Ramon Pascal Lundqvist (A)

Gaan we die Amsterdamse club nu in álles naäpen? Jong en uit Scandinavië.....eigen jeugd?

Ik las dat De Bouterbaas zijn werk niet meer goed deed, maar dit is natuurlijk niet goed gespeld ;)

Verder, een talent is een talent. Of die nu van Sparta overkomt of van Kalmar FF, mij maakt het niets uit :)
 
Bij ajaks is het toch geen probleem, dan bij ons ook niet. Al zullen wij al snel weer de stempel van koopclub krijgen en dat we geen jeugd op kunnen leiden
 
Noemde jij dat niet "verstandig beleid"?

Ik noem het niets, ik constateer slechts. Je probeert me nu een waardeoordeel in de schoenen te schuiven. :rolleyes:

Ik constateer slechts dat wat hier telkens wordt afgekraakt (omdat het uit Amsterdam komt?) later moeiteloos wordt gekopieerd als dat zo uitkomt. Oftewel, ik constateer - regelmatig - hypocrisie. ;)
 
Ik noem het niets, ik constateer slechts. Je probeert me nu een waardeoordeel in de schoenen te schuiven. :rolleyes:

Ik constateer slechts dat wat hier telkens wordt afgekraakt (omdat het uit Amsterdam komt?) later moeiteloos wordt gekopieerd als dat zo uitkomt. Oftewel, ik constateer - regelmatig - hypocrisie. ;)

De mensen die dat hier afkraken zijn toch niet de mensen die dat jochie aankopen?
 
Ik noem het niets, ik constateer slechts. Je probeert me nu een waardeoordeel in de schoenen te schuiven. :rolleyes:

Ik constateer slechts dat wat hier telkens wordt afgekraakt (omdat het uit Amsterdam komt?) later moeiteloos wordt gekopieerd als dat zo uitkomt. Oftewel, ik constateer - regelmatig - hypocrisie. ;)
-zucht-
 
Als je een goed talent kan vastleggen dan doe je dat toch? Maakt niet uit waar hij vandaan komt (Tenzij hij van buiten de EU komt; salaris)
 
Gaan we die Amsterdamse club nu in álles naäpen? Jong en uit Scandinavië.....eigen jeugd?

Op zich is er niets mis met jonge spelers ergens weghalen en in te voegen in je jeugdopleiding.
Enige wat ik zo irritant vind bij ajax is dat ze pochen met zo'n goede jeugdopleiding terwijl een groot deel rond hun 16/17e ergens is weggekocht. PSV doet soms hetzelfde, maar bij ons stroomt er weinig door :D
 
Probeer jij nou gewoon iets uit te leggen? Met dingen als gezond verstand, een objectieve kijk en al die andere ongein? :|

Ja, ik ben net zo eigenwijs als Elio, minstens even naïef, alleen net iets minder irritant. ;)
 
Ik vind dat echt enorm meevallen, Toivonen is m.i. juist een van de winnaars in PSV 1. Daarnaast spreekt hij gewoon Nederlands. Of hij nu een paar maanden extra nodig had om het onder de knie te krijgen is dan toch totaal niet relevant?
Ik weet nog goed dat ze bij VI Toivonen afmaakten omdat hij geen Nederlands zou spreken. Dat was een grote leugen, hij sprak bij PSVTV namelijk altijd in het Nederlands. Dat hij in de emotie van een wedstrijd dan vervolgens 2 minuten na het affluiten liever in het Engels spreekt, is dan toch volstrekt logisch?
Ja een winnaar tegen de kleintjes en op de verkeerde momenten zoals het uitlokken van de rode kaart van Gudlje terwijl je thuis speelt tegen NAC of het natrappen bij Heerenveen.... Want in de wedstrijden waar het om ging was hij vaak de meest onzichtbare speler.
En ook ik vond dat hij voor een Scandinavier en in het bijzonder voor een Zweed (want de Denen hebben meer moeite om Nederlands te leren wegens de structuur van het Deens) slecht Nederlands sprak. Waarschijnlijk heeft hij net als Zlatan heel weinig opleiding genoten waardoor het leren van een andere taal al sowieso moeilijk wordt.
 
Grappig. In overlijdensbericht van de Deense ex-PSV'er Bent Schmidt Hansen, vorige week, stond dat hij beter Nederlands sprak dan veel van zijn Nederlandse (Brabantse?) ploeggenoten.
 
Grappig. In overlijdensbericht van de Deense ex-PSV'er Bent Schmidt Hansen, vorige week, stond dat hij beter Nederlands sprak dan veel van zijn Nederlandse (Brabantse?) ploeggenoten.

Al zeggen ze het zelf... nee, daar heb je niets aan. Niet zomaar geloven. :shifty:
 
Grappig. In overlijdensbericht van de Deense ex-PSV'er Bent Schmidt Hansen, vorige week, stond dat hij beter Nederlands sprak dan veel van zijn Nederlandse (Brabantse?) ploeggenoten.
Dat zou heel goed kunnen. Perez spreekt ook ontzettend goed Nederlands. Het eeea heeft ook te maken met je talenten. Niet iedereen is ook goed in wiskunde. Vraag het aan Marcel Brands.
 
Dat zou heel goed kunnen. Perez spreekt ook ontzettend goed Nederlands. Het eeea heeft ook te maken met je talenten. Niet iedereen is ook goed in wiskunde. Vraag het aan Marcel Brands.

Klopt. Ik heb begrepen dat Brands echt niets snapt van de stelling van Pythagoras.
 
Klopt. Ik heb begrepen dat Brands echt niets snapt van de stelling van Pythagoras.
Laten we hopen dat ie rekenkundig wel iets snapt van het verspreid betalen en afschrijvingen, inflatie, geld minder waard enz......
 
Ja, ik ben net zo eigenwijs als Elio, minstens even naïef, alleen net iets minder irritant. ;)

Punten voor deze reactie, haha. Overigens, of je iets irritant of juist wel aardig vind, bepaalt men zelf. Iemand (ik, Elio in deze) is niet per definitie irritanter dan een ander. Je kan zelf kiezen en bepalen of je iemand (of iets) leuk of niet leuk vind. Daar heb je gewoon een keuze in! Maar dat is psychologie en hoort wellicht in een ander topic thuis. :)
 
Punten voor deze reactie, haha. Overigens, of je iets irritant of juist wel aardig vind, bepaalt men zelf. Iemand (ik, Elio in deze) is niet per definitie irritanter dan een ander. Je kan zelf kiezen en bepalen of je iemand (of iets) leuk of niet leuk vind. Daar heb je gewoon een keuze in! Maar dat is psychologie en hoort wellicht in een ander topic thuis. :)

Oh...ja, maar ik bedoelde irritant in de zin dat je er jeuk van krijgt ;).
 
Terug
Bovenaan Onderaan