PSV-Willem II | Zondag 1 mei | Eindstand 4-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
PEC wint. Tenminste volgens mijn Betcity wekelijkse freebet.
 
  • Hahaha!
Reactions: DrJ
Persé winnen vanmiddag.
Want op moederdag 8 mei verliest Ajax van AZ terwijl wij meteen daarna winnen bij Feyenoord.
De daardoor ontstane spanning leidt uiteindelijk tot het bekende scenario van een niet meer verwachte ontknoping op de slotdag.
Dus ga ervoor mannen en bezorg Willem II een kater. Volgend jaar 2 clubs uit Eindhoven en geen uit Tilburg op het hoogste plan?
Forza PSV.
 
Persé winnen vanmiddag.
Want op moederdag 8 mei verliest Ajax van AZ terwijl wij meteen daarna winnen bij Feyenoord.
De daardoor ontstane spanning leidt uiteindelijk tot het bekende scenario van een niet meer verwachte ontknoping op de slotdag.
Dus ga ervoor mannen en bezorg Willem II een kater. Volgend jaar 2 clubs uit Eindhoven en geen uit Tilburg op het hoogste plan?
Forza PSV.
Ik hoop met je mee. Maar door de late winst van vorige week lijkt het kampioenschap heel ver weg. Die gaan niet meer 2 vd 3 wedstrijden verspelen.
 
Ik hoop met je mee. Maar door de late winst van vorige week lijkt het kampioenschap heel ver weg. Die gaan niet meer 2 vd 3 wedstrijden verspelen.

Ach, de consensus zal zijn dat niemand het eigenlijk nog verwacht, maar het geeft nog wat spanning aan een anderzijds doodbloedend seizoen.
 
Wat een fantasieopstelling. Zahavi en Vinicius samen? Daar ben ik wel benieuwd naar. Guti (mogelijk) in de verdediging? Dat zie ik liever niet.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan