PSV - VVV | Dinsdag 22 december | Eindstand 4-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
We hebben dit seizoen veel slechter gespeeld, zeker in thuiswedstrijden. Ook genoeg gecreeerd, maar natuurlijk veel te weinig gescoord. Had ook 8-1 kunnen zijn met hetzelfde veldspel en dan vond iedereen het geweldig.

Dit dus. "Hij werkte niet hard genoeg". :rolleyes:
Dat ja, meer voetballend vermogen in zijn linker teen dan de helft van de selectie, maar zijn ijskoude voorkomen heeft hem de das omgedaan, zoals mijn broer ooit sprak tijdens PSV-Sparta, die jongen speelt alsof t m geen moeite kost, dat kan voor maar ook tegen hem werken :sad:
 
Net zo goed wordt hij bij elke late kutwissel ook daarop beoordeeld dus dat is niet echt fair. Is gewoon naar mijn mening een veel betere combi met Sangaré dan Rosario of Hendrix. En heeft nog veel meer groeimogelijkheden dan Hendrix en Rosario denk ik. Maar als jij hem niks vindt mag dat ook. Ik hou meer van aanvallend ingestelde middenvelders zoals Fein en van Ginkel dan die 13 in een dozijn zoals Rosario en Hendrix die ‘nooit’ scoren en zelden in de 16 komen.
Ho ho, ik schrijf m niet af, maar ben nog niet overtuigd, wie weet komt dat nog.
 
Dat ja, meer voetballend vermogen in zijn linker teen dan de helft van de selectie, maar zijn ijskoude voorkomen heeft hem de das omgedaan, zoals mijn broer ooit sprak tijdens PSV-Sparta, die jongen speelt alsof t m geen moeite kost, dat kan voor maar ook tegen hem werken :sad:
Inderdaad een flegmatieke en onverstoorbare uitstraling, wat vaak werd verward met luiheid.
 
Alsof Pereiro past binnen dit systeem. Die was nog net niet te lui om zijn eigen voeten op te tillen
Ter aanvulling. Dat wil niet zeggen dat ik hem een slechte speler vind, integendeel zelfs. Ik vond Pereiro een pracht speler. Maar een Messi moet je ook niet in een Gegenpress systeem gooien.
 
Morgen Vitesse, Feyenoord en Ajax wat morsen en ik hoef verder geen pakjes onder de boom. Als zij wel gewoon winnen, wil ik graag FIFA 21 voor Nintendo Switch.
 
Laatste wedstrijd van Van Bommel ook trouwens. Wat een frustrerende wedstrijd en een onterechte nederlaag was dat.

Maar goed, PSV-VVV.... :grin:
 
Ik bedoel dat daarna nog Mo aan de kant gaat en later nog Max. Mo speelde maar 1 helft.
Mo werd pas in de 57e en Max in de 81e minuut gewisseld. Beiden leken me geblesseerd.

Ik had die Oppegard nog wel ff willen zien.
 
En zijn laatste goal voor ons. Deed er niet meer echt toe, maar wauw...


Wat een speler man in topwedstrijden. Mis hem eerlijk gezegd.

Goed. Weer 3 punten erbij. Nooit het gevoel gehad dat we hier niet zouden winnen. Dat VVV is gewoon ontiegelijk slecht. Ja ze kwamen op voorsprong omdat Boscagli niet goed stond, maar daarna en helemaal in de tweede helft, orde op zaken gesteld. Ook wel lekker dat je er 4 maakt zonder Malen.

Balans: top 2 in de competitie ( hopelijk laat Ajax wat liggen in Tillburg ). Door in de Europa League en goede kansen tegen Olympiakos. En in de beker nog actief.

Kan een hele mooie tweede seizoenshelft worden. Fijne feestdagen heren.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan