PSV - Willem II | Zaterdag 8 februari | Eindstand 3-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Toch ook pijnlijk voor JdJ dat het veel lekkerder ging zonder zijn 2 duurste aankopen, plus Doan. Maar goed hij kan ook zeggen dat ie Rodriguez heeft gehaald :rolleyes:

Doan, Bruma, Baumgartl. Zomaar 30+ miljoen op de bank. Baumgartl ga je niet meer zien, aangezien we maar 1 keer per week spelen. Of Schwaab moet een keertje geschorst zijn. Bruma idemdito, wat een amateur is dat. Zegt veel dat Madueke mocht invallen inplaats van Bruma. Doan, tja. Krijgt te weinig kansen.

Gisteren een oké overwinning. Tweede helft was heel matig en we liepen alleen maar achteruit. Typisch zo wedstrijd waar het wachten was op de 1-1, maar deze keer viel die niet en maak je zelf uit de counter de 2-0. Hopelijk geeft deze overwinning ff wat rust en vertrouwen, maar je moet nu ook een reeks zetten. Straks ADO en Vitesse uit en binnenkort Feyenooit thuis. Eigenlijk moet je deze 3 potjes winnen wil je nog kans maken op Europees voetbal.

Tis overleven geblazen. Hopelijk wordt je op de een of ander manier nog derde, meer zit er niet in.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Je kunt ook stellen dat we blij kunnen zijn dat Faber niet heeft gekozen voor de duurste aankopen, maar het -in zijn ogen- beste elftal het veld instuurde :)

Aankopen kunnen altijd tegenvallen, ongeacht welke prijs er voor is betaald... Oke oke Bruma had je kunnen verwachten... Daar is echt 20mio te veel voor betaald.

20 miljoen te veel betaald voor Bruma is knap, omdat-ie maar 12 miljoen kostte. Maar gezien zijn niveau denk ik toch dat je gelijk hebt.
 
Doan, Bruma, Baumgartl. Zomaar 30+ miljoen op de bank. Baumgartl ga je niet meer zien, aangezien we maar 1 keer per week spelen. Of Schwaab moet een keertje geschorst zijn. Bruma idemdito, wat een amateur is dat. Zegt veel dat Madueke mocht invallen inplaats van Bruma. Doan, tja. Krijgt te weinig kansen.

Gisteren een oké overwinning. Tweede helft was heel matig en we liepen alleen maar achteruit. Typisch zo wedstrijd waar het wachten was op de 1-1, maar deze keer viel die niet en maak je zelf uit de counter de 2-0. Hopelijk geeft deze overwinning ff wat rust en vertrouwen, maar je moet nu ook een reeks zetten. Straks ADO en Vitesse uit en binnenkort Feyenooit thuis. Eigenlijk moet je deze 3 potjes winnen wil je nog kans maken op Europees voetbal.

Tis overleven geblazen. Hopelijk wordt je op de een of ander manier nog derde, meer zit er niet in.

Ik kreeg nooit het gevoel dat W2 aanspraak maakte op de 1-1. Het zat achterin goed, dit keer.
 
Ik ben ervan overtuigd, nu ik RR gisteren in actie gezien heb tegen W2, dat PSV vorig weekend niet verloren zou hebben van Ajax, als Faber RR in de basis had laten starten.
 
Unnerstahl 7
Rodriquez 8
Viergever 6,5
Schwaab 6,5
Dumfries 7
Hendrix 8
Thomas 8
Ihattaren 7,5
Rosario 1
Gakpo 6
Lammers 6
Een 1 voor Rosario vind ik niet terecht. Ik zou hem een 5 geven. Hij maakte wel wat fouten, zeker in de passing, maar hij heeft ook heel wat ballen veroverd op het middenveld, was fanatiek en fel, en in verdedigend opzicht heeft hij gisteren ook zeker wel een handvol reddingen verricht en kansen van de tegenstander verijdeld. Dus, 5 ipv een 1. Eerlijk is eerlijk !
 
Een 1 voor Rosario vind ik niet terecht. Ik zou hem een 5 geven. Hij maakte wel wat fouten, zeker in de passing, maar hij heeft ook heel wat ballen veroverd op het middenveld, was fanatiek en fel, en in verdedigend opzicht heeft hij gisteren ook zeker wel een handvol reddingen verricht en kansen van de tegenstander verijdeld. Dus, 5 ipv een 1. Eerlijk is eerlijk !

Fijn!
 
Ik ben ervan overtuigd, nu ik RR gisteren in actie gezien heb tegen W2, dat PSV vorig weekend niet verloren zou hebben van Ajax, als Faber RR in de basis had laten starten.

Ik heb nog steeds het gevoel dat - ondanks de dramatische periode - het verschil zelfs met Ajax dit seizoen helemaal niet zo groot is. Zelfs na de winterstop nog - als PSV goed was begonnen, hadden we er nog steeds redelijk dicht op gezeten.

Het is een slechte selectie, maar je ziet al aan Rodriguez dat één goede speler een groot verschil kan maken. Als de miljoenen van Bruma waren besteed aan een goede verbindingsspeler op het middenveld, en als we iets minder pech hadden gehad met blessures, dan hadden we gewoon meegedaan om de titel. Ajax is dit jaar niet zo sterk - toegegeven, hebben nu ook pech met blessures.

Het gaat vaak om kleine dingen, en zelfs in een crisis doe je er goed aan om het klein te houden.
 
Ik begrijp niet zo goed waarom Baumgartl al zo afgeschreven is; ik denk dat hij een uitstekende centrale verdediger kan zijn voor PSV maar dat hij niet lang genoeg achter elkaar de kans heeft gekregen. Zeker in een verdediging met Rodriguez erbij, daardoor oogde het sowieso al stabieler. Ik hoop dat hij nog een keer de kans krijgt; meer toekomst dan Schwaab.

Verder stond het goed gisteren achterin; Rosario was dramatisch in de passing; die moet er echt uit. Thomas op zijn plek.
 
Een 1 voor Rosario vind ik niet terecht. Ik zou hem een 5 geven. Hij maakte wel wat fouten, zeker in de passing, maar hij heeft ook heel wat ballen veroverd op het middenveld, was fanatiek en fel, en in verdedigend opzicht heeft hij gisteren ook zeker wel een handvol reddingen verricht en kansen van de tegenstander verijdeld. Dus, 5 ipv een 1. Eerlijk is eerlijk !

Eerlijk is eerlijk. Rosario speelt al een jaar ver beneden niveau en hoort gewisseld te worden als hij keer op keer verzaakt.
Rosario heeft van alle PSV spelers de meeste speelminuten en speelt vrijwel alles. Hij wordt nooit gewisseld als hij slecht speelt. Dat kan de technische staf zich ook behoorlijk aanrekenen. Achtereenvolgens Van Bommel en assistenten en nu Faber en assistenten laten hem gewoon staan. Hoe belabberd hij ook speelt. Vrijwel niemand in het hele stadion begrijpt er iets van.
 
Fijn zeg eindelijk een overwinning
Eerlijk is eerlijk. Rosario speelt al een jaar ver beneden niveau en hoort gewisseld te worden als hij keer op keer verzaakt.
Rosario heeft van alle PSV spelers de meeste speelminuten en speelt vrijwel alles. Hij wordt nooit gewisseld als hij slecht speelt. Dat kan de technische staf zich ook behoorlijk aanrekenen. Achtereenvolgens Van Bommel en assistenten en nu Faber en assistenten laten hem gewoon staan. Hoe belabberd hij ook speelt. Vrijwel niemand in het hele stadion begrijpt er iets van.
3 trainers laten hem staan, dus dan moet die wel goed spelen(sarcasme), dit nemen we altijd als bewijs voor spelers die niet opgesteld worden.
 
Eerlijk is eerlijk. Rosario speelt al een jaar ver beneden niveau en hoort gewisseld te worden als hij keer op keer verzaakt.
Rosario heeft van alle PSV spelers de meeste speelminuten en speelt vrijwel alles. Hij wordt nooit gewisseld als hij slecht speelt. Dat kan de technische staf zich ook behoorlijk aanrekenen. Achtereenvolgens Van Bommel en assistenten en nu Faber en assistenten laten hem gewoon staan. Hoe belabberd hij ook speelt. Vrijwel niemand in het hele stadion begrijpt er iets van.

eerlijk is eerlijk , Rosaria heeft gisteren veel dichtgelopen en gewerkt. Hij was inderdaad enkele malen dramatisch is zijn passing doch hij zorgt er wel voor dat er enkele die nog niet de helft van zijn werk doen , zich kunnen richten op hun ( te )persoonlijke acties .
Wanneer Rosario een slechte pas gaf kreeg hij heel wat over zich heen terwijl anderen waren die (te)vaak persoonlijk succes zochten met onnodig balverlies of een slechte pas tot gevolg ..............
 
eerlijk is eerlijk , Rosaria heeft gisteren veel dichtgelopen en gewerkt. Hij was inderdaad enkele malen dramatisch is zijn passing doch hij zorgt er wel voor dat er enkele die nog niet de helft van zijn werk doen , zich kunnen richten op hun ( te )persoonlijke acties .
Wanneer Rosario een slechte pas gaf kreeg hij heel wat over zich heen terwijl anderen waren die (te)vaak persoonlijk succes zochten met onnodig balverlies of een slechte pas tot gevolg ..............

Natuurlijk :rolleyes:
Recht praten wat krom is. Gewoon blijven opstellen en aan laten modderen. :maniac: :ROFL:
Je kan zo trainer van PSV worden. :lmao:
 
Naast Rosario was Gakpo ook echt zwak. Zo nonchalant en slordig in zijn passing. Daarnaast vond ik Lammers ook niet echt top. Speelt nu alweer een aantal weken maar ik zie het nog niet echt lukken allemaal. Wel gister aantal keren goed aanspeelbaar en doorgekopt. Maar telkens te weinig kracht om weer in de spits op te duiken. Ik mis nog net dat extra beetje bij Lammers.

Mogen wel duidelijk zijn dat Rosario zijn krediet wel een keer verspeeld is. Wat een niveau haalt die jongen (in de negatieve zin). Tekenend vond ik dat ene trucje wat hij probeerde, wat dramatisch oogde en mislukte. Gast, je haalt al geen niveau, ga dan ook gewoon simpel spelen. O wacht... dat kan hij ook niet want elke breedte pass over meer dan 5 meter schuift hij zo in de voeten van een tegenstander. Dit is niet incidenteel, dit gebeurd echt meerdere keren per wedstrijd met alle gevolgen van dien. Willem II was gisteren dan ook niet echt in goede doen om dit af te straffen. Maar hoe raar dit ook klinkt, graag had ik het afgestraft zien worden, puur om die gast er naast te kunnen zetten.
 
Een 1 voor Rosario vind ik niet terecht. Ik zou hem een 5 geven. Hij maakte wel wat fouten, zeker in de passing, maar hij heeft ook heel wat ballen veroverd op het middenveld, was fanatiek en fel, en in verdedigend opzicht heeft hij gisteren ook zeker wel een handvol reddingen verricht en kansen van de tegenstander verijdeld. Dus, 5 ipv een 1. Eerlijk is eerlijk !

Een 1, of een 5, of een 10. Eruit met deze gast. Anti-voetballer pure sang. Heb hem gisteren weer de domste dingen zien doen. Trucje op het middenveld proberen te doen, waardoor die de bal verliest en Willem II kon counteren. Ballen aannemen kan die ook niet. Ballen inleveren bij de tegenstander gaat ook al makkelijk tegenwoordig.

Leuk en aardig dat die er paar keer goed tussen zat. Maar dat kan Hendrix ook allemaal. Het blijft echt bizar om te zien hoeveel krediet deze Rosario nog krijgt. Ik wil zo graag een middenveld zien met Hendrix - Ihattaran - Thomas.
 
Eerlijk is eerlijk. Rosario speelt al een jaar ver beneden niveau en hoort gewisseld te worden als hij keer op keer verzaakt.
Rosario heeft van alle PSV spelers de meeste speelminuten en speelt vrijwel alles. Hij wordt nooit gewisseld als hij slecht speelt. Dat kan de technische staf zich ook behoorlijk aanrekenen. Achtereenvolgens Van Bommel en assistenten en nu Faber en assistenten laten hem gewoon staan. Hoe belabberd hij ook speelt. Vrijwel niemand in het hele stadion begrijpt er iets van.
Eerlijk is eerlijk, er is geen goed alternatief. Dat is niet de schuld van de coaches maar de schuld van de TD.
 
Eerlijk is eerlijk, er is geen goed alternatief. Dat is niet de schuld van de coaches maar de schuld van de TD.

Onzin. Een speler die al een jaar slecht speelt blijven opstellen en dan zeggen dat er geen goed alternatief is.
Een alternatief is niet eens geprobeerd. Nooit zelfs. Rosario heeft vrijwel alles gespeeld. :maniac:
Wiens schuld het is interesseert me niets. Hem blijven opstellen tegen beter weten in is absurd.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan