Ricardo Rodríguez (V)

Niet alleen door het wegvallen van Rodriguez, maar zeker ook, door het inbrengen van kneuzen Mitroglu en Bruma. De Griek heeft sinds zijn befaamde pirouette niets meer laten zien. Eigenlijk miraculeus dat we toch met 3 punten op zak het Oosterpark verlieten.

Zijn ze na het bezoek aan de Euroborg ook nog even naar het Oosterpark gegaan?
 
Dan ben ik abuis. Kan gebeuren met die gekke Eindhovenaren... :rolleyes:

Veel taxiritjes naar Groningen krijg je vast niet.. ;)

On topic: Rodiguez blijkt tot nu toe echt een goede versterking. Zou er toch een leerprocess zichtbaar zijn bij de Jong?
 
Veel taxiritjes naar Groningen krijg je vast niet.. ;)

On topic: Rodiguez blijkt tot nu toe echt een goede versterking. Zou er toch een leerprocess zichtbaar zijn bij de Jong?
Misschien gaat het beter als hij de Brandsdossiers weggooit.
 
Aangezien het EK is uitgesteld en Rodriguez dus een jaar extra heeft om zich in de kijker te spelen gaat hij echt niet terug op de bank zitten bij Milan en blijft hij gewoon. JOHN!!!! Aan het werk, tijd zat om hem binnen te hengelen.

Hier zeg je me wel wat. Rodriguez zo snel mogelijk binnen halen. Die heeft inderdaad geen zin om bij Milan op de bank te zitten.

Bovendien krijgen we een nieuwe trainer die Duits spreekt dus ook dat is een voordeel.
 
Hier zeg je me wel wat. Rodriguez zo snel mogelijk binnen halen. Die heeft inderdaad geen zin om bij Milan op de bank te zitten.

Bovendien krijgen we een nieuwe trainer die Duits spreekt dus ook dat is een voordeel.
Daarnaast zou Rodriguez ook uitstekend bij de speelstijl van Schmidt passen, veel druk bij balverlies en opkomende back bij balbezit
 
Het schijnt dat hij salaris wil inleveren. Zijn doel was natuurlijk het EK halen, en aangezien dat is verplaatst, zou zijn positie hierin ook kunnen veranderen. Zou mooi zijn.

Qua transferbedrag zal het heel laag zijn (1 jaar lopend), dus als je dan iets meer salaris geeft aan een goeie speler, is daar niks mis mee.

EDIT: Oh wacht, dit is het Romero topic. Goed, natuurlijk gaat PSV Romero niet gratis nog een jaar uitlenen. Tijden zijn moeilijk, dus we hebben iedereen nodig. Ik geef Romero ook nog niet op. Hij zal wss niet de 10.5 miljoen waard blijken te zijn, maar dat betekent niet dat hij ook helemaal niks wordt. Misschien een degelijke spits voor de breedte, met enige doorverkoop waarde.
Ja dat zou top zijn. Maar moet wel zeggen salaris inleveren (precorona) zou haalbaar zijn voor PSV. Ik vraag me alleen af of het nu nog haalbaar is. Want hij moest al fors inleveren om bij PSV te blijven en misschien nu wel forser dan fors.

Qua transferbedrag zeker haalbaar.

(Dacht ik post even dit in het goeie topic haha)
 
Daarnaast zou Rodriguez ook uitstekend bij de speelstijl van Schmidt passen, veel druk bij balverlies en opkomende back bij balbezit

Ik vind hem een uitstekende back, maar op basis van de korte tijd die ik hem heb zien spelen, vind ik hem niet het type 'opkomende back', of zelfs 'wingback'. Althans niet de krijtvreter die steeds weer de achterlijn haalt ( a la Denzel, of Angelino - denk dat Schmidt nog nét wat liever die laatste zou hebben op LB dan Rodriguez). Hij is wel iemand die heel goed in de organisatie kan spelen, rustig aan de bal en veel overzicht. Maar geen speler die 40 meter ruimte achter hem altijd wel weer op snelheid oplost. Kortom: eerder een speler voor de omschakeling, dan pressievoetbal.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Als hij voor een miljoen op te halen is, dan moet er absoluut niet eens discussie zijn of we hem wel moeten halen.
 
Als hij voor een miljoen op te halen is, dan moet er absoluut niet eens discussie zijn of we hem wel moeten halen.
Ik weet niet waar jij hebt gelezen dat hij 1 miljoen moet kosten maar als dat de vraagprijs is zou ik inderdaad geen eens meer tijd verspillen met onderhandelen, verkocht !
 
Ik weet niet waar jij hebt gelezen dat hij 1 miljoen moet kosten maar als dat de vraagprijs is zou ik inderdaad geen eens meer tijd verspillen met onderhandelen, verkocht !

Jij zet wel even een maandsalarisje opzij, of nie?!
 
Ik vind hem een uitstekende back, maar op basis van de korte tijd die ik hem heb zien spelen, vind ik hem niet het type 'opkomende back', of zelfs 'wingback'. Althans niet de krijtvreter die steeds weer de achterlijn haalt ( a la Denzel, of Angelino - denk dat Schmidt nog nét wat liever die laatste zou hebben op LB dan Rodriguez). Hij is wel iemand die heel goed in de organisatie kan spelen, rustig aan de bal en veel overzicht. Maar geen speler die 40 meter ruimte achter hem altijd wel weer op snelheid oplost. Kortom: eerder een speler voor de omschakeling, dan pressievoetbal.
Zeer punt, en de reden dat ik niet heel veel vertrouwen in het komende seizoen heb. WE hebben maar een paar spelers die pressievoetbal kunnen spelen, een heel stel spelers dat net meekan in een normaal potje voetbal, zonder allerlei ingewikkel;de systemen, en een stel spelers die gewoonweg niet goed genoeg zijn voor PSV, in wat voor systeem dan ook. En een TD die al heeft laten zien dat hij spelers koopt, waarvan hij denkt dat ze goed zijn (en daar heeft hij bewezen ook niet zo'n hele goede kijk op te hebben), en niet of ze ook passen in het systeem dat de trainer wil spelen.

Nou ken ik Schmidt eigenlijk niet ged genoeg. Ik weet dat hij pressievoetbal wil spelen en dat in het verleden ook bewezen heeft. Wat ik niet weet of hij flexibel genoeg is om z'n systeem aan te passen aan het materiaal. Als dat niet zo is, en hij koste wat het kost pressievoetbval wil gaan spelen, gaat het wederom een rampseizoen worden.
 
Ik weet niet waar jij hebt gelezen dat hij 1 miljoen moet kosten maar als dat de vraagprijs is zou ik inderdaad geen eens meer tijd verspillen met onderhandelen, verkocht !
HIj verdient €3m per jaar, dat is wel een mega probleem voor PSV. Hij wil best inleveren schijnt het, maar of dat betekent dat hij voor een schamele 1.2-1.3m per jaar wil komen spelen, betwijfel ik. Ben bang dat hij gewoon te duur is voor ons.
 
Ik weet niet waar jij hebt gelezen dat hij 1 miljoen moet kosten maar als dat de vraagprijs is zou ik inderdaad geen eens meer tijd verspillen met onderhandelen, verkocht !

Milan wil hem voor een zachte prijs van de hand doen, omdat zijn contract over een jaar afloopt, dus ze willen hem sowieso deze zomer kwijt om niet nog een jaar met zijn salaris te zitten + het feit dat hij daarna ook nog transfervrij is.
 
HIj verdient €3m per jaar, dat is wel een mega probleem voor PSV. Hij wil best inleveren schijnt het, maar of dat betekent dat hij voor een schamele 1.2-1.3m per jaar wil komen spelen, betwijfel ik. Ben bang dat hij gewoon te duur is voor ons.
Als hij inderdaad 1 miljoen kost en je geeft hem een contract voor 3 jaar, kan je hem inderdaad die 1,3 geven en nog wat tekengeld.Is dan verkapt salaris.Als je hem een tekengeld geeft van 2 of 3 miljoen is het nog steeds niet zo`n dure speler en hij levert niet veel in.
 
Terug
Bovenaan Onderaan