PSV - Willem II | Zaterdag 30 september 2017 | Eindstand 4-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Krijgen we Ramselaar weer voor Pereiro. Waarom inderdaad niet Maher?

Omdat Cocu :D Net zoals je op een forum 'pinned' topics hebt, heeft Cocu altijd bovenaan op zijn things-to-do lijstje staan: Pereiro wisselen en Ramselaar voor hem in de plaats brengen.

Cruciale winstpartij uiteindelijk, gezien de matige eerste helft. Tegen dit soort tegenstanders mag je echt geen enkel punt verspillen.

Uiteindelijk goeie 2de helft, daardoor 4-0 geworden.

Tja de scheidsrechters, ik denk dat die voor de hele traditionele top 3 is.

- Een goede en een slechte helft.
- Pingels vóór de traditionele top drie
- Ramselaar voor Pereiro.
- Cocu nou wel/niet een goede trainer?
Kortom allemaal vastigheden in het leven.
Ontbreekt er nog één......

.......de punten van Der Muzikant!

Haha, interview met Lozano bij Toine. Dat kan eigenlijk niet, als je Spaans zo slecht is. Volgens mijn verstond Toine er helemaal niks van.

Maar goed. 4-0, 3 punten. Prima overwinning. Eerste helft was dramatisch. Tweede helft dikke prima. Tegen zulke teams, mag je thuis nooit punten morsen.

Haha, interview met Lozano bij Toine. Dat kan eigenlijk niet, als je Spaans zo slecht is. Volgens mijn verstond Toine er helemaal niks van.

Hij las de vragen op.
Je zag Lozano kijken; ik ben er zelfs zeker van dat hij de vragen van te voren al gekregen had van Toine of van de vertaler die ze opgeschreven had. Tijdens de antwoorden, zag je Toine alweer spieken en oefenen op zijn volgende vraag.
‘Goewecho,’ hahaha, dat verstaat een spaanstalige echt niet.
En dan dat bordje voor zijn neus van man of the match. Ongetwijfeld bedoelt voor de Mexicaanse tv. Toine is nu waarschijnlijk voer voor de Mexicaanse satire.

Maar dat is altijd nog beter dan ‘creator,’ dat kraamde RdB namelijk uit toen hij het had over een spelverdeler.

Laatst bewerkt:
3 punten. Ach ja 6 pinten was dus beter als avondvermaak. Morgen kijken hoe de concurrentie punten laat liggen.

Hij las de vragen op.
Je zag Lozano kijken; ik ben er zelfs zeker van dat hij de vragen van te voren al gekregen had van Toine of van de vertaler die ze opgeschreven had. Tijdens de antwoorden, zag je Toine alweer spieken en oefenen op zijn volgende vraag.
‘Goewecho,’ hahaha, dat verstaat een spaanstalige echt niet.
En dan dat bordje voor zijn neus van man of the match. Ongetwijfeld bedoelt voor de Mexicaanse tv. Toine is nu waarschijnlijk voer voor de Mexicaanse satire.

Maar dat is altijd nog beter dan ‘creator,’ dat kraamde RdB namelijk uit toen hij het had over een spelverdeler.

Terwijl iedereen weet kreator is met een K

Foutinformatie: " 0 parsererror SyntaxError: JSON Parse error: Unable to parse JSON string" : wil je ook een iets toevoegen. :bat:

Laatst bewerkt:
Zo de punten zijn weer binnen. Het spel is weer een hele helft niet om aan te zien, maar PSV heeft qua punten de beste start van de competitie sinds 13 jaar geleden.
Hoe is het mogelijk? :ai:
Morgen maar eens kijken hoe Feyenoord en Ajax moeten zwoegen in Alkmaar en Heerenveen.

Heb jij al info van de KNVB over de penalty's van morgen?

Enne 3 punten, 4 goals voor, 0 tegen tegen weer zo'n typisch vervelende ploeg. Qua resultaten is het echt prima.

1, kennelijk wel, leek mij géén pingel
2 jammer, had dan Maher ingebracht
3 Tja, soms wel en soms niet, dus voor een topclub niet lijkt mij.

Morgen maar eens kijken wat de anderen doen en wat het orakel zegt qua punten..

• Leuk
Reactions: IPF
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan