PSV - Sturm Graz | Dinsdag 8 augustus | Eindstand 4-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Het gaat allemaal een tempootje hoger, ze houden het vol en ze hebben een plan.
Uitvoering kan nog beter. Misschien dat Bosz Benitez kan vertellen dat je niet door het midden spelers moet aanspelen. Ging vorig seizoen fout. Nu doet hij het gvd weer. Zelf in de voet schieten ben ik wel klaar mee.
Onze backs zijn nog steeds k#t. Waarom schieten die 4 keer vanaf 20 meter (over en langs)? Lukt op de training ook nooit.
Hoop dat Sambo en Mauro gauw aanpikken. Dan hebben we de laatste niet-voetballers er ook uit gewerkt.

Sangare, Lang, De Jong, Babadi, Bakayoko, Boscagli, Veerman weten wat de bedoeling is en spelen goed.
Iedereen zit nog wat te vitten op Ramalho. En ik ben heus niet vergeten hoe het vorig seizoen ging ('ziet hij wel diepte') maar over zijn wedstrijden tegen Fey en SG hoor je mij niet klagen. Oog voor de bal en dicht erop.

Wat een verademing om een ervaren trainer te hebben #manmanman
 
Mooi! Die zit al voor 85% in de tas.

Maar ik vraag me nogmaals hard af wat het niveau van Sturm was.

Zoals gezegd hebben we deze lui eerder opgerold, alsook Gala en Midtjylland.

Er waren de nodige slordigheden achterin waar ik Rangers meer van zie maken.
Oostenrijk stelt buiten Salzburg weinig voor. We klagen vaak over de Eredivisie, maar het tempo ligt in de Eredivisie wel wat hoger als in de Oostenrijkse competitie, vooral omdat Nederlandse teams veel technischer spelen. Als je snel en dominant speelt, zonder lang te breien en de tegenstander geen kans geeft om echt fysiek te worden, dan kunnen ze gewoon niet mee in het spel.
 
  • Leuk
Reactions: DrJ
Maakt me eigenlijk geen reet uit wat het niveau van de tegenstander was vandaag. Op een korte fase aan het eind van de wedstrijd na heb ik een PSV gezien dat vooruit bleef voetballen. Spelers die met vertrouwen acties maakten. Geen achteruitvoetbal na de 1-0 of 2-0. Ook tegen mindere opponenten heb ik dat PSV de afgelopen jaren zien doen.
Ja, ze gaan vast nog een mindere fase krijgen, en het deksel op de neus tegen betere tegenstanders. En de uitvoering kan hier en daar zeker ook beter. Maar de spelopvatting maakte dat ik met plezier naar de wedstrijd heb zitten kijken.
 
Heerlijk!

  1. Bosz na paar weekjes al zo'n impact. Bizar. Heerlijk t.o.v. vorig seizoen
  2. Lang en Bakayoko enorm veel gevaar op vleugels
  3. Luuk zeer sterk als aanspeelpunt en afmaker
  4. Boscagli komt ook erg sterk terug van blessure
  5. Babadi nu al zoveel rust aan de bal
  6. Veerman Sangare top duo in dit systeem
Zet hier Tillman, een top RCV bij en Mauro in zijn beste dagen (hopen mag) en we gaan een mooi seizoen hebben.
 
Heerlijk!

  1. Bosz na paar weekjes al zo'n impact. Bizar. Heerlijk t.o.v. vorig seizoen
  2. Lang en Bakayoko enorm veel gevaar op vleugels
  3. Luuk zeer sterk als aanspeelpunt en afmaker
  4. Boscagli komt ook erg sterk terug van blessure
  5. Babadi nu al zoveel rust aan de bal
  6. Veerman Sangare top duo in dit systeem
Zet hier Tillman, een top RCV bij en Mauro in zijn beste dagen (hopen mag) en we gaan een mooi seizoen hebben.
Met 14 man op het veld moet dat wel gaan lukken
 
Zo net thuis uit het stadion! Toch wel echt genoten van ons PSV en met name Isaac Babadi. Wat een rust aan de bal, heerlijke voetballer. Ook Noa Lang had ik wel een doelpunt gegund, maar helaas, dat komt nog wel! Al met al, echt genoten. Hopelijk zet deze manier van spelen zo door, want daarvoor ga je naar een stadion.
 
Positieve dag vandaag. Aantrekkelijk voetbal en een klinkende overwinning. Al moet ik Bosz gelijk geven dat er in de eerste helft fases waren die erg matig waren.

Boscagli is qua voetbal een verademing. Hoge handelingssnelheid en durft een station over te slaan.

Centrum Ramalho en Boscagli was wederom stabiel vandaag.

Babadi, wauw wat een voetballer en met wat voor een zelfvertrouwen speelt deze jongen al. Hopelijk houdt hij deze vorm vast.

Paar negatieve punten:
Ramalho die Benitez nog steeds inspeelt op zijn verkeerde been. Vorig jaar ook vaak bij Brantwaith. Snap niet hoe dit kan als je al meer dan een jaar met zo'n tweeën dagelijks aan het trainen bent.

Teze die vaker de ruimte dicht loopt dan dat hij ruimte creëert met zijn loopacties. Misschien toch maar Sambo?

Van Aanholt mag aanvallend echt nog wel wat scherper. Ook bij die tegengoal staat hij aan de verkeerde kant te dekken. Dat mag niet gebeuren als verdediger bij een spelhervatting.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan