PSV - Telstar | Donderdag 20 januari | Eindstand 2-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Is deze vrouw ook van Ajax tv geweest of is dat die andere? Die vragen over Mo Ihattaren naar de concurrentie mag ze sowieso thuis laten.
Nee van FC Utrecht.
Het is Aletha Leidelmeijer. Ze werkte bij RTV Utrecht. Daar was ze de presentatrice van het voetbalprogramma Namen en Rugnummers. Daarnaast dook ze regelmatig op bij FC Utrecht voor het draaien van items en reportages.
 
Na het (snel) doorlezen van veel negatieve pagina's over dit matige duel zal ik proberen een paar positieve dingen op een rijtje te zetten.

Bij een bekerduel gaat het niet om schoonheid maar om het bereiken van de volgende ronde.
Dat is gelukt.
Na een ongelukkige achterstand uit een corner na een m.i. onterechte vrije trap vechten we ons terug naar een 2-1 zege.
Het debuut van Fofana viel tegen, maar dat van Veerman mee.
We hebben in totaal toch zeker drie of vier niet te missen kansen gehad die er zondag misschien wel in gaan.
Zahavi scoort vrijwel altijd tegen Ajax , straks via de binnenkant van de paal?
Drommel herstelt zijn blunder met wederom een belangrijke redding later in de wedstrijd.
We (kunnen) weten dat er zondag een heel andere mentaliteit heerst bij de Angstgegner van Ajax, dus is iedere vergelijking van nu en zondag onzin.

Zaterdag zitten we bij de loting voor de laatste acht van de beker op weg naar nummer 10.
Zondag staan we ruimer op kop op weg naar nummer 25. :)
 
Wat een verschil tussen PSV en Ajax...Ajax staat bij rust al comfortabel voor met 5-0...we hoeven ons voor aanstaande zondag dan ook geen enkele illusie te maken over zelfs maar 1 puntje...kansloze missie...!!
 
Wat een verschil tussen PSV en Ajax...Ajax staat bij rust al comfortabel voor met 5-0...we hoeven ons voor aanstaande zondag dan ook geen enkele illusie te maken over zelfs maar 1 puntje...kansloze missie...!!
Tegen Excelsior Maassluis. Ongetwijfeld dat PSV het ook voor elkaar zou krijgen daartegen te schutteren in de beker, maar dat is natuurlijk ook amper een graadmeter.
 
Ik snap dat het voetbal niet om aan te gluren was. Maar dat is het al een tijdje.

Over zondag, dat zijn toch wedstrijden opzich. Ik geloof ook niet dat we zo stom zijn om te verslappen zondag. Anders ga je er inderdaad met 5-1 vanaf..
 
Na het (snel) doorlezen van veel negatieve pagina's over dit matige duel zal ik proberen een paar positieve dingen op een rijtje te zetten.

Bij een bekerduel gaat het niet om schoonheid maar om het bereiken van de volgende ronde.
Dat is gelukt.
Na een ongelukkige achterstand uit een corner na een m.i. onterechte vrije trap vechten we ons terug naar een 2-1 zege.
Het debuut van Fofana viel tegen, maar dat van Veerman mee.
We hebben in totaal toch zeker drie of vier niet te missen kansen gehad die er zondag misschien wel in gaan.
Zahavi scoort vrijwel altijd tegen Ajax , straks via de binnenkant van de paal?
Drommel herstelt zijn blunder met wederom een belangrijke redding later in de wedstrijd.
We (kunnen) weten dat er zondag een heel andere mentaliteit heerst bij de Angstgegner van Ajax, dus is iedere vergelijking van nu en zondag onzin.

Zaterdag zitten we bij de loting voor de laatste acht van de beker op weg naar nummer 10.
Zondag staan we ruimer op kop op weg naar nummer 25. :)
Fijn een positieve blik op de wedstrijd.
Ik kan t niet opbrengen. Bedroevend was t. Alleen Veerman was een lichtpuntje.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan