PSV-Willem II | Zondag 1 mei | Eindstand 4-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik heb de wedstrijd niet kunnen zien ivm vakantie. Niet heel veel gemist zie ik hier! Fijn dat we 3 punten erbij hebben.
 
Je gaat mij dan niet wijsmaken dat een paar mm het verschil is tussen psv en Ajax kampioen.

Over het hele jaar is het wellicht in balans
:ROFL:
Strafschoppen 8 voor de een, 1 voor de ander.
Goed uitgebalanceerd ja.:ROFL:
Het waren dus niet die paar millimeters die iedereen zag behalve de VAR in dat 6 punten duel.
Maar ja, alles went ,vandaar dat op onzin niet meer serieus geantwoord kan worden.
Het is na 34 wedstrijden in balans. :ROFL:

Overigens een verdiende zege in een duel dat we ongeconcentreerd speelden.
Zondag zal het anders moeten en , denk ik, ook anders gaan.
 
Hier ben ik het eerlijk gezegd niet mee eens.
Ja die bal bij de zijlijn met Blind was uiterst dubieus maar was grensgeval. De ene keer valt het kwartje de ene en soms de andere kant op.

Echter duurt één wedstrijd 90 minuten en zijn er 34 wedstrijden te spelen. Je gaat mij dan niet wijsmaken dat een paar mm het verschil is tussen psv en Ajax kampioen.

Op basis van de 2e helft (na de winterstop) zou ik zeggen dat PSV het betere spel laat zien waar Ajax voor de winterstop overduidelijk de betere van de 2 is. Over het hele jaar is het wellicht in balans maar nee, je wordt geen kampioen met een paar millimeter lengte.

Al snap ik het gevoel van onrechtvaardigheid met die situatie zeker wel. Had er andersom ook van gebaald.

Je vergeet de duidellijke penalty die feyenoord ontnomen werd in de klassieker dan word het 1-3 en win je die match dus niet.



Over penalty fase ik ga hier niet fluiten voor opstructie maar om de elleboog. Hij zet duidellijk zijn elleboog zodat de speler niet naar de bal kan lopen is dus een fout en een fout in de 16 is een pingel.

Als je dan ziet hoe goedkope penalties ajax krijgt tja. daar is de VAR wel wakker

En over die bal over de lijn tjsa dat heet regel 18 in het voetbalreglement "common sence" als lijnrechter vlag je dan voor de zekerheid dat hij buiten is in twijfelgeval netzoals buitenspel ben al scheidsrechter vanaf mijn 15 de jaar(nu 31). Bal was er trouwens zeer duidellijk over.


floten ze deze fases correct dan is de stand zo momenteel:
PSV 75
ajax 73
 
Tja, als je dit soort wedstrijden weet te winnen met een zwaar gehavende selectie, als in, voetballers die het verschil kunnen maken, dan heb je vandaag gewoon een goed resultaat neergezet. Geen moment gehad dat ik met geknepen billekes op de bank zat. Dat is wel eens anders geweest. Volgende week zijn Götze, Ramalho en Madueke hoogstwaarschijnlijk terug. Scheelt!

Mbt Romero, die gaat zijn kansen nog wel krijgen. Snap compleet waarom Romero er vandaag niet in kwam toen Vini uitviel. Pijlen op Feyenoord! Maxi scoort de winnende! ;)
 
Hier ben ik het eerlijk gezegd niet mee eens.
Ja die bal bij de zijlijn met Blind was uiterst dubieus maar was grensgeval. De ene keer valt het kwartje de ene en soms de andere kant op.

Echter duurt één wedstrijd 90 minuten en zijn er 34 wedstrijden te spelen. Je gaat mij dan niet wijsmaken dat een paar mm het verschil is tussen psv en Ajax kampioen.

Op basis van de 2e helft (na de winterstop) zou ik zeggen dat PSV het betere spel laat zien waar Ajax voor de winterstop overduidelijk de betere van de 2 is. Over het hele jaar is het wellicht in balans maar nee, je wordt geen kampioen met een paar millimeter lengte.

Al snap ik het gevoel van onrechtvaardigheid met die situatie zeker wel. Had er andersom ook van gebaald.
Een paar mm of vier punten, het is maar wat je wil zien. Die bal was uit en die goal had niet geteld mogen worden.
 
60ste blessure onder onze coach schmidt . Ik stel me daar toch serieuse vragen bij. Zeer bizar.
Komt gewoon aan de coach en hun staf zo simpel is het.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan