Ricardo Rodríguez (V)

Nou, einde werkdag nadert. Had wel al een aankondiging verwacht :) Wil officieel horen dat het alleen een huurdeal betreft zonder optie tot koop. Valse hoop, i know.

Edit: nvm, volgens Rik is de presentatie morgen pas

PSV:

𝐃𝐨𝐧𝐞 𝐝𝐞𝐚𝐥!
Ricardo Rodríguez = 🔴⚪
 
Dus met bijvoorbeeld een optie om 'm voor 15 miljoen euro te kopen


Het is eigenlijk allemaal niet zo veel.

Stuk voor stuk spelers die best nuttig kunnen zijn als ze hun werk (en niet meer of minder dan dat) doen in 'n team met kleppers van het niveau Lozano, Guardado, Moreno, Alex, Arias, L. de Jong e.d.

Maar als je 9 of 10 van dit soort twijfelaars opstelt, dan krijg je wat je nu hebt.

Er moeten 4 of 5 spelers met meerwaarde bij. Maar daar zal vast geen geld voor zijn.

Alleen met een aantal gelukstreffers als Arias destijds.
 
Top! Eindelijk een linksback!!! Iedereen heeft het over 14 wedstrijdjes maar is nog een hoop te winnen. Naast plek 3 of 2 ook gewoon 14 wedstrijden die nog enigsinds het aangluren waard zijn. En een goeie linksback die kan aanvallen gaat daar zeker bij helpen.
 
Waarom stappen we überhaupt de tweede seizoenshelft nog de grasmat op, met die mentaliteit?
Die mentaliteit was er al toen alles nog te winnen was. Toen kon men het zelfs niet opbrengen. Verwacht dan aub niet van mij dat ik heel naïef pretendeer een kentering te verwachten.
Wat mij betreft hoeft inderdaad de tweede seizoenshelft niet gespeeld, wanneer de instelling niet verandert.
 
Nummer 68, ook mooi. In Italië zie je veel meer dat spelers voor allerlei speciale 'hoge' rugnummers, is eens wat anders dan wat we hier in NL gewend zijn
Ik meen dat onze vrind Jose Angel Tasende bij NAC met nummer 69 speelde. Ook een interessante keuze.
 
Was altijd erg goed op Football Manager en Fifa. Natuurlijk zegt dat niet zo veel, maar het is wel hoopgevend. Zondag gaan we het zien, ik ben benieuwd!
 
Zo JdJ ziet er echt slecht uit zeg. Dat zou zeker iets te maken hebben met de bedreigingen van de laatste dagen. Erg triest en absoluut een zwarte dag in de PSV historie.
 
Zou mooi zijn als hij zondag gaat spelen, kan hij meteen Promes onder het gras schoffelen. Ik heb eigenlijk heel veel vertrouwen in deze gast, een beetje ala Guardado. Het huur gedeelte is genoeg over gezegd, dat is gewoon dom.

Maar ik ga in dit klote seizoen even de positieve draai zoeken en hopen dat we mede dankzij deze kwaliteitsimpuls de weg naar boven een beetje gaan vinden. hopelijk zondag de start
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan