Racisme & Discriminatie

De blanke kijkt neer op de zwarte, de bankmedewerker kijkt neer op een kassa medewerker bij de supermarkt. De mooie slanke dame kijkt neer op de vollere vrouw, de crossfitters kijken neer op de fitnessboys, Ajax kijkt neer op iedereen, zo zit de mens in elkaar. Het zal nooit veranderen en de multiculturele samenleving maakt dat er niet beter op.
Ik denk dat Napoli daar anders over denkt.
 
De blanke kijkt neer op de zwarte, de bankmedewerker kijkt neer op een kassa medewerker bij de supermarkt. De mooie slanke dame kijkt neer op de vollere vrouw, de crossfitters kijken neer op de fitnessboys, Ajax kijkt neer op iedereen, zo zit de mens in elkaar. Het zal nooit veranderen en de multiculturele samenleving maakt dat er niet beter op.
Ik heb het niet zo zeer over neerkijken of beter of minder zijn dan 'n ander, maar wat men probeert te creëren is volledige gelijkheid. Ik denk gewoon niet dat dat kan
 
Ik heb het niet zo zeer over neerkijken of beter of minder zijn dan 'n ander, maar wat men probeert te creëren is volledige gelijkheid. Ik denk gewoon niet dat dat kan

Dat kan niet en gaat nooit gebeuren, maar dat willen de crybabies, politici en wetgeving wel, en iedereen die zegt dat het niet kan of nooit zal gebeuren is een racist, dus wij 2 kunnen onze racistische hand al opsteken :lmao: Zoals ik al tig keer heb getypt hier, ik heb liever een vacature waar ik lees 'liever geen finnen' dan dat er duizend finnen solliciteren en dan janken waarom ze afgewezen zijn. Een noemt dat racisme, een noemt dat openheid, een noemt dat eigen bedrijf eigen regels.

Als ik een bedrijf heb met 5 man en moet er nog 5 bij nemen, dan zal ik zeker ook zeer selectief zijn ja. Mag allemaal en gebeurt maar ja mag je niet hardop zeggen want foeiiii
 
Dat kan niet en gaat nooit gebeuren, maar dat willen de crybabies, politici en wetgeving wel, en iedereen die zegt dat het niet kan of nooit zal gebeuren is een racist, dus wij 2 kunnen onze racistische hand al opsteken :lmao: Zoals ik al tig keer heb getypt hier, ik heb liever een vacature waar ik lees 'liever geen finnen' dan dat er duizend finnen solliciteren en dan janken waarom ze afgewezen zijn. Een noemt dat racisme, een noemt dat openheid, een noemt dat eigen bedrijf eigen regels.

Als ik een bedrijf heb met 5 man en moet er nog 5 bij nemen, dan zal ik zeker ook zeer selectief zijn ja. Mag allemaal en gebeurt maar ja mag je niet hardop zeggen want foeiiii
Ja, nee. Zo bedoelde ik het ook niet.
 
Misschien is de weigering van Kökcü om een regenboogband te dragen wel een discussie waard hier...

Ik vind het voor mezelf erg moeilijk om een positie te bepalen. Eigenlijk hou ik helemaal niet zo van dit soort van acties, zoals zo'n band. Ik.vind het een beetje cheap, in het commerciële circus dat betaald voetbal heet. Als je écht een statement wil maken als voetbalbond, reis dan niet af naar een homofoob land als Qatar.
En ik vind ook dat iedereen zelf moet kunnen uitmaken wat-ie draagt of steunt. Zoals een goede gay friend tegen me zei: van mij mag iemand best een hekel hebben aan homo's, zo lang ik toch de ruimte krijg om te houden van wie ik wil.

Aan de andere kant is de voetbalwereld zo godseklere homofoob, dat er best een statement gemaakt mag/moet worden. Mijn God, man, in f@kking 2022 rollen de 'homo's nog steeds van de tribune. Maar of dit de manier is...

Wel grappig om de figuren op social te zien die zowel anti-woke als islamofoob zijn. Moeten ze nou een moslim steunen?
 
Misschien is de weigering van Kökcü om een regenboogband te dragen wel een discussie waard hier..

Kijk even in het feyenoord topic.

En ik vind ook dat iedereen zelf moet kunnen uitmaken wat-ie draagt of steunt. Zoals een goede gay friend tegen me zei: van mij mag iemand best een hekel hebben aan homo's, zo lang ik toch de ruimte krijg om te houden van wie ik wil.

Daar ben ik het helemaal mee eens. Als we iedereen eens de ruimte zouden geven te zijn wie ze willen zijn dan zou de wereld een stuk mooier zijn. Toch is er op het gebied van uitingen nog een lange weg te gaan, als een man een rok aan wil dan is het meteen vreemd en mag het niet. Als een vrouw een hijab wil dragen is ze meteen onderdrukt, maar er zijn heel veel dames die er zelf voor kiezen.

Als je vanuit wie je bent ervoor kiest geen band te dragen en het af te staan aan een collega die het wel kan vanuit wie hij is, dan vind ik dat een respectvolle manier om ermee om te gaan.
 
Edit, zie dat dit onderwerp wordt besproken in Feyenoord topic, dus bij deze verplaatst
 
Laatst bewerkt:
Genieten dit gewoon :lmao: En nog zijn er mensen die begrip, respect en andere bullshit hebben voor zulk jankvolk wat er topsport van maakt om alles op kleur te gooien :lmao:

2848dffc9aea61a773bd7b1855e44989.png
 

‘Zondag (tegen Groningen) konden we er niks van,’ aldus RvN.
Dat is gewoon niet juist. Ze konden er 7 minuten niks van.


En zomaar een vraag. Hoe kan de tank leeg zijn in de eerste helft en het dan in de tweede helft prima op orde hebben?
Ik ben geen stoelpootzager, maar ik vind dit toch een gek interview.
 

‘Zondag (tegen Groningen) konden we er niks van,’ aldus RvN.
Dat is gewoon niet juist. Ze konden er 7 minuten niks van.


En zomaar een vraag. Hoe kan de tank leeg zijn in de eerste helft en het dan in de tweede helft prima op orde hebben?
Ik ben geen stoelpootzager, maar ik vind dit toch een gek interview.
Vind het vrij racistische uitspraken idd.
 
Vind het vrij racistische uitspraken idd.
Ik zoeken, en zoeken. Maar u maakte een grap vanwege de misplaatsing van het artikel :S:
Ook zoeken en zoeken.
Ik kon het al niet meer terugvinden in het Arsenal-topic. Hoe ik hier nou terechtgekomen ben? Snap er zelf niks van.

Laten we het er maar op houden dat ik als middelbare blanke man bij een elite hoor die exclusief op terrasjes witte wijn met pizza mag eten, daarom boven de partijen sta en ergo zelf wel uitmaak waar ik iets post. Oh ja, de wokemensen vind ik moderne communisten.
 
Laatst bewerkt:

Mag ik het dom vinden van kozp om naar Staphorst te gaan. Laat mensen die anders denken ook lekker leven. Ik vind het steeds meer op uitlokking lijken van kozp. Ze. worden een karikatuur van zichzelf...
 

Mag ik het dom vinden van kozp om naar Staphorst te gaan. Laat mensen die anders denken ook lekker leven. Ik vind het steeds meer op uitlokking lijken van kozp. Ze. worden een karikatuur van zichzelf...
Voor een plaats die tot 1994 geen Sinterklaasintocht had, want dat kon tot die tijd niet in dat gereformeerde dorp, mogen ze ff wat minder hoog van de toren blazen met hun vasthouden aan traditie.
 
Voor een plaats die tot 1994 geen Sinterklaasintocht had, want dat kon tot die tijd niet in dat gereformeerde dorp, mogen ze ff wat minder hoog van de toren blazen met hun vasthouden aan traditie.

Onzin, kozp kiest een van de meest traditionele plekken van Nederland uit en gaat daarna huilie doen. Ze kunnen toch ook gewoon in Amersfoort gaan demonstreren?

Sorry maar het domweg opzoeken is gewoon de fout van KOZP. Ik snap het gewoon echt niet dat ze dat soort plekken kiezen. Dat is de kat op het spek binden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan