Ricardo Rodríguez (V)

Kerel heeft 500k+ volgers op Twitter.
So what, de Kardashians hebben er miljoenen. Maakt ze niet geloofwaardiger.
Wat betreft de Bijenkorf, daar komen tegenwoordig bijna uitsluitend Chinese toeristen. Zijn een stuk vermogender dan onze middle class.
 
Die komt dus voor een half jaar op huurbasis. Kans lijkt mij groot dat ie hier geen vast contract gaat tekenen, gezien zijn streefsalaris. Mja, als we er tweede mee kunnen worden is het het wel waard op zich.
 
Die komt dus voor een half jaar op huurbasis. Kans lijkt mij groot dat ie hier geen vast contract gaat tekenen, gezien zijn streefsalaris. Mja, als we er tweede mee kunnen worden is het het wel waard op zich.

Je redt die tweede plaats niet met een linksback. De problemen elders op het veld zijn te groot geworden.. Zelfs de 'cowboys' voorin zijn aardig uitgedund. Maar goed, als je toch één keer de mogelijkheid hebt om nog wat geld uit te geven, zou ik nog liever Viergever op back zetten en een verbindende middenvelder halen. Ook wankel, maar ja...
 
Je redt die tweede plaats niet met een linksback. De problemen elders op het veld zijn te groot geworden.. Zelfs de 'cowboys' voorin zijn aardig uitgedund. Maar goed, als je toch één keer de mogelijkheid hebt om nog wat geld uit te geven, zou ik nog liever Viergever op back zetten en een verbindende middenvelder halen. Ook wankel, maar ja...

Een goeie linksback voor langere tijd vind ik ook vrij essentieel. Die middenvelder maar gewoon in de zomer halen. Die gaat nu helaas toch niet meer komen gok ik.
 
Je redt die tweede plaats niet met een linksback. De problemen elders op het veld zijn te groot geworden.. Zelfs de 'cowboys' voorin zijn aardig uitgedund. Maar goed, als je toch één keer de mogelijkheid hebt om nog wat geld uit te geven, zou ik nog liever Viergever op back zetten en een verbindende middenvelder halen. Ook wankel, maar ja...

Misschien missen we daar kwaliteit, maar ons middenveld is qua breedte net overbezet. In tegenstelling tot LB. Lijkt me zeker in de winter dus volkomen onlogisch om een middenvelder te halen.
 
Die komt dus voor een half jaar op huurbasis. Kans lijkt mij groot dat ie hier geen vast contract gaat tekenen, gezien zijn streefsalaris. Mja, als we er tweede mee kunnen worden is het het wel waard op zich.

Tja, in dat geval zou ik het zelf dus niet doen. Half jaartje in een principe al verloren seizoen.

Lastig allemaal. Ben blij dat ik JdJ niet ben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan