PSV - VVV Venlo | Zondag 6 oktober | Eindstand 4-1

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
b1m9Bfn.jpg
 
Makkieeee, Rosario zal wel weer ruk zijn, scoort misschien weer een lucky goal of niet, en anders doen andere wel 2-3 goals maken.
 
Een realistische verwachting dat Rosario weer een goal maakt. Hoe snel voetbal kan veranderen..
 
Vind ik niet. Niet thuis van ajax winnen is niet prima. We hebben het naar behoren gedaan, maar zeker niet prima

Als alles valt of staat met wel/niet van Ajax winnen, tja. De 3-0s van de afgelopen keren thuis kun je natuurlijk onmogelijk als norm verwachten. Verder hebben we drie weken lang elke 3-4 dagen een wedstrijd gehad. Dat we daarin buiten de wedstrijd tegen Ajax alles hebben gewonnen in competitie en Europa is gewoon prima, en een grote stap ten opzichte van augustus.
 
De vraag van vandaag is natuurlijk wie er op doel zal staan. Ik denk dat vrijwel iedereen hoopt op Unnerstal, maar Mark zal waarschijnlijk nog niet durven. Er is ook een risico dat Lars het goed doet en dat hij misschien de positie van Zoet moet heroverwegen, daar hoef je bij Ruijter niet bang voor te zijn.
 
De vraag van vandaag is natuurlijk wie er op doel zal staan. Ik denk dat vrijwel iedereen hoopt op Unnerstal, maar Mark zal waarschijnlijk nog niet durven. Er is ook een risico dat Lars het goed doet en dat hij misschien de positie van Zoet moet heroverwegen, daar hoef je bij Ruijter niet bang voor te zijn.

Wat zal het uitmaken? VVV is nou niet echt een graadmeter en ik neem aan dat die niet zo vaak bij ons doel zullen komen.

Bij deze heb ik het overigen gejinxed en krijgen we er 2 tegen, minimaal :maniac:
 
Als alles valt of staat met wel/niet van Ajax winnen, tja. De 3-0s van de afgelopen keren thuis kun je natuurlijk onmogelijk als norm verwachten. Verder hebben we drie weken lang elke 3-4 dagen een wedstrijd gehad. Dat we daarin buiten de wedstrijd tegen Ajax alles hebben gewonnen in competitie en Europa is gewoon prima, en een grote stap ten opzichte van augustus.
Wat is jouw criterium voor succes voor PSV dan? Als dat is lang meedoen met ajax en uiteindelijk 2e worden, hebben we het inderdaad prima gedaan. Als je kampioen wil worden, heb je toch eebn redelijke steek laten vallen door je thuiswedstrijd tegen ajax niet te winnen.
Dus we hebben het niet slecht gedaan, maar ook niet prima.
 
De grote vraag is nu geworden, wie op 10? Ik zou graag Guti ipv Rosario zien en Pereiro op 10? Moet kunnen tegen deze tegenstander volgens mij,
 
Ik houd het op een bescheiden 5-0 :HB:
Maar we hebben een 7-klapper nodig en 0 tegen, dan staan we als vanouds wéér bovenaan...:metal:
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan