Buitenspelgoal
Trainer Coach
Om het in mooi en beschaafd Engels uit te drukken:
Ik weet het, ik val een beetje in herhaling.. Maar dit is toch echt belachelijk incompetent??
"What the flipping flying f*cking f*ck"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Om het in mooi en beschaafd Engels uit te drukken:
Ik weet het, ik val een beetje in herhaling.. Maar dit is toch echt belachelijk incompetent??
Nou. Het gaat niet alleen om de tegenstander. Wij, de fans, worden toch ook zo geïnformeerd. Ik vind het echt belachelijk dat er zo vaak gezegd wordt dat een speler bijna fit is en vervolgens weken - zo niet maanden - langer uitgeschakeld is.Wat bedoel je precies? Het medisch dossier is nu toch prive. Dus ik sta er dan ook niet van te kijken als ze daar dan vaag over gaan doen. Dit maakt het voor de tegenstander ook onduidelijk om in te schatten wie er fit is of niet.
Lijkt me dat Teze centraal blijft staan. Met Guti.Dat wordt Vos en Seelt in het centrum. Teze RB en Max LB. jeetje.
En wie gaat er dan RB? Lijkt me niet dat ze 2 middenvelder ineens verdediger gaan maken. Dan toch maar jeugd.Nou. Het gaat niet alleen om de tegenstander. Wij, de fans, worden toch ook zo geïnformeerd. Ik vind het echt belachelijk dat er zo vaak gezegd wordt dat een speler bijna fit is en vervolgens weken - zo niet maanden - langer uitgeschakeld is.
Lijkt me dat Teze centraal blijft staan. Met Guti.
Bruma.En wie gaat er dan RB? Lijkt me niet dat ze 2 middenvelder ineens verdediger gaan maken. Dan toch maar jeugd.
Aanvaller uitschakelen doordat ie zich kapotlacht, dat kan natuurlijk ook.Bruma.
Big brain tacticsAanvaller uitschakelen doordat ie zich kapotlacht, dat kan natuurlijk ook.
Ik betwijfel of het een tactiek is. Maar zelfs al, zoveel kan dat toch niet helpen? Ik neem aan dat tegenstanders niet alleen de waarschijnlijke 11 spelers bestuderen. Helemaal in ons geval, waar ook de 3de keus zijn wedstrijden heeft gespeeld.Wat bedoel je precies? Het medisch dossier is nu toch prive. Dus ik sta er dan ook niet van te kijken als ze daar dan vaag over gaan doen. Dit maakt het voor de tegenstander ook onduidelijk om in te schatten wie er fit is of niet.
And mrs. Porkchop breathes a sigh of relief. I'd be happy with half a dozen goals.12-0 PSV win and I celebrate by wearing my pair of Speedos for the missus.
Wat een onzin. Je kunt ook gewoon niks zeggen.Tja sommigen hebben er moeite mee omdat dit pas sind kort gebeurt. Waarom de tegenstander wijzer maken.
Uw medisch dossier
Lees vragen en antwoorden over uw medisch dossier. Zoals welke gegevens erin staan en of u een kopie kunt opvragen.www.rijksoverheid.nl
De RB van JPSV?En wie gaat er dan RB? Lijkt me niet dat ze 2 middenvelder ineens verdediger gaan maken. Dan toch maar jeugd.
Nope, Seelt en Vos ... Als Ramalho en Mauro beiden niet kunnen Spelen. Of inderdaad Teze gewoon in centrum.. en dan een RB van Jong PSV.Wat een onzin. Je kunt ook gewoon niks zeggen.
De RB van JPSV?
RB van Jong hebben we niet echt, geloof ik. Was een tijdelijke jongen gehaald (Markelo?) Aangezien Sambo eruit lag. Comenencia speelt er wel eens, maar die is beter centraal.Nope, Seelt en Vos ... Als Ramalho en Mauro beiden niet kunnen Spelen. Of inderdaad Teze gewoon in centrum.. en dan een RB van Jong PSV.
Best veel. Zie ons liever winnen dan verliezen, en het liefst met mooi spel en veel goals. Ook al heeft het hogstwaarschijnlijk geen invloed op de ranglijst.Easy win, maar ach wat maakt het nog uit
Nee!13-0 tegen Willem-2
0-6 tegen Feyenoord
8-1 tegen NEC
0-6 tegen PEC
Ajax twee keer gelijk en twee keer met 1 doelpunt verschil winnen in minuut 90.
Halen ze het dan op doelsaldo?
Ff kijken.
Als Ajax gelijk speelt tegen PEC Zwolle en verliest van AZ en Vitesse - Heerenveen zal wel weer een mak schaap zijn tegen hen - dan hoeven wij niet eens alle wedstrijden te winnen om toch kampioen te worden. En is het doelsaldo dus onbelangrijk.Nee!
Nog niet?
PSV plus 72, Ajax plus 73.
Dus dan maar Willem-2: 14-0.
14-0? Reken maar op een 2-1 met billenknijpen in de laatste 10 minutenNee!
Nog niet?
PSV plus 72, Ajax plus 73.
Dus dan maar Willem-2: 14-0.