robpsv11
Grammatifaler
You guys had a lot of injuries this season
And Ajax were lucky in some games
You don't have to say Ajax and Lucky in one sentence, it has the same meaning.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
You guys had a lot of injuries this season
Keep on talking.You guys had a lot of injuries this season
Don’t forget the Johan Fruitdish.And we have the dennen Apple![]()
Maakt ook niets uit. Als we tegen een degradant afhankelijk moeten zijn van een var beslissing zijn we echt ver gezakt..Gaan we nu serieus een discussie voeren over die 1-0…mogen wij die klote VAR ook een keer mee hebben zeg pff…![]()
Als Willem II niet degradeert heeft PSV daar zelf voor gezorgd.Maakt ook niets uit. Als we tegen een degradant afhankelijk moeten zijn van een var beslissing zijn we echt ver gezakt..
Was een onbewusteLeuke woordspeling overigens. Grensgeval
Verder ben ik de laatste die hier de VAR of iets de schuld geeft. Ik maakte een sarcastisch grapje. Mensen die dat doen hebben de prioriteiten niet op orde..
Iedereen hier in Breda hoopt dat Willem II degradeertAls Willem II niet degradeert heeft PSV daar zelf voor gezorgd.![]()
Goed onderbouwd door de scheids en Der Muzikant dat dit gewoon volgens de regels is. Die ik overigens niet kende.Gaan we nu serieus een discussie voeren over die 1-0…mogen wij die klote VAR ook een keer mee hebben zeg pff…![]()
Eg nie..Was een onbewuste![]()
Gaan we nu serieus een discussie voeren over die 1-0…mogen wij die klote VAR ook een keer mee hebben zeg pff…![]()
waarbij we dus moeten constateren dat we de VAR niet meehadden, die twijfelde juist aan de rechtmatigheid.Goed onderbouwd door de scheids en Der Muzikant dat dit gewoon volgens de regels is. Die ik overigens niet kende.
Veerman moet maar eens een grote jongen worden.. Hij speelt bij een grote club.Joey Veerman: "Mijn 1e helft was heel matig. Veel balverlies.
Dat gebeurt me 1 keer per jaar en dan word ik iedere keer door FOX of ESPN
gevraagd voor een interview na de wedstrijd."
Ze bakten er beide niks van.Hier hard gewoon een v. Ginkel moeten spelen natuurlijk. Zahavi en Vinicius beide. Manmanman.
Je gaat mij dan niet wijsmaken dat een paar mm het verschil is tussen psv en Ajax kampioen.
Over het hele jaar is het wellicht in balans
Hier ben ik het eerlijk gezegd niet mee eens.
Ja die bal bij de zijlijn met Blind was uiterst dubieus maar was grensgeval. De ene keer valt het kwartje de ene en soms de andere kant op.
Echter duurt één wedstrijd 90 minuten en zijn er 34 wedstrijden te spelen. Je gaat mij dan niet wijsmaken dat een paar mm het verschil is tussen psv en Ajax kampioen.
Op basis van de 2e helft (na de winterstop) zou ik zeggen dat PSV het betere spel laat zien waar Ajax voor de winterstop overduidelijk de betere van de 2 is. Over het hele jaar is het wellicht in balans maar nee, je wordt geen kampioen met een paar millimeter lengte.
Al snap ik het gevoel van onrechtvaardigheid met die situatie zeker wel. Had er andersom ook van gebaald.
Zahavi scoort toch?Ze bakten er beide niks van.
Een paar mm of vier punten, het is maar wat je wil zien. Die bal was uit en die goal had niet geteld mogen worden.Hier ben ik het eerlijk gezegd niet mee eens.
Ja die bal bij de zijlijn met Blind was uiterst dubieus maar was grensgeval. De ene keer valt het kwartje de ene en soms de andere kant op.
Echter duurt één wedstrijd 90 minuten en zijn er 34 wedstrijden te spelen. Je gaat mij dan niet wijsmaken dat een paar mm het verschil is tussen psv en Ajax kampioen.
Op basis van de 2e helft (na de winterstop) zou ik zeggen dat PSV het betere spel laat zien waar Ajax voor de winterstop overduidelijk de betere van de 2 is. Over het hele jaar is het wellicht in balans maar nee, je wordt geen kampioen met een paar millimeter lengte.
Al snap ik het gevoel van onrechtvaardigheid met die situatie zeker wel. Had er andersom ook van gebaald.