Rangers - PSV | Dinsdag 22 augustus | Eindstand: 2-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Gives me no comfort, our defense is shit
recognizable... for well over a decade...:cautious:
front line brand new and still gelling, pish so far. Yous seem to be doing well just now, though no idea what Strum Graz are like. Yous are comfortably the favourites, probably for the first time in our matchups. But as you all know we can be annoying cunts. Roll on Tuesday.
Don't know about favorites, this side is famous for choking, and our team can be annoying cunts too, tho mostly to their own fans, when they underperform and take it easy.:cautious:
 
Gakpo seems like a big loss, he is doing okay for Liverpool it seems.

Likewise, we have a new coach with different ideas. He was formally assistant manager to Gerrard when he was with us, and Beale was considered the 'brains' behind it all. Jury of course, is still out; we did afterall lose our opening match of the season away to Kilmarnock which was very disappointing.

I think we were fortunate to beat you last time. Not sure we can repeat that feat this time!
We're just massive bottlers. We've gotten used to it, wasting championships, CL qualification twice (look up us wasting 60 minutes against Benfica who were down to 10 men) and just in general rarely showing up on the biggest stages when required. We may have a better squad when everyone is fit, but the ''realistic'' football you guys play (from our viewpoint at least) always seems to catch us off guard. At the very least we'll be facing you with an experienced manager this time. Ruud van Nistelrooij was anything but experienced.
 
Mooi nieuws. Hoopte/verwachten het ergens ook wel. Risico nemen tegen Vitesse met Rangers voor de deur was erg riskant (en ook het gehele seizoen).
Ik verwacht hem wel op de bank en dat is prima. Erg fijn om hem achter de hand te hebben. Je mist de creativiteit tegen Vitesse enorm.
F3_m9iSWwAAZMcA


Noa gaat gewoon aan de start verschijnen als t aan Noa ligt.
 
F3_m9iSWwAAZMcA


Noa gaat gewoon aan de start verschijnen als t aan Noa ligt.
Als het aan Peter ligt ook. Als het aan mij ligt ook.
En dat hij maar een paar keer scoort. :BALL::BALL:
Zou heel mooi zijn als PSV al in Glasgow ruim afstand neemt van Rangers. Brengt wat meer rust voor de thuiswedstrijd.
 
Mooi nieuws. Hoopte/verwachten het ergens ook wel. Risico nemen tegen Vitesse met Rangers voor de deur was erg riskant (en ook het gehele seizoen).
Ik verwacht hem wel op de bank en dat is prima. Erg fijn om hem achter de hand te hebben. Je mist de creativiteit tegen Vitesse enorm.

Op de bank? En dat denk jij? Gaat gewoon spelen.
 
Dit zijn de 2 belangrijkste wedstrijden van het seizoen. Rusten doet hij maar tegen NEC.
Ow zeker, maar als ie na 30 min al het veld verlaat en er 6 maanden uitligt. Dan heb je er ook niks aan.

Edit: voor de goede orde, ik ben voorstander van hem opstellen. Had alleen verwacht dat als ie basis zou spelen dat hij dan ook bij de selectie tegen Vitesse zou zijn. Gezien deze kort opvolgend zijn.
 
Aardig van je.
Gelukkig hebben Britten redelijk wat gevoel voor humor.
En hij krijgt vervolgens ook serieuze post van mij,toch?
Voor iemand die vaak op omgangsvormen wijst is het zeker bijzonder dat ie op deze wijze een Schot begroet ja.
Misschien eerst toch maar eens kijken hoe de calimero politie hier soms sneert naar mede forummers?
Als je het wil hebben over slechte omgangsvormen kan ik wel wat echte voorbeelden aanhalen.
Laten we het hier dus maar bij laten.


Die Schotten kunnen wel wat hebben hoor :ROFL: schelden elkaar dagelijks verrot
En dan te bedenken dat er geen onvertogen woord zat of zit in mijn posts naar Rangers en BJK.

Weer on topic;

Spelen we zoals gisteren voor rust wordt het een drama.
Doen we het als na rust hebben we een kans.
Al vrees ik voor tweemaal flink billen knijpen tegen Rangers.
Niet elke Schot produceert een schot op de lat als hij voor een lege goal staat.;)
 

Op de bank? En dat denk jij? Gaat gewoon spelen.
Slaat ook nergens op. Of je kan spelen of niet. Als je niet kunt spelen, dan hoef je ook niet op de bank. Als je kunt spelen, kun je maar beter starten. Dan kun je een goede warming-up doen en kijken hoe het gaat en zolang mogelijk profiteren van de speler.
 
Slaat ook nergens op. Of je kan spelen of niet. Als je niet kunt spelen, dan hoef je ook niet op de bank. Als je kunt spelen, kun je maar beter starten. Dan kun je een goede warming-up doen en kijken hoe het gaat en zolang mogelijk profiteren van de speler.
In principe eens.
Maar als je tobt met een hamstring die niet optimaal is, lijkt het me linke soep om een speler die zaterdag niet kon spelen dinsdag in de basis te zetten.
Het seizoen is nog lang en er komen straks ook nog "cruciale" duels.
 

Blamage Rangers FC afgewend, kritische Schotse media vrezen voor tweeluik tegen PSV​


De Schotse kranten schrijven over een ander type spel en vrezen dat Rangers FC het erg lastig met het huidige PSV zal gaan krijgen.
Laten we het hopen dat Rangers het lastig gaat krijgen. Te lastig. :hope:
 

Blamage Rangers FC afgewend, kritische Schotse media vrezen voor tweeluik tegen PSV​


De Schotse kranten schrijven over een ander type spel en vrezen dat Rangers FC het erg lastig met het huidige PSV zal gaan krijgen.
Laten we het hopen dat Rangers het lastig gaat krijgen. Te lastig. :hope:
PSV gaat het zwaar krijgen. Zou zomaar 4-1 kunnen worden.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan