Ricardo Rodríguez (V)

Moet je opletten hoe blij De Jong is met deze Rodriguez als ze op de foto gaan.

Belachelijke situatie weer. Echt ongelooflijk. Eigenlijk maken we deze jongen gewoon super fit, zodat AC Milan hem weer kan verkopen voor wellicht vele miljoenen. Bizar zeg.

En we betalen ervoor, net als bij dat achterlijke trainingskamp in Qatar. Ik wil mijn rekeningnummer ook best wel aan PSV geven.
 
Top! Eindelijk een linksback!!! Iedereen heeft het over 14 wedstrijdjes maar is nog een hoop te winnen. Naast plek 3 of 2 ook gewoon 14 wedstrijden die nog enigsinds het aangluren waard zijn. En een goeie linksback die kan aanvallen gaat daar zeker bij helpen.
Maak jezelf absoluut geen illusies met de komst van Rodriguez....toen we in de zomer Lato en Boscagli gepresenteerd kregen, 2 linksbacks notabene , juichten we ook te vroeg en rekenden we ons bijna onoverwinnelijk...ik verwacht wel dat deze Rodriguez beter is dan Sadilek, Lato en Boscagli, maar beslist niet het niveau van Angelino of Arias.
 
Ik blijf het een slechte deal vinden vanuit financieel oogpunt, maar goed daar kan meneer Rodriguez zelf niet zo veel tegen doen. Succes bij PSV en dat je er maar 3 in mag schieten tegen Ajax. :PSV:
 
Rodriguez hoopt dit weekend te spelen zegt hij in de aankondiging (sorry als dit al gezegd is, heb even geen tijd om alles door te lezen). Dat is goed nieuws!
Hij zal waarschijnlijk, getuige de achterlijke policy bij PSV, eerst 3 maanden aan het het PSV niveau moeten wennen...
Bovendien 2 mindere wedstrijden van hem en Sadilek staat weer op de LB positie. Zie het Lato/Baumgartl verhaal...o.O
Deze technische staf is zo rot.
 
Zo JdJ ziet er echt slecht uit zeg. Dat zou zeker iets te maken hebben met de bedreigingen van de laatste dagen. Erg triest en absoluut een zwarte dag in de PSV historie.
Heb t gevoel dat ik naar lege ogen en een gemaakte lach kijk.
 
In het Zwitsers elftal was ik altijd wel fan van hem. Ik hoop dat hij dat niveau meeneemt.
want we spelen niet meer om de prijzen, Europees voetbal moet gewoon gehaald worden. En een volgend seizoen begin je ook niet goed als je eindigt met een niet lopend elftal.
En nu die bepalende MIDDENVELDER!!!!!
 
Moet je opletten hoe blij De Jong is met deze Rodriguez als ze op de foto gaan.

Belachelijke situatie weer. Echt ongelooflijk. Eigenlijk maken we deze jongen gewoon super fit, zodat AC Milan hem weer kan verkopen voor wellicht vele miljoenen. Bizar zeg.


Wat dat betreft is het net een junior consultant. Die leren tegen betaling alles van de bedrijven waar ze "advies" geven, om na een jaar ineens geen junior meer te zijn en ineens gaat het tarief met 50% omhoog.
 
Tja, je kan wel bijna het hele elftal vernieuwen. Feit is dat er geen enkele echte linksback in de selectie zit. Dus dat daar de aandacht naar uit gaat, lijkt mij niet vreemd.

Als we de selectie bekijken en alle rotte appels verwijderen, blijft er niet veel over. Dat gaat geen enkele TD lukken in de winterstop. Toch?

Positie - Basis - Reserve
DM: Unnerstall (vooruit) - Ruiter
RB: Dumfries - Teze
RC: ? - Baumgartl/Schwaab
LC: ? - Viergever
LB: ? - ? (Rodriguez nu voor de basis)
RM: ? - Rosario
LM: ? - Hendrix
CM: Ihattaren - Afellay
RA: ? - Madueke
SP: Malen - Lammers
LA: ? - Gakpo

Weg: Baumgartl/Schwaab, Boscagli, Guti, Thomas, Sadilek, Doan, Bruma, Mitroglou

Vergeet ik nog iemand?

Best een klusje......

Totaal mee oneens Doan en Thomas nu al afserveren omdat ze niet goed spelen in een falend team als nieuwkomers en Rosario wat doet die in dat rijtje weg met die vogel. Hendrix in de achterste linie prima op het middenveld ook wegwezen.
 
Was altijd erg goed op Football Manager en Fifa. Natuurlijk zegt dat niet zo veel, maar het is wel hoopgevend. Zondag gaan we het zien, ik ben benieuwd!

Baumgartl, Bruma, Maxi en Guti zijn/waren ook echt toppers in Football Manager... Dan zijn plotseling of de FM-scouts uit meerdere landen volledig op hun achterhoofd gevallen, of PSV slaagt er consequent in om het niveau en potentie eruit te rammen, of het ligt ergens in het midden.
 
Baumgartl, Bruma, Maxi en Guti zijn/waren ook echt toppers in Football Manager... Dan zijn plotseling of de FM-scouts uit meerdere landen volledig op hun achterhoofd gevallen, of PSV slaagt er consequent in om het niveau en potentie eruit te rammen, of het ligt ergens in het midden.
Of het echte leven is wat ingewikkelder dan een voetbalspel.
 
Of het echte leven is wat ingewikkelder dan een voetbalspel.

Tuurlijk, dat altijd. Maar de Football Manager database wordt bijgehouden door talloze vaak professionele scouts en wordt ook door clubs zelf als extra naslagmateriaal gebruikt. Zit meestal best aardig in de buurt.
 
Baumgartl, Bruma, Maxi en Guti zijn/waren ook echt toppers in Football Manager... Dan zijn plotseling of de FM-scouts uit meerdere landen volledig op hun achterhoofd gevallen, of PSV slaagt er consequent niet in om het niveau en potentie eruit te rammen, of het ligt ergens in het midden.

Ik verbeter 'm effe.

De mentals van Guti, de blessuregevoeligheid van Maxi.
Al komen de mentals van Bruma wel redelijk overeen.
Baumgartl heb ik nog zeker niet afgeschreven.
 
Ik verbeter 'm effe.

De mentals van Guti, de blessuregevoeligheid van Maxi.
Al komen de mentals van Bruma wel redelijk overeen.
Baumgartl heb ik nog zeker niet afgeschreven.

Mentals van Bruma kloppen wel, ja. Maar toch een 140-speler, wat normaliter een absolute baas is in de eredivisie, ook met matige mentals.

Noot: excuus voor het vakjargon vanuit FM-fanaten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan