaré niet spelen.
Die combinatie kan wel, maar dan 1 van die in een net iets andere rol.

Mikasa

Internationale Legende
Die combinatie kan wel, maar dan 1 van die in een net iets andere rol.
Dat zou inderdaad kunnen. Maar ligt niet echt voor de hand, toch?

Al zou ik het overigens prima vinden. Guti op 6, Sangaré als loper en dan een derde erbij.

DrJ

Routinier
Dat zou inderdaad kunnen. Maar ligt niet echt voor de hand, toch?

Al zou ik het overigens prima vinden. Guti op 6, Sangaré als loper en dan een derde erbij.
Ik zou het tegen Monaco niet aandurven met Sangare en Veerman/Til of Simons/Veerman of Simons/Til.

Penalty

Internationale Legende

Maakte een goede kans om in September opgeroepen te worden voor het nationaal eftal.
Een speler die een dergelijke overtreding maakt moeten ze minimaal net zo lang schorsen als het herstel van de geblesseerde speler duurt.
Als je zo een speler uit de wedstrijd schopt moet je flink gestraft worden.

Silverbullit

Basisspeler
6 tot 8 weken in het ergste geval. Laten we hopen op een kneuzing en dan staat wel weer op het gras binnen 3/4 weken. Zit hem ook niet mee he, sneu! Leuke speler wel! Beterschap kerel

Mikasa

Internationale Legende

Kruspe

Administrator
Administrator
Gruwelijke overtreding…. Nou nou nou. Stevig en rood. Gruwelijk was die van Witsel of zo…. Internetjournalistiek :(
Mwa, het was wel echt een vieze hoor... In de loop, van achteren - dus zonder dat hij er op kon anticiperen, met snelheid het volle gewicht op achillespees en enkel... Ik snap je Witsel-referentiekader, maar dit was ook wel echt een walgelijke overtreding hoor.

Kronos

Assistent Bondscoach
Overtredingen kunnen vele malen gruwelijker ogen, maar met minder risico op blessure bij het slachtoffer. Dat maakt het natuurlijk vooral vervelend in deze. Duidelijk rood, maar niet een waarbij je 5+ wedstrijden schorsingen geeft. Daar heeft Richie echter niks aan. Echt enorm lullig.

Nu moet ik ook zeggen dat ik eerlijk gezegd, los van die blessure, niet overtuigd ben van hem op de plek van Veerman. Hij kiest gezien het type speler dat hij is enorm snel voor de dribbel en demarage, waar Veerman voor de pass gaat. Met de druistige Sangaré ernaast die ook nog wel eens tactische eventjes niet wil opletten en te ver naar voren komt te staan vind ik dat geen lekkere combi. Dat zou nog stabieler matchen met Guti ernaast.

Als iedereen verder redelijk fit blijft aan onze kant zou ik in de winterstop toch overwegen om hem te verhuren. Zeker nu hij weer een tijdje eruit is. Belangrijkste voor hem om dit seizoen vlieguren te maken. Vast wel een eredivisieclub die een goede middenvelder zoekt voor de tweede seizoenshelft.

Kruspe

Administrator
Administrator
Denk dat Xavi zijn plekje ondertussen wel heeft veroverd in de basis, maar zie liever Ledezma op 10 invallen dan Til. Laatstgenoemde alleen inbrengen als extra 10 om iets te forceren. Dank voor de drie goals tegen Ajax, maar ik kan dat gestruikel over een simpele bal echt niet aanzien.

Mooi voor PSV dat hij terug is, maar vooral voor hemzelf. Je moet er niet aan denken dat hij weer zoveel maanden in de lappenmand zou moeten zitten.

CNG MrKrateos

Trainer Coach
Denk dat Xavi zijn plekje ondertussen wel heeft veroverd in de basis, maar zie liever Ledezma op 10 invallen dan Til. Laatstgenoemde alleen inbrengen als extra 10 om iets te forceren.
Til is vooral heel nuttig als je al hoog op het veld staat. Hij zet zelf aardig wat druk, en dan kan hij in 1 of 2 passes afwerken. Dan gebruik je hem ten volste. Zo heeft hij ook veel goals gemaakt onder Slot. En ik denk dat hij ook prima zou renderen onder Schmidt.

Wanneer je moet opbouwen, heb je niks aan hem. Dan heb ik hem nog liever in de spits met inderdaad jongens als Xavi of Ledezma op het middenveld. Xavi is wellicht weer nodig op de flanken, dus dat zou een plekje maken voor Ledezma.

DrJ

Routinier
Denk dat Xavi zijn plekje ondertussen wel heeft veroverd in de basis, maar zie liever Ledezma op 10 invallen dan Til. Laatstgenoemde alleen inbrengen als extra 10 om iets te forceren. Dank voor de drie goals tegen Ajax, maar ik kan dat gestruikel over een simpele bal echt niet aanzien.

Mooi voor PSV dat hij terug is, maar vooral voor hemzelf. Je moet er niet aan denken dat hij weer zoveel maanden in de lappenmand zou moeten zitten.
Ledezma zou je ook nog op 8 kunnen zetten, zodat Veerman niet alles hoeft te spelen.

Bovenaan Onderaan