PSV - Willem II | Zaterdag 8 februari | Eindstand 3-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
geloof,inzet,samenwerking en spelplezier is terug te zien deze pot. Ondanks de zwakke punten van sommige spelers kan je hiermee ver komen. Nu nog aan het vertrouwen verder werken en kunnen we het seizoen normaal afsluiten en richten op volgend seizoen.
 
Toch ook pijnlijk voor JdJ dat het veel lekkerder ging zonder zijn 2 duurste aankopen, plus Doan. Maar goed hij kan ook zeggen dat ie Rodriguez heeft gehaald :rolleyes:
 
Verdediging speelde vandaag gewoon goed. Onze aanval bracht ons vandaag in de problemen, vooral in de 2e helft. Konden de bal niet in de ploeg houden waardoor we toch te vaak onnodig onder druk kwamen te staan. Hopelijk gaat Lammers de komende weken het doel vinden want het is gewoon zorgwekkend dat onze aanvallers maar niet kunnen scoren, wie had dat gedacht aan het begin van het seizoen

Verschil is toen dat je Malen en Bergwijn had. Die laatste scoorde niet zoveel, maar was wel enorm belangrijk in de opbouw. Zo simpel kan het zijn.
 
Toch ook pijnlijk voor JdJ dat het veel lekkerder ging zonder zijn 2 duurste aankopen, plus Doan. Maar goed hij kan ook zeggen dat ie Rodriguez heeft gehaald :rolleyes:

Je kunt ook stellen dat we blij kunnen zijn dat Faber niet heeft gekozen voor de duurste aankopen, maar het -in zijn ogen- beste elftal het veld instuurde :)

Aankopen kunnen altijd tegenvallen, ongeacht welke prijs er voor is betaald... Oke oke Bruma had je kunnen verwachten... Daar is echt 20mio te veel voor betaald.
 
Je kunt ook stellen dat we blij kunnen zijn dat Faber niet heeft gekozen voor de duurste aankopen, maar het -in zijn ogen- beste elftal het veld instuurde :)

Aankopen kunnen altijd tegenvallen, ongeacht welke prijs er voor is betaald... Oke oke Bruma had je kunnen verwachten... Daar is echt 20mio te veel voor betaald.
Volgens JdJ kunnen zijn aankopen best wat, lees: onder een andere trainer zullen ze best wel uit verf komen. Maar ook Faber zet ze op de bank.
En als al je aankopen tegenvallen, dan is het geen kwestie van pech of toeval.
 
De kop die Fox aan de wedstrijd geeft is beter dan het gezanik van de commentator van gister: 'Positief PSV herstelt orde in Brabant'.
En ja, ik weet dat we d'r nog niet zijn maar d'r is genoeg om goed mee door te gaan. :PSV:
 
Toch ook pijnlijk voor JdJ dat het veel lekkerder ging zonder zijn 2 duurste aankopen, plus Doan. Maar goed hij kan ook zeggen dat ie Rodriguez heeft gehaald :rolleyes:

Maar zoals ik eerder al zei zou ik toch graag eens Doan in deze opstelling zien ipv Rosario.
 
Maar zoals ik eerder al zei zou ik toch graag eens Doan in deze opstelling zien ipv Rosario.
Ik heb niet het idee dat Doan de positie van Rosario kan overnemen?

Ik zag net de samenvatting. Daar zag het er wel aardig uit.

Edit: eerst Fox gekeken, nu ook nog even NOS. Vreemde verschillen. Die van NOS liet meer mooie aanvallen van PSV zien, met toch wel een goede rol van Thomas. Maar er ontbrak de niet gegeven strafschop voor Ihattaren en de schwalbe van Nunnely. Op z'n Ronaldinho's: daar benadeelde de arbitrage PSV weer opvallend.
 
Laatst bewerkt:
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan