PSV-Willem II | Zondag 1 mei | Eindstand 4-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Wat bedoel je precies? Het medisch dossier is nu toch prive. Dus ik sta er dan ook niet van te kijken als ze daar dan vaag over gaan doen. Dit maakt het voor de tegenstander ook onduidelijk om in te schatten wie er fit is of niet.
Nou. Het gaat niet alleen om de tegenstander. Wij, de fans, worden toch ook zo geïnformeerd. Ik vind het echt belachelijk dat er zo vaak gezegd wordt dat een speler bijna fit is en vervolgens weken - zo niet maanden - langer uitgeschakeld is.
Dat wordt Vos en Seelt in het centrum. Teze RB en Max LB. jeetje.
Lijkt me dat Teze centraal blijft staan. Met Guti.
 
Nou. Het gaat niet alleen om de tegenstander. Wij, de fans, worden toch ook zo geïnformeerd. Ik vind het echt belachelijk dat er zo vaak gezegd wordt dat een speler bijna fit is en vervolgens weken - zo niet maanden - langer uitgeschakeld is.

Lijkt me dat Teze centraal blijft staan. Met Guti.
En wie gaat er dan RB? Lijkt me niet dat ze 2 middenvelder ineens verdediger gaan maken. Dan toch maar jeugd.
 
Wat bedoel je precies? Het medisch dossier is nu toch prive. Dus ik sta er dan ook niet van te kijken als ze daar dan vaag over gaan doen. Dit maakt het voor de tegenstander ook onduidelijk om in te schatten wie er fit is of niet.
Ik betwijfel of het een tactiek is. Maar zelfs al, zoveel kan dat toch niet helpen? Ik neem aan dat tegenstanders niet alleen de waarschijnlijke 11 spelers bestuderen. Helemaal in ons geval, waar ook de 3de keus zijn wedstrijden heeft gespeeld.
 
Tja sommigen hebben er moeite mee omdat dit pas sind kort gebeurt. Waarom de tegenstander wijzer maken.

Wat een onzin. Je kunt ook gewoon niks zeggen.
En wie gaat er dan RB? Lijkt me niet dat ze 2 middenvelder ineens verdediger gaan maken. Dan toch maar jeugd.
De RB van JPSV?
 
Nope, Seelt en Vos ... Als Ramalho en Mauro beiden niet kunnen Spelen. Of inderdaad Teze gewoon in centrum.. en dan een RB van Jong PSV.
RB van Jong hebben we niet echt, geloof ik. Was een tijdelijke jongen gehaald (Markelo?) Aangezien Sambo eruit lag. Comenencia speelt er wel eens, maar die is beter centraal.
 
Easy win, maar ach wat maakt het nog uit
Best veel. Zie ons liever winnen dan verliezen, en het liefst met mooi spel en veel goals. Ook al heeft het hogstwaarschijnlijk geen invloed op de ranglijst.

Bovendien, ook al is het maar 1% kans om nog kampioen te kunnen worden, daarvoor moeten we gaan. Rennen met je kadaver en maak er wat van.
 
13-0 tegen Willem-2
0-6 tegen Feyenoord
8-1 tegen NEC
0-6 tegen PEC
Ajax twee keer gelijk en twee keer met 1 doelpunt verschil winnen in minuut 90.

Halen ze het dan op doelsaldo?
Ff kijken.
 
13-0 tegen Willem-2
0-6 tegen Feyenoord
8-1 tegen NEC
0-6 tegen PEC
Ajax twee keer gelijk en twee keer met 1 doelpunt verschil winnen in minuut 90.

Halen ze het dan op doelsaldo?
Ff kijken.
Nee!
Nog niet?

PSV plus 72, Ajax plus 73.
Dus dan maar Willem-2: 14-0.
 
Nee!
Nog niet?

PSV plus 72, Ajax plus 73.
Dus dan maar Willem-2: 14-0.
Als Ajax gelijk speelt tegen PEC Zwolle en verliest van AZ en Vitesse - Heerenveen zal wel weer een mak schaap zijn tegen hen - dan hoeven wij niet eens alle wedstrijden te winnen om toch kampioen te worden. En is het doelsaldo dus onbelangrijk. ;)
Maar voorlopig moeten we eerst maar weer eens zien te winnen van de ploeg die wij uit al wel met 14-0 hadden kunnen verslaan.
En die zeer fanatiek zondag het ons lastig wil gaan maken.
Ik hoop op drie punten en reken er ook op.
Hoe ? Dat valt moeilijk te voorspellen bij onze club dit seizoen.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan