Racisme & Discriminatie

Maar wie gaat controleren of ze wel een mondkapje dragen onder dat ding? Voor die wijven hier rondliepen hadden we sowieso geen Corona. Ik zeg niet dat het allemaal hun schuld is maar het valt wel op!!!

[/wappiemodus]

Uhhh dat is één groot mondkapje!!
 
Dat mag, een van de Meiland figuren, meer weet ik ook niet

Mevrouw heeft enkele passages op de socials gezet om te laten zien dat ze helemaal geen racist is. of dat haar zo lukt moet je maar ff achter de spoiler kijken
FFn76ZtWQAA6MND

FFn76ZSXsAos2tJ
Ah ok. Niet belangrijk dus. Beetje rare uitspraken waar je op kan wachten dat je in de picture komt. Ken heel die erica niet.. maar goed.... kan aan mij liggen maar maar ik lig er niet wakker van. Past in het straatje... ik ga wat roeptoeteren zodat ik meer verkoop.
 
Dat mag, een van de Meiland figuren, meer weet ik ook niet

Mevrouw heeft enkele passages op de socials gezet om te laten zien dat ze helemaal geen racist is. of dat haar zo lukt moet je maar ff achter de spoiler kijken
FFn76ZtWQAA6MND

FFn76ZSXsAos2tJ
Nee ze “komt op voor de vrouwenrechten”. Samen met Jan Dijkgraaf, de kleine zielenpoot.
 
Ze komt een beetje simpel over. Is dat op tv ook zo?
Nou ja het is gewoon een hilarische familie en die domheid en hilariteit is eigenlijk hun verdienmodel. Toen ze een keer in Frankrijk geen geld meer hadden, zei hun dochter Maxim tegen haar moeder: “ nou mam dan moeten we maar gaan prostitueren”. En dat zei ze niet als grap. :ROFL:
 
Nou ja het is gewoon een hilarische familie en die domheid en hilariteit is eigenlijk hun verdienmodel. Toen ze een keer in Frankrijk geen geld meer hadden, zei hun dochter Maxim tegen haar moeder: “ nou mam dan moeten we maar gaan prostitueren”. En dat zei ze niet als grap. :ROFL:
Ik heb net die Erica opgezocht, even kijken over wie het ging. Maar die zou er geen geld mee hebben verdient.
 
Er zijn 1,6 miljard moslims op de wereld waarvan zo'n 50 miljoen in Europa. Fijn dat jij 25 miljoen moslims hebt onderworpen aan een kennisquiz over hun eigen geloof.

Zou overigens helemaal niet gek zijn als moslims in Europa anders reageren dan in het Midden-oosten op dat soort grappen. Europa wordt grotendeels geregeerd door rechtse regeringen, waarvan sommige zeer nationalistisch met anti-Islamwetgeving zoals verbod op Islamitsche kleding of minaretten en waarbij publieke debat wordt geregeerd door Islamofobie. Vind je het gek dat een grap dan verkeerd kan vallen. In het middenoosten zijn moslims de meerderheid en niet in de verdrukking.
Zonder me te veel te mengen, welke landen?
 
nog ff in het kader van VVMU en mevrouw/viswijf Meiland

Samengevat, VVMU bestaat niet want je word er voor gestraft als je je mening geeft :sleep: Of verkoopt het met extra beveiligers voor je deur of de dood als bij sommige in het verleden, want geloof van de vrede mag in geen enkele vorm ge/mis/bruikt worden door andere on/gelovige honden die meningen er over hebben.

Had ze verteld dat de extreem gelovige in Urk allemaal gesteriliseerd en geëlimineerd moeten worden dan hadden moslims staan lachen, want dat is wel humor hihi
 
Samengevat, VVMU bestaat niet want je word er voor gestraft als je je mening geeft :sleep: Of verkoopt het met extra beveiligers voor je deur of de dood als bij sommige in het verleden, want geloof van de vrede mag in geen enkele vorm ge/mis/bruikt worden door andere on/gelovige honden die meningen er over hebben.

Had ze verteld dat de extreem gelovige in Urk allemaal gesteriliseerd en geëlimineerd moeten worden dan hadden moslims staan lachen, want dat is wel humor hihi
Samenvatten is dus niet echt jouw ding?
 
Er zijn 1001 redenen om de meilandjes te cancelen. Alleen het cancelen om een mening vind ik niet correct. Hoewel ik de precieze context van de mening niet weet. Alleen dat Erica hoofddoekjes niets vind.
 
Er is maar 1 goede versie of samenvatting dus? Mijn gevoel zegt dat je zulke dingen op 50 manieren kan lezen, waar je sommige dingen/texten letterlijk tot je neemt en andere dingen als grijsgebied zelf deels invult
Je loopt weer eens weg bij het originele punt, maakt iet uit, had op basis van eerdere gevallen niet anders verwacht. Andere punten opbrengen om de discussie een andere kant uit te drukken waar het niet om ging.
 
Je loopt weer eens weg bij het originele punt, maakt iet uit, had op basis van eerdere gevallen niet anders verwacht. Andere punten opbrengen om de discussie een andere kant uit te drukken waar het niet om ging.

Vat jij het dan maar ff samen dan ga ik er nog een keer goed naar kijken, kijken of ik me er in kan vinden dan
 
Vat jij het dan maar ff samen dan ga ik er nog een keer goed naar kijken, kijken of ik me er in kan vinden dan
Mevrouw Meiland mag iets vinden -> VVMU
Dat partijen een andere mening toegedaan zijn en derhalve samenwerking stopzetten is net zo goed een vorm van vrijheid.

VVMU betekend namelijk niet dat je consequentie loos al je drek de ether in kan slingeren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan