PSV - VVV | Dinsdag 22 december | Eindstand 4-1

Status
Je kunt niet meer reageren.

Leuk dat Schmidt even meldt dat die 13-0 niet zo veel voorstelt, meteen weer wat Ajacieden op hun pik getrapt :)

Complete onzin natuurlijk. Ajax heeft een prestatie van formaat neergezet. Om dat te bagataliseren vind ik van weinig klasse getuigen.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Complete onzin natuurlijk. Ajax heeft een prestatie van formaat neergezet. Om dat te bagataliseren vind ik van weinig klasse getuigen.
Wie bagatelliseert het dan?
Schmidt richt zich op VVV, dat ze dat niet nog eens gaat overkomen. Dat ze een slechte dag hadden. Een goede dag was het iig niet te noemen.
Zie echt niet in wat daar mis mee is.
Hij zegt verder niks over ajax.
 
Complete onzin natuurlijk. Ajax heeft een prestatie van formaat neergezet. Om dat te bagataliseren vind ik van weinig klasse getuigen.
Mwah, hij bedoelt het wellicht meer uit respect voor VVV? Dat ze niet zo slecht zijn als die uitslag deed vermoeden. En ajax was uiteraard beter, maar VVV hielp ook wel flink mee met persoonlijke fouten. Normaal zou het natuurlijk nooit moeten kunnen gebeuren dat zo'n uitslag wordt neergezet tegen een andere ED-club.
 
Dat VVV speelde hetzelfde voetbal als ik hier op zondag een elftal met 35-jarige heb zien spelen die de avond ervoor een vrijgezellenfeest hebben gehad. Als wij met 13-0 van ADO hadden gewonnen, dan was dat ook gewoon doen wat je moet doen. Een tegenstander die werkelijk waar alles laat lopen, compleet afstraffen door elke kans die je krijgt af te maken. Dat deden wij vroeger ook wel eens in de A, kan me niet herinneren dat ze daarvoor op de banken stonden. Ik vind het eerder beschamend dat je als respectievelijke Eredivisie club zo voor de dag komt.
 
Laatst bewerkt:
Wie bagatelliseert het dan?
Schmidt richt zich op VVV, dat ze dat niet nog eens gaat overkomen. Dat ze een slechte dag hadden. Een goede dag was het iig niet te noemen.
Zie echt niet in wat daar mis mee is.
Hij zegt verder niks over ajax.

Ik reageerde op Jur's opmerking "Leuk dat Schmidt even meldt dat die 13-0 niet zo veel voorstelt". Heb het artikel niet gelezen, mea culpa.
 
Wij zijn verplicht VVV flink de mond te snoeren. We zullen zien of VVV wel of niet kan voetballen. Tegen Ajax konden ze er geen hout van. Ben nu wel benieuwd.
 
Minus de monsterscore van Fc Duivendrecht heeft VVV gemiddeld iets meer dan 2 doelpunten per wedstrijd tegen gekregen, ik temper het enthousiasme en ga voor een 3-0.
 
Ons doelsaldo is inderdaad niet al te best.
  1. Ajax +42. 51-9
  2. PSV+19. 29-10
  3. Vitesse +14. 23-9
  4. Feyenoord +14. 26-12
We scoren gemiddeld 2,2 keer per wedstrijd en krijgen gemiddeld 0,77 doelpunten tegen. Natuurlijk was er Covid-19 en wat opstart problemen maar dit kan echt beter. Als we vandaag met 24-1 winnen dan staan we 1 doelpunt voor op Ajax maar dan mogen er bij Ajax-Willem 2 geen doelpunten vallen. :p
 
Laatst bewerkt:
Ons doelsaldo is inderdaad niet al te best.
  1. Ajax +42. 51-9
  2. PSV+19. 29-10
  3. Vitesse +14. 23-9
  4. Feyenoord +14. 26-12
We scoren gemiddeld 2,2 keer per wedstrijd en krijgen gemiddeld 1,3 doelpunten tegen. Natuurlijk was er Covid-19 en wat opstart problemen maar dit kan echt beter. Als we vandaag met 24-1 winnen dan staan we 1 doelpunt voor op Ajax maar dan mogen er bij Ajax-Willem 2 geen doelpunten vallen. :p

10 doelpunten in 13 wedstrijden kan nooit 1,3 doelpunt per wedstrijd zijn ;)
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan