Ongezouten
Bondscoach
Haha, net de beelden van de eerste training bekeken, en zelfs de trainingsoutfits zijn lelijk, vooral dankzij die lelijke groene band. Gewoon geen enkel mooi shirt dit seizoen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Erg rood voor een gestreept shirt maar een slecht ontwerp is het niet.Misschien niet het mooiste shirt, maar de strepen terug is toch niet verkeerd.
De aankondiging vind ik dan wel gewoon heel gaaf
Erg rood voor een gestreept shirt maar een slecht ontwerp is het niet.
Ik vind de strepen van 99 het mooist.
Is de presentator familie van de Frank Lammers? Hij doet het leuk
Hahah nu je het zegt inderdaad. Kon het niet plaatsen. Dank!
Zeker een tof filmpje!Misschien niet het mooiste shirt, maar de strepen terug is toch niet verkeerd.
De aankondiging vind ik dan wel gewoon heel gaaf
Ik heb het zo snel niet gevonden. Wat is de reden dan?Waarom kan ik geen shirt met Tillman op de rug bestellen?
Edit: laat maar, wordt uitgelegd op de site.
Ach so, had ik wel gelezen, maar dacht dat er specifiek iets mat Tillman aan de hand was.
Nee, er ontbreken nog meer spelers in de lijst. Even wachten met bestellen dus.Ach so, had ik wel gelezen, maar dacht dat er specifiek iets mat Tillman aan de hand was.
Paniek om niets dus
Dan bestel je hem toch onder "Eigen naam" en dan vul je daar Tillman in.Nee, er ontbreken nog meer spelers in de lijst. Even wachten met bestellen dus.
Ik wil ook graag zijn officiële rugnummer, dat is volgens mij nog niet bekend.Dan bestel je hem toch onder "Eigen naam" en dan vul je daar Tillman in.
Je hoeft dus niet te wachten.
Hij heeft komend seizoen rugnummer 7.Ik wil ook graag zijn officiële rugnummer, dat is volgens mij nog niet bekend.