Ricardo Rodríguez (V)

Echt een klasbak. Hopelijk gaan we ook na de zomervakantie van hem genieten.
Die schwung in zijn voorzetten ,vind ik echt heerlijk om te zien.
Hij deed vandaag niet alles perfect, echter vond ik hem de beste speler vandaag,
 
Echt een klasbak. Hopelijk gaan we ook na de zomervakantie van hem genieten.
Die schwung in zijn voorzetten ,vind ik echt heerlijk om te zien.
Hij deed vandaag niet alles perfect, echter vond ik hem de beste speler vandaag,

Je ziet inderdaad als je hem ziet spelen dat hij in grotere competities heeft rondgelopen. Ik ben echter bang dat de eeuwige ''zoektocht naar een goede linksback'' saga komende zomer gewoon weer een nieuw seizoen krijgt op Netflix , zijn salaris zal daarin het hekelpunt zijn, tevens het feit dat hij echt nog wel meekan bij een Serie A of Bundesliga middenmotor. Eerlijk is eerlijk, hij lijkt wel gek om dan in de Eredivisie te gaan tekenen. Mindere competitie tegen minder salaris, want alsof PSV voor hem het salarishuis zover gaat oprekken.
 
Je ziet inderdaad als je hem ziet spelen dat hij in grotere competities heeft rondgelopen. Ik ben echter bang dat de eeuwige ''zoektocht naar een goede linksback'' saga komende zomer gewoon weer een nieuw seizoen krijgt op Netflix , zijn salaris zal daarin het hekelpunt zijn, tevens het feit dat hij echt nog wel meekan bij een Serie A of Bundesliga middenmotor. Eerlijk is eerlijk, hij lijkt wel gek om dan in de Eredivisie te gaan tekenen. Mindere competitie tegen minder salaris, want alsof PSV voor hem het salarishuis zover gaat oprekken.
Dat hele salarishuis bestaat helemaal niet meer. (droevig genoeg)
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Dat zal John wel willen, maar ik ben bang dat Rodriguez en AC Milan daar toch heel anders over denken.

Dat denk ik ook. Als Rodriguez alsnog blijft, dan ben ik héél benieuwd onder welke voorwaarden.

Qua niveau wel wat PSV hoort na te streven. We kunnen natuurlijk niet testen hoe hij zich Europees staande houdt, maar Eredivisie lijkt geen enkel probleem en het begint bij kampioenschappen behalen.
 
Dat denk ik ook. Als Rodriguez alsnog blijft, dan ben ik héél benieuwd onder welke voorwaarden.

Qua niveau wel wat PSV hoort na te streven. We kunnen natuurlijk niet testen hoe hij zich Europees staande houdt, maar Eredivisie lijkt geen enkel probleem en het begint bij kampioenschappen behalen.
Met zulke spelers heb ik weinig moeite als hij bijvoorbeeld volgend jaar gehuurd wordt. Als er maar goede aankopen in de as worden gedaan. Die kunnen dan waarde vertegenwoordigen.
 
Dat denk ik ook. Als Rodriguez alsnog blijft, dan ben ik héél benieuwd onder welke voorwaarden.

Qua niveau wel wat PSV hoort na te streven. We kunnen natuurlijk niet testen hoe hij zich Europees staande houdt, maar Eredivisie lijkt geen enkel probleem en het begint bij kampioenschappen behalen.
We hoeven ons niet zo heel veel zorgen te maken over Europees voetbal volgend jaar. Een eindeloze reeks EL voorrondes in de zomervakantie, met een halve selectie. Daar heb ik heel weinig vertrouwen in . En als het wel lukt, die ellendige EL, waar je zelfs als je ver komt, peanuts voor krijgt. Laten we ons volgend jaar maar vol richten op het meedoen om de titel, dat gaat al moeilijk genoeg worden
 
Waarom? Omdat we 1,5 jaar minder presteren? Mag ik je dan ook even wijzen op de resultaten van Milan de afgelopen jaren?

Ja, want PSV is een op een te vergelijken met Milan. Je snapt hoop ik wel dat ze in de Serie A gewoon veel meer salaris betalen EN dat het een veel betere competitie is om in te spelen. Ik zou ook liever tegen Juventus, Inter, Lazio, Napoli, Roma, Atalanta en Torino en dergelijke spelen spelen dan tegen Ajax, Feyenoord, AZ, Utrecht, Vitesse en ga zo maar door.
 
Ja, want PSV is een op een te vergelijken met Milan. Je snapt hoop ik wel dat ze in de Serie A gewoon veel meer salaris betalen EN dat het een veel betere competitie is om in te spelen. Ik zou ook liever tegen Juventus, Inter, Lazio, Napoli, Roma, Atalanta en Torino en dergelijke spelen spelen dan tegen Ajax, Feyenoord, AZ, Utrecht, Vitesse en ga zo maar door.
Jij benoemt dat ook nog de top wedstrijden he. Maar Emmen uit, RKC uit die wedstrijden lijken mij al helemaal een afknapper voor een speler als Rodriguez. Daarnaast zou PSV moet gaan voor een speler die jonger is waar PSV wat aan kan verdienen
 
Daarnaast zou PSV moet gaan voor een speler die jonger is waar PSV wat aan kan verdienen

Waarom? Guardado en Moreno waren nou ook niet bepaald de jongste spelers. Hebben ons wel verdomd ver geholpen. Rodriguez mag van mij gerust blijven, denk dat hij wel van soortgelijke waarde kan zijn als de hiervoor genoemde spelers. En zo een speler is weer cruciaal voor de balans binnen het elftal en de ontwikkeling van andere talenten.
 
Waarom? Guardado en Moreno waren nou ook niet bepaald de jongste spelers. Hebben ons wel verdomd ver geholpen. Rodriguez mag van mij gerust blijven, denk dat hij wel van soortgelijke waarde kan zijn als de hiervoor genoemde spelers. En zo een speler is weer cruciaal voor de balans binnen het elftal en de ontwikkeling van andere talenten.

Eens, en als hij ook ziet dat er capabele routiniers bij komen kan hij misschien alsnog besluiten te blijven indien financieel goed geregeld wordt.
 
Jij benoemt dat ook nog de top wedstrijden he. Maar Emmen uit, RKC uit die wedstrijden lijken mij al helemaal een afknapper voor een speler als Rodriguez. Daarnaast zou PSV moet gaan voor een speler die jonger is waar PSV wat aan kan verdienen
Waarom wil je eraan verdienen dan? Zodat je daarna goeie spelers kan kopen toch?
 
Wat ik me nu afvraag is of Rodriguez daadwerkelijk zo veel rust en organisatie brengt dat als hij wegvalt dat deel ook als een kaartenhuis instort.
Ofwel: was het toeval dat er totaal geen lijn meer inzat na zijn wissel tegen Groningen, of heeft hij zo veel invloed op het algehele spel?

In het deel dat hij meedeed was er tenminste rust, werd de bal goed in de ploeg gehouden en ging de passing veelal goed. Dat had ik toch een tijd niet gezien. Het was nog steeds sober en resulteerde niet in een karrenvracht aan kansen, maar toch. Babysteps.
Derhalve hoop ik dat hij niet uitgeschakeld is, en daarmee de rust ook weer verdwenen is.

Hoe dan ook kan JdJ weer iets minder ver in de min komen als hij deze speler weet te contracteren na dit seizoen.
 
met hem nog niet verloren🥳 na de wissel zag je direct verval. Hoe is het toch mogelijk dat PSV het seizoen is begonnen zonder een LB, schande!!!
 
We hoeven ons niet zo heel veel zorgen te maken over Europees voetbal volgend jaar. Een eindeloze reeks EL voorrondes in de zomervakantie, met een halve selectie. Daar heb ik heel weinig vertrouwen in . En als het wel lukt, die ellendige EL, waar je zelfs als je ver komt, peanuts voor krijgt. Laten we ons volgend jaar maar vol richten op het meedoen om de titel, dat gaat al moeilijk genoeg worden
Hmm daar ben ik het niet mee eens! Ik vind dat je elke wedstrijd voor 100% moet gaan, we zijn een topclub(toch?) al speel je tegen vv haarsteeg dan nog alles eruit halen! Het geeft ook aanzien hè! En uitgeschakeld worden in de EL welke ronde dan ook, geeft een hoop gemopper(ook door jou;) ). Dan zijn het weer prutsers, dus iets laten lopen om in het andere beter te presteren is niet wijs
 
met hem nog niet verloren🥳 na de wissel zag je direct verval. Hoe is het toch mogelijk dat PSV het seizoen is begonnen zonder een LB, schande!!!
Niet alleen door het wegvallen van Rodriguez, maar zeker ook, door het inbrengen van kneuzen Mitroglu en Bruma. De Griek heeft sinds zijn befaamde pirouette niets meer laten zien. Eigenlijk miraculeus dat we toch met 3 punten op zak het Oosterpark verlieten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan