Ricardo Rodríguez (V)

Eentje die voor de hoogste bieder gaat en niet voor het sportieve plaatje. Guardado deed destijds wel financieel een hele stap terug. Dat was een liefhebber. Ben het met sneeuwvlok eens en van mij hoeft hij niet te komen. Wel als hij gewoon gelijk ja had gezegt.

geen woordaan toe te voegen.
 
Ach kun je hem kwalijk nemen dat hij 3-4 milj bij Fenerbahçe verkiest boven 2 milj bij ons? Competities zijn vergelijkbaar. prima als de lucratieve optie afvalt dat hij dan voor ons kiest wat mij betreft.

Niets , maar Second best keuze menu pas ik voor. Top sport klimaat toch.
 
Niets , maar Second best keuze menu pas ik voor. Top sport klimaat toch.
Dus dan moeten we toegevoegde waardes maar laten schieten vanaf nu als ze in eerste instantie liever naar een andere club zouden willen?
Mooie gedachte hoor van je, zal ik niks van zeggen. Maar realistisch is het veelal niet.

los daarvan mag het nu wel eens rondkomen.. dit duurt al vanaf 1 kan.Maar er zal wel geen alternatief in beeld zijn..
 
Nou poeh poeh, een speler bekijkt zijn opties. Dat welles nietes spelletje speelt deze beste man zelf niet maar de media, die in de transferperiode maar al te graag van alles schreeuwen. Volgende keer maar voor een speler gaan waar niemand in is geïnteresseerd. Of nee wacht, dan zal het wel een niksnut zijn.

We moeten überhaupt blij zijn dat dit soort spelers nog voor ons kiezen tegenwoordig, in deze ellende wil toch niemand voetballen.
 
Eentje die voor de hoogste bieder gaat en niet voor het sportieve plaatje. Guardado deed destijds wel financieel een hele stap terug. Dat was een liefhebber. Ben het met sneeuwvlok eens en van mij hoeft hij niet te komen. Wel als hij gewoon gelijk ja had gezegt.

Volgens mij is hij nergens voor gegaan en ben je aan het speculeren op basis van verhalen in de media. Los van dat het ook wel een bijzondere zienswijze is om te denken dat PSV sportief duidelijk een betere keuze is dan Fener. Want dat is echt van een dusdanig lager niveau, zowel qua club als competitie, dat je PSV alleen daarvoor zou laten schieten voor het geld?

Ik vind het hele geldwolf-argument sowieso zwak. Als iemand mij nu het dubbele aan salaris biedt dan ben ik hoogstwaarschijnlijk ook weg. En dan heb ik nog - hoera - uitkijk op een carrière van nog een jaar of 40, dat kunnen dit soort gasten niet zeggen. Ze zouden wel achterlijk zijn als de financiën niet meewegen.
 
Volgens mij is hij nergens voor gegaan en ben je aan het speculeren op basis van verhalen in de media. Los van dat het ook wel een bijzondere zienswijze is om te denken dat PSV sportief duidelijk een betere keuze is dan Fener. Want dat is echt van een dusdanig lager niveau, zowel qua club als competitie, dat je PSV alleen daarvoor zou laten schieten voor het geld?

Ik vind het hele geldwolf-argument sowieso zwak. Als iemand mij nu het dubbele aan salaris biedt dan ben ik hoogstwaarschijnlijk ook weg. En dan heb ik nog - hoera - uitkijk op een carrière van nog een jaar of 40, dat kunnen dit soort gasten niet zeggen. Ze zouden wel achterlijk zijn als de financiën niet meewegen.
Volg jij PSV niet of zo omdat je zegt dat Fenerbahce van lager niveau is dan PSV. Wij kunnen niet winnen van VVV maar zijn van beter niveau dan Fener??
 
Volg jij PSV niet of zo omdat je zegt dat Fenerbahce van lager niveau is dan PSV. Wij kunnen niet winnen van VVV maar zijn van beter niveau dan Fener??

Volgens mij moet je z'n bijdrage nog een keer lezen.

Verder denk ik dat we met z'n allen moeten accepteren dat er nog maar weinig jongens in het buitenland zijn die ervan dromen in Nederland bij PSV te voetballen. Sorry guys.
 
Volgens mij moet je z'n bijdrage nog een keer lezen.

Verder denk ik dat we met z'n allen moeten accepteren dat er nog maar weinig jongens in het buitenland zijn die ervan dromen in Nederland bij PSV te voetballen. Sorry guys.

er zijn er genoeg die willen komen alleen zijn het spelers die er niet aan de bak komen m.a.w niveau dat niet voldoet voor een ploeg die de top ambieert .
 
er zijn er genoeg die willen komen alleen zijn het spelers die er niet aan de bak komen m.a.w niveau dat niet voldoet voor een ploeg die de top ambieert .

Ik had het dan inderdaad over de jongens waar we zelf ook echt iets aan hebben. ;)
 
Volgens mij is hij nergens voor gegaan en ben je aan het speculeren op basis van verhalen in de media. Los van dat het ook wel een bijzondere zienswijze is om te denken dat PSV sportief duidelijk een betere keuze is dan Fener. Want dat is echt van een dusdanig lager niveau, zowel qua club als competitie, dat je PSV alleen daarvoor zou laten schieten voor het geld?

Ik vind het hele geldwolf-argument sowieso zwak. Als iemand mij nu het dubbele aan salaris biedt dan ben ik hoogstwaarschijnlijk ook weg. En dan heb ik nog - hoera - uitkijk op een carrière van nog een jaar of 40, dat kunnen dit soort gasten niet zeggen. Ze zouden wel achterlijk zijn als de financiën niet meewegen.
Klopt ook wel ja.
 
Deze hele transfer window lijkt ook weer een complete deceptie te worden voor John de J. Poehpoeh wat een armoe
 
Iemand al gemeld dat Fenerbache niet mag inkopen deze transferperiode? Turkse bond heeft dit gisteren bevestigd. PSV zou nu op pole position zijn voor Ricardo Rodrgiguez als we Rik Elfrink mogen geloven. Met AC Milan is er al een akkoord. Alleen de financiele eisen van 'RR' zouden nog te hoog zijn voor PSV. En AC Milan wilt ook geen water bij de wijn doen wat betreft salarissen. Erg benieuwd hoe dit gaat eindigen.
 
Dat krijg je als je gaat winkelen in een winkel die boven je budget zit. Was ook al het geval in de zomer, gevolg is dat je selectie veel te laat compleet is en je niet kan werken aan spelpatronen.
[/QUOTE

eerder winkelen in kat in de zak winkel. Bruma 15 miljoen daar kan je in een andere winkel goed inkopen en een zak vol doelpunten.
 
4 miljoen per jaar voor een linksback... Die gaat ons zeker redden straks. Man, we hebben een goede box to box en een opbouwende cv nodig om de samenhang in het team te verbeteren. Wat is dit nu weer voor een rare obsessie bij PSV om een tunnelvisie te hebben rondom deze speler? Bijna al je geld uitgeven aan een positie die nooit bepalend gaat worden wanneer je een centrum hebt met Schwaab en Baumgartl en categorie Thomas, Hendrix en Rosario op het middenveld. Dan kan deze jongen ook geen wonderen verrichten.
 
4 miljoen per jaar voor een linksback... Die gaat ons zeker redden straks. Man, we hebben een goede box to box en een opbouwende cv nodig om de samenhang in het team te verbeteren. Wat is dit nu weer voor een rare obsessie bij PSV om een tunnelvisie te hebben rondom deze speler? Bijna al je geld uitgeven aan een positie die nooit bepalend gaat worden wanneer je een centrum hebt met Schwaab en Baumgartl en categorie Thomas, Hendrix en Rosario op het middenveld. Dan kan deze jongen ook geen wonderen verrichten.

Met deze selectie is het toch volkomen logisch om nu te focussen op een LB. Daarnaast brengt deze jongen ook nog eens een gigantische dosis ervaring mee, wat ook ontbreekt in de huidige groep.
 
Met deze selectie is het toch volkomen logisch om nu te focussen op een LB. Daarnaast brengt deze jongen ook nog eens een gigantische dosis ervaring mee, wat ook ontbreekt in de huidige groep.

Zo zie ik het ook, maar ik kan kan me de aarzeling van mede-forummers goed voorstellen. Het JdJ track record is van Eddie the Eagle-achtige proporties.
 
Terug
Bovenaan Onderaan