Rangers - PSV | Dinsdag 22 augustus | Eindstand: 2-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Die had ik niet zien aankomen. Ik ben een succes supporter?:ROFL:
Dus die definitie hoort bij iemand die zijn club trouw bleef in periodes van 8, 12 en nogmaals 8 jaar zonder titel. Decennialang in het hele land zijn favorieten nareisde, zelfs toen er slechts 1 bus naar uitwedstrijden ging. Maar die na 60 jaar seizoenkaarthouder te zijn geweest zijn liefde voor het totaal verziekte voetbal - en zijn ook "ietwat" commercieler geworden clubje - een beetje probeert te relativeren. Weer wat geleerd.;)

Ben het eens dat het spelerspotentieel niet meer top is en dat daar de hoofdoorzaak ligt.
Vandaar dat ik steeds positief Mark, Roger en Ruud heb gesteund. Zelfs Phillip in 2018 beschikte niet meer over een echte topselectie en verdient ook alle lof.
Als Bosz ons kampioen maakt is dat geweldig, maar ik herhaal; succes is waar het om draait. Niet de subjectieve term "mooi" voetbal.
Ik denk ik kietel je een beetje n.a.v. je eigen woorden in een eerdere post. Ik kan niet tippen aan al die jaren supporterschap die jij al in je rugzak meedraagt. Hulde daarvoor hoor!
 
Ik denk ik kietel je een beetje n.a.v. je eigen woorden in een eerdere post. Ik kan niet tippen aan al die jaren supporterschap die jij al in je rugzak meedraagt. Hulde daarvoor hoor!
Dank. Door de knipoog zag ik al wel dat het niet serieus was.

Ik vind het wel jammer dat spelers zo snel komen en gaan tegenwoordig.
In 18 jaar hecht je je meer aan Willy van der Kuylen dan in 1 jaar aan Xavi Simons.

Voor de rest wordt ook jouw rugzak, zoals van iedere echte supporter, met de jaren vanzelf voller.
Gewoon blijven kijken en PSV aanmoedigen. En nooit de moed helemaal verliezen.
Misschien wordt 30-08 2023 wel een speciale dag voor ons allen. ;)
 
Luuk was gewoon een fenomeen, klaar. Hij werd de hele wedstrijd nauwelijks bereikt, stond helemaal vast tussen de centrale verdedigers, en scoort toch. Hij is duidelijk in vorm. Het zou idioot zijn om hem te wisselen.
Met Pepi heb je wel meer snelheid en beweging voorin maar Luuk moet op CL niveau in ieder geval altijd spelen
 
Luuk was gewoon een fenomeen, klaar. Hij werd de hele wedstrijd nauwelijks bereikt, stond helemaal vast tussen de centrale verdedigers, en scoort toch. Hij is duidelijk in vorm. Het zou idioot zijn om hem te wisselen.
Dus was dit een wedstrijd voor een beweeglijke spits die zijn eigen ruimte maakt. Je weet het nooit maar Pepi had er zo 3 kunnen maken juist omdat hij niet statisch is. Op koppen na is Luuk gewoon heel simpel te verdedigen.
 
Zoals ik zei. Rangers werd geholpen door een persoonlijke fout. Tot aan die goal hadden we gewoon de controle en was het wachten op de 0-1. Om Rangers krediet te geven voor onze fout gaat wel ver.
Als je de fluff wegsnijdt naar deze utigebreide samenvatting krijgt Rangers wel meer kansen dan alleen die twee persoonlijke foto.

Maar hier laat ik hem rusten want volgens mij gaan we het op dit punt niet eens zijn :)
 
Dus was dit een wedstrijd voor een beweeglijke spits die zijn eigen ruimte maakt. Je weet het nooit maar Pepi had er zo 3 kunnen maken juist omdat hij niet statisch is. Op koppen na is Luuk gewoon heel simpel te verdedigen.
Ja, klopt, maar in dat koppen is-ie dan weer volstrekt onverdedigbaar. Echt niet normaal hoe hij die ballen er op deze leeftijd nog in krijgt.
 
Als je de fluff wegsnijdt naar deze utigebreide samenvatting krijgt Rangers wel meer kansen dan alleen die twee persoonlijke foto.

Maar hier laat ik hem rusten want volgens mij gaan we het op dit punt niet eens zijn :)
Plus de video is ook al niet beschikbaar 😁
 
Zullen we dit forum sluiten met mijn voorspelling PSV - Rangers 4 - 1 meestal zit ik goed en normaal ben ik negatiever, dus geen zorgen!

Ik weet dat je het niet serieus bedoeld maar ik heb dus helemaal niks met dat soort wishful thinking bijgeloof. Er is maar 1 manier om te winnen en dat is als Derksen geld inzet op de Rangers.

Verder ben ik het als de meeste/ allen hier aardig pissig/ teleurgesteld. Wat me vooral opvalt is dat we eigenlijk maar twee goede potjes hebben gezien. De eerste tegen Sturm en de wedstrijd tegen Feyenoord. Sinds die potjes vind ik PSV stroperig spelen en zijn de ruimtes die we weggeven veel te groot.
 
Ik weet dat je het niet serieus bedoeld maar ik heb dus helemaal niks met dat soort wishful thinking bijgeloof. Er is maar 1 manier om te winnen en dat is als Derksen geld inzet op de Rangers.

Verder ben ik het als de meeste/ allen hier aardig pissig/ teleurgesteld. Wat me vooral opvalt is dat we eigenlijk maar twee goede potjes hebben gezien. De eerste tegen Sturm en de wedstrijd tegen Feyenoord. Sinds die potjes vind ik PSV stroperig spelen en zijn de ruimtes die we weggeven veel te groot.
Maar zolang je 90% dezelfde spelers hebt dan onder Ruud kan je niet veel meer verwachten. Onder Ruud en Mark speelden we ook leuk de eerste 5 weken. Van bagger kan je heel weinig maken.
 
Maar zolang je 90% dezelfde spelers hebt dan onder Ruud kan je niet veel meer verwachten. Onder Ruud en Mark speelden we ook leuk de eerste 5 weken. Van bagger kan je heel weinig maken.
Maar waarom lukt het die eerste twee potten wel? De tegenstanders waren niet minder en hadden speelstijlen die ook in de potjes erna terugkwam. Ik snap het gewoon niet.
 
Ik weet dat je het niet serieus bedoeld maar ik heb dus helemaal niks met dat soort wishful thinking bijgeloof. Er is maar 1 manier om te winnen en dat is als Derksen geld inzet op de Rangers.

Verder ben ik het als de meeste/ allen hier aardig pissig/ teleurgesteld. Wat me vooral opvalt is dat we eigenlijk maar twee goede potjes hebben gezien. De eerste tegen Sturm en de wedstrijd tegen Feyenoord. Sinds die potjes vind ik PSV stroperig spelen en zijn de ruimtes die we weggeven veel te groot.
Ik vind het niet stroperig. Het was dinsdag voor de neutrale toeschouwer echt een spektakel. Er wordt echt diep gespeeld, regelmatig ook goed - in ieder geval tot de 16. Wel volledig eens dat de ruimtes te groot zijn. Europees echt naïef. Eigenlijk komen beide tegengoals voort uit pure naïviteit.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan