Ricardo Rodríguez (V)

10 miljoen voor een speler van AC Milan met veel internationale ervaring en vaste international van Zwitserland? Nee Johnnie vind het wel best, die brengt die zak geld aankomende zomer liever naar een degradant of betaald gewoon 5 miljoen meer voor een speler die eigenlijk nog nergens iets heeft laten zien.

Kut beleid
 
Wordt nu gemeld dat Fenerbahçe een akkoord heeft bereikt met de speler zelf. Zij willen huren, dat wil Milan niet. dus wellicht geeft ons dat nog een kans.
 
Als we het niet willen/kunnen betalen dan prima, maar ga nou niet weer een veel te dure speler huren (net als Mitro). Ik heb nog liever dat Sadilek daar een half seizoen staat dan dat we weer een speler huren. Kampioen worden we toch niet meer, met of zonder Rodriguez. Dan maar verder zoeken naar een geschikte speler.

Als hij goed is liever een half jaar een klasbak huren en wellicht nog wat van de seizoenshelft maken dan riskeren play-offs te moeten spelen voor 3 Europa League voorrondes omdat we nog een halfjaar op links opengereten worden. Nee dank u.
 
En nu meldt de telegraaf dat hij wel wil naar psv! Leuk we hebben weer een soap! Hoop dat hij gaat komen; liefst koop en geen huur
 
Zou mooi wezen. Dit is een linksback in een iets hogere categorie. Maar ik reken me nog niet rijk. Je weet maar nooit als Fenerbahce er zich mee gaat bemoeien.
 
F5'en bewaren we tot de laatste dag van de transfermarkt. Ik herinner me ooit nog eens een deadline waarna we verrast werden met de geweldige linksback Michael Ball. Good times.
Dat begrijp ik, ben gewoon vroeg met hamsteren voor n nieuwe.
 
Mocht Rodriquez daadwerkelijk 10 miljoen kosten, moet hij direct gehaald worden. een betere linksback voor die prijs ga je niet krijgen, neemt ook nog de nodige ervaring mee. JdJ gaat hier vast anders over denken en verrast ons straks met een topper uit de zimbabwaanse 3e divisie voor een paar ton..
 
Mocht Rodriquez daadwerkelijk 10 miljoen kosten, moet hij direct gehaald worden. een betere linksback voor die prijs ga je niet krijgen, neemt ook nog de nodige ervaring mee. JdJ gaat hier vast anders over denken en verrast ons straks met een topper uit de zimbabwaanse 3e divisie voor een paar ton..

Neuh, met Erik Pieters.
 
Mocht Rodriquez daadwerkelijk 10 miljoen kosten, moet hij direct gehaald worden. een betere linksback voor die prijs ga je niet krijgen, neemt ook nog de nodige ervaring mee. JdJ gaat hier vast anders over denken en verrast ons straks met een topper uit de zimbabwaanse 3e divisie voor een paar ton..
Ik zou wel eens willen dat de scouts met zo'n speler aan zouden komen. Natuurlijk niet uit een derde divisie voor een paar ton.
Maar zulke verassingen gebeuren niet.. Of ze scouten een jeugdspeler uit Nederland, in zeldzame momenten een jeugdspeler uit het buitenland, of ze halen een dure speler uit Zuid Amerika/Mexico/Duitsland. Waar blijven de Zimbabwanen? De Zuid-koreanen? De Bosniërs, de sengalezen, de Peruvianen? Clubs als Salzburg, Benfica en weet ik veel welke clubs nog meer. Die komen ineens met een speler die ze voor minder dan 100k gehaald hebben van een club uit Afrika. En een paar jaar later vertrekt hij naar de top voor een vervijftigvoudigd bedrag. Zij hebben echt scout systemen waar je U tegen zegt.
 
Ik zou wel eens willen dat de scouts met zo'n speler aan zouden komen. Natuurlijk niet uit een derde divisie voor een paar ton.
Maar zulke verassingen gebeuren niet.. Of ze scouten een jeugdspeler uit Nederland, in zeldzame momenten een jeugdspeler uit het buitenland, of ze halen een dure speler uit Zuid Amerika/Mexico/Duitsland. Waar blijven de Zimbabwanen? De Zuid-koreanen? De Bosniërs, de sengalezen, de Peruvianen? Clubs als Salzburg, Benfica en weet ik veel welke clubs nog meer. Die komen ineens met een speler die ze voor minder dan 100k gehaald hebben van een club uit Afrika. En een paar jaar later vertrekt hij naar de top voor een vervijftigvoudigd bedrag. Zij hebben echt scout systemen waar je U tegen zegt.

hier hoef ik niks aan toe te voegen, ben het volledig met je eens! bedoelde alleen aan te geven dat het maar erg matig is allemaal
 
Als hij goed is liever een half jaar een klasbak huren en wellicht nog wat van de seizoenshelft maken dan riskeren play-offs te moeten spelen voor 3 Europa League voorrondes omdat we nog een halfjaar op links opengereten worden. Nee dank u.

Miljoenen salaris + huursom is het gewoon niet waard als je er alleen Europa League mee binnenhaalt, als we nou nog een realistische kans op het kampioenschap zouden hebben gehad zou ik zeggen doen, maar nu niet. Gelukkig ziet Milan verhuur ook niet zitten. En zoals Nep Scout al aangeeft heb ik liever dat de scouts eens op zoek gaan naar creatievere oplossingen.
 
Neuh, met Erik Pieters.

... die zoals voorheen gewoon weer betrouwbaar in de basis van een Premier League-club speelt, terwijl Lato en Boscagli niet eens wisten te overtuigen in de Nederlandse competitie. Ik zei het afgelopen zomer al, Pieters was een uitstekende keuze geweest. Had ook nog wat ervaring kunnen brengen in onze onervaren en onstabiele selectie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan