TotalBB : dank voor de beelden.

Vind ik eigenlijk nog steeds mooi, al had ik denk ik toch iets blauwer verwacht. Wel met stip t mooiste uitshirt in jaren imo.

Dumfries of Götze achterop? ;)
 
Heel basic en simpel maar op zich wel mooi, maar dat uit shirt bah nee, zo'n tokkie kermis model gewoon
 
Vind m ook echt gaaf. Maar wel erg aan de prijs zeg. Iemand n idee wat de marge naar PSV is via de fanstore? Gezien de sale van de 20/21 rond de 40 euro voor puma en fabricage gok ik?

Is oplichting, iedereen die zulke prijzen betaald houdt de oplichting in stand. Mensen die denken dat je club er mee helpt helemaal, gaat vast amper wat naar de club en rest naar Puma. Support dus de chinees beter met zijn retro psv shirt :lmao:
 
Is oplichting, iedereen die zulke prijzen betaald houdt de oplichting in stand. Mensen die denken dat je club er mee helpt helemaal, gaat vast amper wat naar de club en rest naar Puma. Support dus de chinees beter met zijn retro psv shirt :lmao:
Hoe is die verdeelsleutel dan?
 
Hoe is die verdeelsleutel dan?

Geen idee precies, maar grotendeel gaat naar puma, marketing en wat overblijft mag PSV houden gok ik.


Historically, this has kept football shirt prices pretty high, even going back to the first replica sold by Leeds United for a fiver in 1973 (worth £60.73 today). Manufacturers can charge top dollar because they know that people are willing to pay it. Simple. The demand is only growing stronger, too

Replica football shirts rip-off as fans pay 1,000% mark-up on cost of manufacture​

A Premier League club shirt sells at an average £49.45 but costs less than £5 to produce - with clubs only making £3 per top
 
Is oplichting, iedereen die zulke prijzen betaald houdt de oplichting in stand. Mensen die denken dat je club er mee helpt helemaal, gaat vast amper wat naar de club en rest naar Puma. Support dus de chinees beter met zijn retro psv shirt :lmao:

Volgens mij valt PSV net als t feyenoord voorbeeld in het uitgeven van shirts enkel via officiele eigen kanalen. Het zal dus denk ik meet zijn dan n paar euro per shirt en is n andere constructie dan de grote clubs die andere deals hebben. Voor wat t waard is. Ik vind zelf het ook wel erg veel geld, maar eens n shirtje moet kunnen vind ik. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan