Racisme & Discriminatie


De organisatie vermoedt dat de relschoppers voetbalsupporters zijn van de thuiswedstrijd van PSV, die kort na 20.00 uur begon. Dat baseren ze op uitspraken die de groep deed.

Geen woorden voor eigenlijk.
Nee, treurig nieuws weer. De one love banden werpen z’n vruchten nog niet echt af.
 

De organisatie vermoedt dat de relschoppers voetbalsupporters zijn van de thuiswedstrijd van PSV, die kort na 20.00 uur begon. Dat baseren ze op uitspraken die de groep deed.

Geen woorden voor eigenlijk.
Triest dit
 

De organisatie vermoedt dat de relschoppers voetbalsupporters zijn van de thuiswedstrijd van PSV, die kort na 20.00 uur begon. Dat baseren ze op uitspraken die de groep deed.

Geen woorden voor eigenlijk.
Ik zat me gisteren al op te focken vanwege het nieuws van die PEC “supporters”. En dan doen de eigen “supporters” dit. Misschien nog een stapje erger en gewoon diep triest.
 
Ik heb nou nooit het idee gehad dat die anti racisme acties hebben geleid tot minder racisme. Prima initiatieven allemaal, maar het begint af en toe op gedram te lijken en juist het tegenovergestelde te veroorzaken.
 
Ik heb nou nooit het idee gehad dat die anti racisme acties hebben geleid tot minder racisme. Prima initiatieven allemaal, maar het begint af en toe op gedram te lijken en juist het tegenovergestelde te veroorzaken.
Het is een reclame. Het zal niet e oplossing zijn, maar het geeft wel een klein zetje richting de juiste gedachtes. Herhaal het maar vaak genoeg en er ontstaat een soort van bewustzijn.
 

De organisatie vermoedt dat de relschoppers voetbalsupporters zijn van de thuiswedstrijd van PSV, die kort na 20.00 uur begon. Dat baseren ze op uitspraken die de groep deed.

Geen woorden voor eigenlijk.
PSV supporters? Voetbalwedstrijd? Ik heb de oplossing!

[Alcohol verbieden, mannen in jurken, vrouwen gesluierd, homo’s buiten het zicht houden en er is niks aan de hand! Ik heb gelezen op twitter dat mensen dat als heel prettig ervaren, en nee die waren niet gekocht door Qatar!

Noot forumleiding: op de man spelen hoeft niet…
 
Laatst bewerkt door een ninja:

De organisatie vermoedt dat de relschoppers voetbalsupporters zijn van de thuiswedstrijd van PSV, die kort na 20.00 uur begon. Dat baseren ze op uitspraken die de groep deed.

Geen woorden voor eigenlijk.

Eeuwig verbannen dat rellende uitschot.
 
Nee, treurig nieuws weer. De one love banden werpen z’n vruchten nog niet echt af.
Zolang niet echt gekeken wordt naar de oorzaak van het feit dat slechts 16 van de 18 aanvoerders hem wilden dragen, zal er weinig vooruitgang geboekt worden vrees ik.
Waarom weigerden die twee anderen mee te doen aan het broodnodige initiatief?

Na dit laffe en idiote voorval zou het goed zijn als de daders eens echt gepakt en aangepakt werden.
Maar ja.

Ik lees dat na het andere trieste voorval hier - het geweld na Eindhoven-PEC Zwolle - het tuig dat de politie met stenen bekogelde door diezelfde politie begeleid werd naar hun bus die hen terugbracht naar Zwolle.
Ergo; dit volk loopt dus ongestraft gewoon vrij rond.
Tsja, ...

Om incidenten als in de Prins Hendrikstraat in de toekomst te voorkomen is heel wat tijd nodig.
Is het overleg tussen gemeente, PSV, KNVB, COC en diverse andere instanties al gestart of blijft het ook nu weer bij wat losse kreten en loze beloftes?
 
Zolang niet echt gekeken wordt naar de oorzaak van het feit dat slechts 16 van de 18 aanvoerders hem wilden dragen, zal er weinig vooruitgang geboekt worden vrees ik.
Waarom weigerden die twee anderen mee te doen aan het broodnodige initiatief?

Na dit laffe en idiote voorval zou het goed zijn als de daders eens echt gepakt en aangepakt werden.
Maar ja.

Ik lees dat na het andere trieste voorval hier - het geweld na Eindhoven-PEC Zwolle - het tuig dat de politie met stenen bekogelde door diezelfde politie begeleid werd naar hun bus die hen terugbracht naar Zwolle.
Ergo; dit volk loopt dus ongestraft gewoon vrij rond.
Tsja, ...

Om incidenten als in de Prins Hendrikstraat in de toekomst te voorkomen is heel wat tijd nodig.
Is het overleg tussen gemeente, PSV, KNVB, COC en diverse andere instanties al gestart of blijft het ook nu weer bij wat losse kreten en loze beloftes?
Overigens is het mijn aanname dat de achtergrond van het niet dragen van de band een het hele andere is dan die van de PSV “fans”.
 
Bij ons is ook een gast ontslagen, wegens stalken/lastigvallen van een collega via instagram zogenaamd. Gast is op leeftijd/digibeet en weet niet eens wat instagram is, maar er is/was 1 printscreen wat hem de kop koste, die lekte uiteraard ook uit aan iedereen en 99,99% van mensen zegt dit kan hij nooit zijn. Hij heeft geen eens Instagram + laat staan dat hij zo typt of zn taalgebruik heeft. Maar werkgever heeft ''bewijs'' + hij is zo'n rustig braaf gevalletje wat toch zijn rechten en regels niet kent dus easy slachtoffer.. Hij heeft 2 maanden geleden de zelfde dame aangesproken op haar gedrag + wat ze deed wat niet mocht en het gemeld bij de unitleiders, die gaven haar officiële waarschuwing er voor, haar wraak kwam 2 maanden later kost hem de kop :sick: ( om te bewijzen hoe digibeet hij was, toen tijdens de hele Overmars rel en dat hij in elk talkshow was, vroeg hij aan mij in de lounge wat een dickpick was notabenen, ) En zo'n vent in de 50 met een Samsung telefoon uit 2006 gaat via instagram en vol straattaal haar hosselen... Alles klopt en bewijs is bewijs:party:

Ik mis de tijden dat vrouwen alleen in de keuken stonden en maar 1 recht hadden :rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan