Der Jaufe
Forum Hall of Fame Inductee
Die werkjes in de rand van de mouwen, bah.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Nou, alle tenues gezien, en mijn conclusie is: het is 3x niks. Allemaal lelijke shirts.
Wat is dit voor horeca shirt? Dit geven ze aan cateraars en bars als ze veel bij Heineken bestellen.
Vandaar die gekke motiefjes. Nu vind ik hem mooier dan eerst
Foto gemaakt?En wie staat er voor mijn neus op Schiphol, Gomes met het nieuwe shirt Ik zat naar het shirt te kijken en denk hoe de fuck heeft die gast het nu al, kijk ik omhoog is het gomes ( veel kleiner mannetje dan dat ik dscht van tv dat ook, of hij krimpt )
Haarlengte verkeerd schatten bij Gomes lijkt mij vreemd, zal dus wel lichaamslengte zijnWe hebben het over lichaamslengte toch? Jongens?
Maar als de figuurtjes in blauw zijn, dan is het wel heel weinig Brazilië. Maar inderdaad, met de link wordt het shirt mooier. Debiel hoe zoiets werkt.Ik vind het wel een mooi shirt. Braziliaanse tintjes had ik liever anders gezien (Philips blauw bijvoorbeeld). Wit oogt altijd wel fris. Alleen jammer dat het niet het uitshirt wordt maar een derde tenue. Ook blij dat de nieuwe thuisshirts weer gestreepte banen krijgen, zoals het hoort.
10cm groter dan Vanaf de 1.90m heb je een goede lengte voor een doelman.Op tv dacht ik altijd die is dik 2+ meter, als je hem zag springen en hangen op de lat. Maar zo naast mij was die ietsje groter en ik ben 181
Maaaar shirt in t echt is mooier dan op de filmpjes, alleen deze sukkeltje was te beleefd om te vragen voor foto of Selfie weer pff
Hoeft niet vind ik. Er zijn genoeg goede keepers die wat korter zijn maar onder de 1.80m lijkt het me wel erg lastig om in de top te slagen.10cm groter dan Vanaf de 1.90m heb je een goede lengte voor een doelman.
Tenzij de doelmannen van de overige competities enorm klein zijn, lijkt me dat niet.En toch denk ik dat dit een beetje een stigma is en dat wanneer je alle keepers van de 5 top competities op een hoop gooit je met een gemiddelde van ergens in de 180 uit komt.
The average height of the number one goalkeepers in the Premier League for the 2023/24 season was just over six feet and two inches (6'2), about 191 cm.* Burnley's Arijanet Muric, Newcastle's Nick Pope, and Chelsea's Robert Sanchez are all 6'5+. On the other hand, the smallest was David Raya, who is 183 cm.
Tenzij de doelmannen van de overige competities enorm klein zijn, lijkt me dat niet.
Goalkeeper Height: Essential, Or A Dying Necessity?
Does the old school of big, tall, and strong goalkeepers still prevail?goalkeeper.com
Ja dat klopt, maar om een gemiddelde van 191 naar 180 te trekken moeten er in die andere competities blauwe mensjes met witte puntmutsen op doel staan denk ikMaar dat zijn dus de cijfers van de "fysieke" premier league ik ben toch benieuwd als je het breder trekt
Ja dat klopt, maar om een gemiddelde van 191 naar 180 te trekken moeten er in die andere competities blauwe mensjes met witte puntmutsen op doel staan denk ik