PSV - Willem II | Zaterdag 30 september 2017 | Eindstand 4-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Heb er nu al zin in. Willem II is altijd lastig voor PSV, maakt niet uit of Willem II stijf onderaan staat of niet, maar uiteindelijk wint PSV wel. Ik zeg 4-0.

En dan AZ-Feyenoord, Heerenveen-Ajax en Vitesse-Utrecht. PSV gaat dus uitlopen, vraag is alleen op wie :cool:

Malle Pietje, uw profeet :D
 
Nou ja!
Schakel weer even in: 4-0.
Na bijna 25 minuten tweede helft.
Pik nog net de herhaling van de pingel mee.

Nondeju. Dus je kijkt en een slechte eerste helft en je zet 'm uit. Prompt scoort PSV 4 keer. Dan schakel jij weer in, het wordt er weer niet gescoord :mad:

Bad karma :D
 
Vraag me af of die Vd Looij nog lang in de eredivisie blijft als coach. Alleen bij Groningen heeft ie het aardig gedaan. Maar daarna was het niets meer qua prestaties.
 
Vraag me af of die Vd Looij nog lang in de eredivisie blijft als coach. Alleen bij Groningen heeft ie het aardig gedaan. Maar daarna was het niets meer qua prestaties.

Hahaha, dat uitgerekend jij het hebt over een mogelijk ontslag van een trainer.
Vind ik humor.
BINGO!
 
Hebben we hier een vd Looij fanboy te pakken?

Ah, fanboy. Staat op de kaart :D
 
Vraag me af of die Vd Looij nog lang in de eredivisie blijft als coach. Alleen bij Groningen heeft ie het aardig gedaan. Maar daarna was het niets meer qua prestaties.

Er wordt veel te veel belang gehecht aan de coach. Geloof me nou maar : Het ligt veel meer aan het spelers materiaal. Waarom zijn de beste ploegen in Europa , Real Madrid, Barcelona PSG, Manchester City en United. Omdat ze de beste spelers hebben. Wat is een goede coach ?? Het ene jaar geweldig en het volgend jaar niks. Voorbeelden genoeg.
 
Er wordt veel te veel belang gehecht aan de coach. Geloof me nou maar : Het ligt veel meer aan het spelers materiaal. Waarom zijn de beste ploegen in Europa , Real Madrid, Barcelona PSG, Manchester City en United. Omdat ze de beste spelers hebben. Wat is een goede coach ?? Het ene jaar geweldig en het volgend jaar niks. Voorbeelden genoeg.

Ik zag het verschil gisteren in Match of the day. Aan de ene kant de coach van Crystal Palace. Ineengedoken en aan de andere kant Mourinho die z`n spelers blijft coachen en instrueren. Ondanks dat het 3-0 staat. Dat is m.i. een verschil tussen een goede coach en iemand die alleen maar de opstelling maakt en daarna de boel maar op z`n beloop gaat.
 
Weer slechts één helft acceptabel voetbal. De 90 minuten van vorige week waren blijkbaar tóch een uitzondering. Wie had dat gedacht...
 
Ik zag het verschil gisteren in Match of the day. Aan de ene kant de coach van Crystal Palace. Ineengedoken en aan de andere kant Mourinho die z`n spelers blijft coachen en instrueren. Ondanks dat het 3-0 staat. Dat is m.i. een verschil tussen een goede coach en iemand die alleen maar de opstelling maakt en daarna de boel maar op z`n beloop gaat.

Als Mourinho tijdens de wedstrijd zoveel aanwijzingen moet geven, dan legt hij het doordeweeks niet goed uit. ;)
 
Ik zag het verschil gisteren in Match of the day. Aan de ene kant de coach van Crystal Palace. Ineengedoken en aan de andere kant Mourinho die z`n spelers blijft coachen en instrueren. Ondanks dat het 3-0 staat. Dat is m.i. een verschil tussen een goede coach en iemand die alleen maar de opstelling maakt en daarna de boel maar op z`n beloop gaat.

Jij houdt dus van die druktemakers langs de lijn. Dat maakt wel indruk op je ja, maar ik betwijfel of je daar beter van gaat voetballen. Sommige spelers kunnen daar wel tegen en andere juist niet.
 
Jij houdt dus van die druktemakers langs de lijn. Dat maakt wel indruk op je ja, maar ik betwijfel of je daar beter van gaat voetballen. Sommige spelers kunnen daar wel tegen en andere juist niet.

Je kan veel van Mourinho zeggen, maar niet dat ie een druktemaker is.
 
Nondeju. Dus je kijkt en een slechte eerste helft en je zet 'm uit. Prompt scoort PSV 4 keer. Dan schakel jij weer in, het wordt er weer niet gescoord :mad:

Bad karma :D

Het is nog veel erger.
Keek de vierde set volleybal NL-Azerbeidjan gisteren: 17-11 voor, 25-27 verloren en wegzappen.
Kom net thuis van werken: NL- Servie, verlies eerste set en 1-4 achter tweede set en wegzappen.
Heb daar waar ik werk bij toeval bijna alle uitvalbeurten van Max Verstaptzich gezien.

Behalve Tom Dumoulin, die blijft winnen als ik kijk. Maar dat is een Limburger, misschien is dat dan anders.

Edit: Godv...de...godv lees nu pas (17uur58) op teletekst dat Verstappen de GP heeft gewonnen! Met dik voorsprong! Sjonge jongen. Niets gezien.
 
Laatst bewerkt:
Het is nog veel erger.
Keek de vierde set volleybal NL-Azerbeidjan gisteren: 17-11 voor, 25-27 verloren en wegzappen.
Kom net thuis van werken: NL- Servie, verlies eerste set en 1-4 achter tweede set en wegzappen.
Heb daar waar ik werk bij toeval bijna alle uitvalbeurten van Max Verstaptzich gezien.

Behalve Tom Dumoulin, die blijft winnen als ik kijk. Maar dat is een Limburger, misschien is dat dan anders.

Edit: Godv...de...godv lees nu pas (17uur58) op teletekst dat Verstappen de GP heeft gewonnen! Met dik voorsprong! Sjonge jongen. Niets gezien.

:D
 
Het is nog veel erger.
Keek de vierde set volleybal NL-Azerbeidjan gisteren: 17-11 voor, 25-27 verloren en wegzappen.
Kom net thuis van werken: NL- Servie, verlies eerste set en 1-4 achter tweede set en wegzappen.
Heb daar waar ik werk bij toeval bijna alle uitvalbeurten van Max Verstaptzich gezien.

Behalve Tom Dumoulin, die blijft winnen als ik kijk. Maar dat is een Limburger, misschien is dat dan anders.

Edit: Godv...de...godv lees nu pas (17uur58) op teletekst dat Verstappen de GP heeft gewonnen! Met dik voorsprong! Sjonge jongen. Niets gezien.

Als jij nou een voortaan gewoon als mol Feyenoord en Ajax gaat supporten en kijken.... mag je aan het eind van het seizoen terugkomen naar PSV om het kampioenschap te vieren :D
 
Het is nog veel erger.
Keek de vierde set volleybal NL-Azerbeidjan gisteren: 17-11 voor, 25-27 verloren en wegzappen.
Kom net thuis van werken: NL- Servie, verlies eerste set en 1-4 achter tweede set en wegzappen.
Heb daar waar ik werk bij toeval bijna alle uitvalbeurten van Max Verstaptzich gezien.

Behalve Tom Dumoulin, die blijft winnen als ik kijk. Maar dat is een Limburger, misschien is dat dan anders.

Edit: Godv...de...godv lees nu pas (17uur58) op teletekst dat Verstappen de GP heeft gewonnen! Met dik voorsprong! Sjonge jongen. Niets gezien.
Wil je voortaan alle wedstrijden van Heerenveen gaan kijken?
Oh ja ook van Ajax en Feyenoord .
Ja het zit diep :D
 
Jullie snappen het niet.
Diegene die ik graag zie winnen, winnen niet als ik kijk. Het heeft dus geen zin naar Ajax of Feyenoord te kijken, tenzij ik dus voor Feyenoord of Ajax ben.
Vind ik ook goed; dan doe ik dat voor jullie!

Hup Ajax, hup Feyenoord.
Huphup.
Dan en allen dan werkt het, die verschrikkelijke karma die ik mee moet torsen.
 
Jullie snappen het niet.
Diegene die ik graag zie winnen, winnen niet als ik kijk. Het heeft dus geen zin naar Ajax of Feyenoord te kijken, tenzij ik dus voor Feyenoord of Ajax ben.
Vind ik ook goed; dan doe ik dat voor jullie!

Hup Ajax, hup Feyenoord.
Huphup.
Dan en allen dan werkt het, die verschrikkelijke karma die ik mee moet torsen.

Werkt het ook bij politieke keuzes? Zo ja, dan bouwen we graag een karma-channeling stemhulp. ;)
Verder ben ik nog op zoek naar een website met leuke posters van Donald Trump voor boven je bed..
 
Laatst bewerkt:
Jullie snappen het niet.
Diegene die ik graag zie winnen, winnen niet als ik kijk. Het heeft dus geen zin naar Ajax of Feyenoord te kijken, tenzij ik dus voor Feyenoord of Ajax ben.
Vind ik ook goed; dan doe ik dat voor jullie!

Hup Ajax, hup Feyenoord.
Huphup.
Dan en allen dan werkt het, die verschrikkelijke karma die ik mee moet torsen.

:D Je hebt het zo zwaar. Een loden last....
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan