Richard Ledezma (M)


Maakte een goede kans om in September opgeroepen te worden voor het nationaal eftal.
Een speler die een dergelijke overtreding maakt moeten ze minimaal net zo lang schorsen als het herstel van de geblesseerde speler duurt.
Als je zo een speler uit de wedstrijd schopt moet je flink gestraft worden.
 
6 tot 8 weken in het ergste geval. Laten we hopen op een kneuzing en dan staat wel weer op het gras binnen 3/4 weken. Zit hem ook niet mee he, sneu! Leuke speler wel! Beterschap kerel
 
Overtredingen kunnen vele malen gruwelijker ogen, maar met minder risico op blessure bij het slachtoffer. Dat maakt het natuurlijk vooral vervelend in deze. Duidelijk rood, maar niet een waarbij je 5+ wedstrijden schorsingen geeft. Daar heeft Richie echter niks aan. Echt enorm lullig.

Nu moet ik ook zeggen dat ik eerlijk gezegd, los van die blessure, niet overtuigd ben van hem op de plek van Veerman. Hij kiest gezien het type speler dat hij is enorm snel voor de dribbel en demarage, waar Veerman voor de pass gaat. Met de druistige Sangaré ernaast die ook nog wel eens tactische eventjes niet wil opletten en te ver naar voren komt te staan vind ik dat geen lekkere combi. Dat zou nog stabieler matchen met Guti ernaast.

Als iedereen verder redelijk fit blijft aan onze kant zou ik in de winterstop toch overwegen om hem te verhuren. Zeker nu hij weer een tijdje eruit is. Belangrijkste voor hem om dit seizoen vlieguren te maken. Vast wel een eredivisieclub die een goede middenvelder zoekt voor de tweede seizoenshelft.
 
305283159_10160197684863953_8253921485641047343_n.jpg


:party:
 
Ledezma lijkt zojuist weer met een zware blessure uit te vallen. Sneu zou dat zijn.
Hij verliet het stadion van NAC op krukken, wat doet vrezen voor een nieuwe ernstige blessure. Het talent is de laatste jaren al vaker getroffen door ernstig blessureleed. Hij wordt de komende dagen onderzocht. Mogelijk staat hij nu weer weken of zelfs maanden aan de kant. :sad:
 
Hij verliet het stadion van NAC op krukken, wat doet vrezen voor een nieuwe ernstige blessure. Het talent is de laatste jaren al vaker getroffen door ernstig blessureleed. Hij wordt de komende dagen onderzocht. Mogelijk staat hij nu weer weken of zelfs maanden aan de kant. :sad:
En van wat ik in de chat las, weer door een onbestrafte lompe overtreding.
 
Terug
Bovenaan Onderaan