Religie

Diep respect juist en vind t n prachtige en zeer indrukwekkende verzameling! En dat is slechts na t zien van de omslagen. Alleen maar mooi als iemand zo'n passie/hobby/obsessie heeft! :geek:
Elk boek heeft zo zijn eigen verhaal. Soms is de inhoud interessant, soms het gebruik of de vorige eigenaren. Ik ben een geschiedenis nerd, dus het is bijna een onuitputtelijke bron van nieuwe kennis voor me.
 
Ik studeer wel, maar het een hobby noemen.. Geen sport of verzameling. Ben wel zoekende.
Plezier in je studie helpt wel.:)
Ik zou mijn studie Engels MO-B uit de jaren 70 best nog eens over willen doen.
Heel boeiend.
En wat zou je denken van vrijwilligerswerk. Er is nood aan van alles en nog wat. Je wordt overal met open armen ontvangen.
 
Ik studeer wel, maar het een hobby noemen.. Geen sport of verzameling. Ben wel zoekende.
Wat houd je tegen? In welke richting zoek je? Wat je uiteindelijk kiest is helemaal niet belangrijk, als je er maar een passie voor hebt. 99% van de mensen vind dat oud papier van mij helemaal niks, net zoals ik niks met bv kantklossen of koken heb. Dat maakt ons allemaal uniek. En trouwens, ik vind passie als onderwerp wel bij religie horen. :grin: We zouden ook een draadje met hobby’s kunnen openen (wellicht bestaat dat al).
 
Plezier in je studie helpt wel.:)
Ik zou mijn studie Engels MO-B uit de jaren 70 best nog eens over willen doen.
Heel boeiend.
En wat zou je denken van vrijwilligerswerk. Er is nood aan van alles en nog wat. Je wordt overal met open armen ontvangen.
Wat betreft m'n studie, het is niet wat ik er van verwacht had. Ik voel me zelfs een beetje voorgelogen door de universiteit die de studie anders adverteerde. Maar dat is een heel lang en ander verhaal.

Vrijwilligerswerk is een goede tip en daar ga ik ook zeker naar kijken.
 
Wat houd je tegen? In welke richting zoek je? Wat je uiteindelijk kiest is helemaal niet belangrijk, als je er maar een passie voor hebt. 99% van de mensen vind dat oud papier van mij helemaal niks, net zoals ik niks met bv kantklossen of koken heb. Dat maakt ons allemaal uniek. En trouwens, ik vind passie als onderwerp wel bij religie horen. :grin: We zouden ook een draadje met hobby’s kunnen openen (wellicht bestaat dat al).
Ik weet niet of ik in woorden kan brengen wat de reden is dat ik geen hobby heb. Ik heb gewoon nergens echt dat ding gevoeld wat anderen hebben gevoeld denk ik. Maar of dat zo is.. hoe kan ik weten wat anderen voelen. Maar ik ben ook niet veel hobbies tegengekomen denk ik. Ten minste, hoe ik het me voorstel kan alles een hobby zijn, er zijn er miljarden mogelijk. Je moet er alleen op komen om dat uit te proberen. Nu ik in m'n studie zit, voelt het alsof ik geen tijd heb om iets te zoeken.

Een hobby topic moeten we zeker hebben!
 
Ik weet niet of ik in woorden kan brengen wat de reden is dat ik geen hobby heb. Ik heb gewoon nergens echt dat ding gevoeld wat anderen hebben gevoeld denk ik. Maar of dat zo is.. hoe kan ik weten wat anderen voelen. Maar ik ben ook niet veel hobbies tegengekomen denk ik. Ten minste, hoe ik het me voorstel kan alles een hobby zijn, er zijn er miljarden mogelijk. Je moet er alleen op komen om dat uit te proberen. Nu ik in m'n studie zit, voelt het alsof ik geen tijd heb om iets te zoeken.

Een hobby topic moeten we zeker hebben!
Er is een vrouwen topic, game topic, muziek topic, bier topic, vakantie topic, boeken topic.. 😁
 
Ik weet niet of ik in woorden kan brengen wat de reden is dat ik geen hobby heb. Ik heb gewoon nergens echt dat ding gevoeld wat anderen hebben gevoeld denk ik. Maar of dat zo is.. hoe kan ik weten wat anderen voelen. Maar ik ben ook niet veel hobbies tegengekomen denk ik. Ten minste, hoe ik het me voorstel kan alles een hobby zijn, er zijn er miljarden mogelijk. Je moet er alleen op komen om dat uit te proberen. Nu ik in m'n studie zit, voelt het alsof ik geen tijd heb om iets te zoeken.

Een hobby topic moeten we zeker hebben!
Dit hele forum is een hobby joh ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan