Ricardo Rodríguez (V)

PSV haalt met Ricardo Rodríguez dan eindelijk de gewenste linksback binnen

link

De 27-jarige verdediger komt over van AC Milan. PSV heeft geen optie tot koop bedongen. Rodríguez hoopt via speeltijd bij PSV in beeld te blijven voor een selectie voor het EK. De 71-voudig Zwitsers international met Chileense roots viel bij AC Milan te vaak buiten de boot en denkt via goede prestaties in Eindhoven in aanmerking te komen voor een rol in het nationale team.
De aanstaand PSV'er wordt donderdag in Eindhoven gekeurd, waarna hij snel zijn contract kan tekenen. Vrijdag kan hij dan aansluiten bij de training en wellicht is hij zondag tegen Ajax al inzetbaar.

:unsure: Een betere kop zou zijn geweest:

PSV IS GEKKE HENKIE !!! DE EINDHOVENSE CLUB GEEFT RODRIGUEZ WEER HOOP OP EK DEELNAME
:maniac: :sick: :braak: :mad:

De teloorgang van een ex-topclub
:cry:
 
Waarom dan niet gewoon een jeugdspeler opstellen op Linksback? Die positie gaat echt het verschil niet meer maken dit seizoen denk ik, de rest blijft net zo armoedig.

Wellicht nog met PvA in het hoofd?
Als het geen Tamata, De Wijs of Sadilek niveau is. De linkerkant is zeer belangrijk voor de opbouw met het zicht op kwalificeren voor Europees voetbal
 
Dit seizoen is een soort speelbal van een hogere macht die tot doel heeft te kijken hoe naar je 1 seizoen voor de supporters van een club kunt maken. Alleen tijdens dit seizoen wordt zoiets al het ontbreken van een optie tot koop verkeerd gecommuniceerd, zodat de supporters eerst blij kunnen zijn dat er een linksback gehaald is voor in potentie de lange termijn, om vervolgens geen dode mus aangeleverd te krijgen, maar een dode struisvogel. Ongelooflijk.
 
Dit seizoen is een soort speelbal van een hogere macht die tot doel heeft te kijken hoe naar je 1 seizoen voor de supporters van een club kunt maken. Alleen tijdens dit seizoen wordt zoiets al het ontbreken van een optie tot koop verkeerd gecommuniceerd, zodat de supporters eerst blij kunnen zijn dat er een linksback gehaald is voor in potentie de lange termijn, om vervolgens geen dode mus aangeleverd te krijgen, maar een dode struisvogel. Ongelooflijk.
Lachen als PSV morgen zelf wel een optie tot koop aankondigt.. Zal wel niet :)
 
Als het geen Tamata, De Wijs of Sadilek niveau is. De linkerkant is zeer belangrijk voor de opbouw met het zicht op kwalificeren voor Europees voetbal

En dan geen kwalitatief goede selectie hebben voor het volgend seizoen en er in de eerste de beste voorronde gelijk weer uitvliegen. :cautious: Ik heb er door het gedoe van de afgelopen maanden steeds minder vertrouwen in dat het op korte termijn goed gaat komen. Het gaan magere jaren worden.

En over 7 jaar ...

1580329523662.png
 
Volgens mij is John de Jong de boel aan het saboteren. Is het niet stiekem een Ajacied? :lmao:
 
  • Droevig
Reactions: IPF
Ah geen optie tot koop, oftewel 1 miljoen + salaris (?) over de balk gegooid om misschien Europa League te halen. Ik ben alle hoop op verstandig aankoopbeleid verloren, circus de Jong draait op volle toeren.

Inderdaad, 1 mil zal vast exc. Salaris zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan