PSV - Telstar | Donderdag 20 januari | Eindstand 2-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Mooiste had geweest dat je ze na 30 minuten kapot speelt en dan de rest van de wedstrijd met wissels rustig rond kan tikken zodat je de krachten spaart voor zondag, maar dat is wel heel rooskleurig gedacht.
Zoiets als onze tegenstander van dit weekend deed?
Geen zorgen, dit was op een briljante manier zand in ogen strooien.
 
Kop vermogen is toch echt een groot min punt alleen Obispo is koppend strek. Dan Drommel een keeper die steevast bij elke hoge bal niets doet en je hebt een dijk van een probleem.

Hopelijk loten we NAC en krijgt Ajax AZ
 
Laatst bewerkt:
Kop vermogen is toch echt een groot min punt alleen Obispo is koppend strek. Dan Drommel een keeper die steevast bij elke hoge bal doet en je hebt een dijk van een probleem.
OK maar het was ( al een heel seizoen ) toch zo goed als dramatisch. Het blijft vooral in de breedte traag breien . De echt goede snelle combinaties zijn en waren nu ook op één hand te tellen. We hebben ook geen oplossingen als de gesloten gesloten speelt, zelfs "met alle respect" Telstar had dit door en lukten om ons lam te leggen.
Ik vrees dat met "Roger" er geen beterschap te verwachten is.
 
Kop vermogen is toch echt een groot min punt alleen Obispo is koppend strek. Dan Drommel een keeper die steevast bij elke hoge bal niets doet en je hebt een dijk van een probleem.

Hopelijk loten we NAC en krijgt Ajax AZ
Boscagli is een betere kopper dan Obispo.
 
Weer niks leuk snel combinatievoetbal , het blijft eentonig harken sleuren en breien of is dit DE tactiek van Roger .
Ja, dat schreef ik eerder al in het trainer topic. Je word als fan niet heel vrolijk van deze trainer (en TD).
Tegen Excelsior Maassluis. Ongetwijfeld dat PSV het ook voor elkaar zou krijgen daartegen te schutteren in de beker, maar dat is natuurlijk ook amper een graadmeter.
Excelsior Maassluis, Telstar een beetje een pot nat. Als je deze jongens niet met 5-0 oprolt, doe je het gewoon slecht.

Voor mij was Götze wel de grootste teleurstelling. Die was compleet onzichtbaar, nota bene als aanvoerder tegen f#cking Telstar. Spijtig, maar het wordt tijd voor de bank. Gisteren een paar zesjes en een zooi onvoldoendes. De backs waren ook weer dramatisch. Spitsen waren niet aanspeelbaar.
 
Het zou fijn zijn dat je eens dikker wint helemaal van zo'n team maar in de beker geldt gewoon winnen. Maakt niet uit hoe.
Misschien denkt Ajax nu ook dat ze zondag een makkie krijgen maar dat er dan hopelijk een competitiever PSV staat. Tenminste dat hoop ik :D
 
Het zou fijn zijn dat je eens dikker wint helemaal van zo'n team maar in de beker geldt gewoon winnen. Maakt niet uit hoe.
Misschien denkt Ajax nu ook dat ze zondag een makkie krijgen maar dat er dan hopelijk een competitiever PSV staat. Tenminste dat hoop ik :D
Ik hoop met je mee.
 
Het zou fijn zijn dat je eens dikker wint helemaal van zo'n team maar in de beker geldt gewoon winnen. Maakt niet uit hoe.
Misschien denkt Ajax nu ook dat ze zondag een makkie krijgen maar dat er dan hopelijk een competitiever PSV staat. Tenminste dat hoop ik :D
En afgelopen zondag maakte het ook al niet uit hoe we zouden winnen in het noorden, als we maar zouden . Ook vaak de dooddoener "3 punten is het belangrijkste", dat is het namelijk nagenoeg altijd.
Als supporter mag je toch ook weleens vermaakt worden!!! Wat een drama is het tot nu toe na de winterstop. Voor de winterstop waren er bijna ook geen wedstrijden die we effe makkelijk konden uitspelen. Elke keer maar weer billenknijpen of Drommel de punten weg zou geven. Ajax wint gisteren met minder basisspelers gewoon met 9-0, was voor de supporters gewoon leuk om naar te kijken.

Bedoel er trouwens niet mee te zeggen dat jij dat allemaal gezegd hebt, maar het kwam vaak voorbij,
 
En afgelopen zondag maakte het ook al niet uit hoe we zouden winnen in het noorden, als we maar zouden . Ook vaak de dooddoener "3 punten is het belangrijkste", dat is het namelijk nagenoeg altijd.
Als supporter mag je toch ook weleens vermaakt worden!!! Wat een drama is het tot nu toe na de winterstop. Voor de winterstop waren er bijna ook geen wedstrijden die we effe makkelijk konden uitspelen. Elke keer maar weer billenknijpen of Drommel de punten weg zou geven. Ajax wint gisteren met minder basisspelers gewoon met 9-0, was voor de supporters gewoon leuk om naar te kijken.

Bedoel er trouwens niet mee te zeggen dat jij dat allemaal gezegd hebt, maar het kwam vaak voorbij,
Ik word ook vermaakt als we kampioen worden en er Champions league geld op de rekening komt, interesse en aanzien stijgt, zonder al te verbluffend spel waardoor we kunnen investeren in spelers die de kans op resultaten en mooi spel vergroten.
 
En afgelopen zondag maakte het ook al niet uit hoe we zouden winnen in het noorden, als we maar zouden . Ook vaak de dooddoener "3 punten is het belangrijkste", dat is het namelijk nagenoeg altijd.
Als supporter mag je toch ook weleens vermaakt worden!!! Wat een drama is het tot nu toe na de winterstop. Voor de winterstop waren er bijna ook geen wedstrijden die we effe makkelijk konden uitspelen. Elke keer maar weer billenknijpen of Drommel de punten weg zou geven. Ajax wint gisteren met minder basisspelers gewoon met 9-0, was voor de supporters gewoon leuk om naar te kijken.

Bedoel er trouwens niet mee te zeggen dat jij dat allemaal gezegd hebt, maar het kwam vaak voorbij,
Bovendien is de ene 2-1 of de ene 1-0 de ander niet. Het is zo gammel en fragiel. Wedstrijd na wedstrijd. Ook hier had het weer moeiteloos een gelijkspel kunnen zijn. En in die situatie gaat dat vanzelf een keer gebeuren. Het is zo slecht dat je alleen zelf schuldig bent. En met dit voetbal kan het niet anders dan dat je ook het kampioenschap weggeeft.
 
Ik word ook vermaakt als we kampioen worden en er Champions league geld op de rekening komt, interesse en aanzien stijgt, zonder al te verbluffend spel waardoor we kunnen investeren in spelers die de kans op resultaten en mooi spel vergroten.

Kan me niet herinneren dat ik dat heb gezegd (ik zie deze reactie in een reactie op mijn bericht).
 
Ik word ook vermaakt als we kampioen worden en er Champions league geld op de rekening komt, interesse en aanzien stijgt, zonder al te verbluffend spel waardoor we kunnen investeren in spelers die de kans op resultaten en mooi spel vergroten.
Noem het laatste seizoen is op dat we dominant waren en dat we regelmatig een aantal wedstrijden vermaakt werden. Dat is langer geleden dan dat we CL speelde. Met de scouts die we nu hebben kunnen er wel zakken geld binnen komen, maar als je geen netwerk hebt en je weet niet wat je er mee moet doen wordt je nog niet structureel beter. We worden dit jaar geen kampioen denk ik, tweede is in mijn ogen ook geen zekerheid.
 
Laatst bewerkt:
Ik snap dat het voetbal niet om aan te gluren was. Maar dat is het al een tijdje.

Over zondag, dat zijn toch wedstrijden opzich. Ik geloof ook niet dat we zo stom zijn om te verslappen zondag. Anders ga je er inderdaad met 5-1 vanaf..
Slapper dan het nu al is kan ook bijna niet. Ik blijf het ongelooflijk vinden hoe weinig tegendoelpunten Ajax heeft gehad, met hun huidige defensie. Schmidt gaat het niet doen, maar eigenlijk zou je deze wedstrijd op de counter moeten spelen. Boscagli en Veerman om ballen achter de laatste linie van Ajax te schieten, waar Gakpo/Bruma/Vertessen/Romero op kunnen lopen. Misschien een extra mannetje in de verdediging om het gemis aan Sangaré op te vangen. Boscagli die dan net voor de verdediging als een soort libero kan fungeren:

Drommel (Mvogo is lood om oud ijzer, ik schat Peerman hoger in dan beide)
Mwene-Teze--Boscagli-Obispo-Mauro Jr.
Doan-Guti-Veerman
Vertessen/Bruma - Gakpo
 
Slapper dan het nu al is kan ook bijna niet. Ik blijf het ongelooflijk vinden hoe weinig tegendoelpunten Ajax heeft gehad, met hun huidige defensie. Schmidt gaat het niet doen, maar eigenlijk zou je deze wedstrijd op de counter moeten spelen. Boscagli en Veerman om ballen achter de laatste linie van Ajax te schieten, waar Gakpo/Bruma/Vertessen/Romero op kunnen lopen. Misschien een extra mannetje in de verdediging om het gemis aan Sangaré op te vangen. Boscagli die dan net voor de verdediging als een soort libero kan fungeren:

Drommel (Mvogo is lood om oud ijzer, ik schat Peerman hoger in dan beide)
Mwene-Teze--Boscagli-Obispo-Mauro Jr.
Doan-Guti-Veerman
Vertessen/Bruma - Gakpo
Hee. Die opstelling postte ik ook!
 
Noem het laatste seizoen is op dat we dominant waren en dat we regelmatig een aantal wedstrijden vermaakt werden. Dat is langer geleden dan dat we CL speelde. Met de scouts die we nu hebben kunnen er wel zakken geld binnen komen, maar als je geen netwerk hebt en je weet niet wat je er mee moet doen wordt je nog niet structureel beter. We worden dit jaar geen kampioen denk ik, tweede is in mijn ogen ook geen zekerheid.
Mijn punt is dat dit belangrijker is dan mooi voetbal zonder resultaat. Wat heb je aan vierde worden met mooi voetbal, daar kun je nog minder mee bouwen. Iedereen vergeet zo een seizoen maar als je kampioen bent telt het mee en komen spelers eerder. Als je OOIT verder wil komen dan zul je geld moeten hebben en met dat geld kun je investeren. Daar weet Overmars ook alles van ;) tuurlijk mooi voetbal is leuk, maar wil je structureel mee willen doen dan heb je eerst een fundament nodig.
 
Mijn punt is dat dit belangrijker is dan mooi voetbal zonder resultaat. Wat heb je aan vierde worden met mooi voetbal, daar kun je nog minder mee bouwen. Iedereen vergeet zo een seizoen maar als je kampioen bent telt het mee en komen spelers eerder. Als je OOIT verder wil komen dan zul je geld moeten hebben en met dat geld kun je investeren. Daar weet Overmars ook alles van ;) tuurlijk mooi voetbal is leuk, maar wil je structureel mee willen doen dan heb je eerst een fundament nodig.
Grotendeels eens, maar dan rest nog altijd de vraag waarom je er vanuit moet gaan dat mooi voetbal per definitie niks oplevert, want dat lijkt, op dit forum althans, de heersende gedachte te zijn. Laten we ens een fundament bouwen waarbij én mooi/goed voetbal wordt gespeeld, én waar de punten mee worden binnengesleept. Ik geloof dat dit mogelijk is, want ik heb het andere clubs al eens zien doen, dus waarom zou PSV het niet kunnen?
 
Mijn punt is dat dit belangrijker is dan mooi voetbal zonder resultaat. Wat heb je aan vierde worden met mooi voetbal, daar kun je nog minder mee bouwen. Iedereen vergeet zo een seizoen maar als je kampioen bent telt het mee en komen spelers eerder. Als je OOIT verder wil komen dan zul je geld moeten hebben en met dat geld kun je investeren. Daar weet Overmars ook alles van ;) tuurlijk mooi voetbal is leuk, maar wil je structureel mee willen doen dan heb je eerst een fundament nodig.
Dan hoop ik dat ze met dat geld spelers gaan kopen waarbij we nog enigszins het idee hebben dat ze zin hebben om op een zondag tegen Groningen te spelen.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan