PSV - Sparta Rotterdam | Zondag 3 oktober | Eindstand: 2-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Mooi. Sparta schandalig hoe die gespeeld hebben. Meteen mijn symphatie verloren.. straks lekker sv kijken. We zijn de winnaars van dit weekend..
Sparta heeft super gespeeld met goede taktiek. Hadden zelfs kunnen winnen. Wat is daar schandalig aan?
Net zo schandalig als Utrecht tegen Ajax vandaag?
 
Het is niet Bobcagli. :rolleyes:

694
ja, hij is het
 
Inzet was dik in orde maar voetballend was het echt drama. Zahavi en Mwene hoef ik echt een tijdje niet meer te zien.
 
En drie punten 👍 toch lekker, al is er weinig reden voor al te veel uitbundigheid
 
Laatst bewerkt:
Naast dat een aantal spelers niet je van het speelden is het te vaak, bal aannemen, paar meter lopen, bal naar de volgende. Veel te weinig tempo.
 
Haha, echt ongelooflijk wat voor ontiegelijke kut spelers er ook rondlopen bij PSV. Mede mogelijk gemaakt door Schmidt. Zahavi en Mwene. Gruwelijke slechte spelers zijn dit. Echt huilen met de pet op.

Je had echt een werelddoelpunt nodig om van dit zielige Sparta te winnen. Dan denk je bij de 2-0, dat het klaar is. Maar Ramalho wou het ff allemaal nog spannend maken.

Echt schrijnend dit PSV. Zo enorm slecht allemaal.
 
Gelukkig 3 punten. Maar op die goal van Sangaré na was het niet om aan te gluren. Kapot geërgerd aan Zahavi die amper aan het spel meedoet en aan Van Ginkel die het allemaal niet meer kan belopen. Juist de speler op zijn positie zou degene moeten zijn die het spel verdeelt, maar veel meer dan tikkie breed doet ie niet. Voorin staan we ook lekker stil in de drukte en zonder enig tempo in 't spel kom je er gewoon niet doorheen
 
Heeft iemand Götze nog opgemerkt?

Scheelt zoveel als je een middenvelder hebt die door een dribbel een opening kan creëeren als het niet loopt. Götze brengt dat al tijden niet. Veelzeggend dat sangaré ook aanvallend bepalend moet worden. Voorafgaand aan het seizoen maakte ik mij totaal geen zorgen om het middenveld maar dat is nu wel even anders. Hoop dat psv ook een creatieve middenvelder haalt deze winter. Van ginkel echt een tegenvaller
 
Die pass van Mwene op Zahavi, die vallende kopbal die die keeper goed red, was dan wel een hele goede voorzet.
Wat een contrast met die bal op t eind o.O
Ik had nou echt geen idee wat hij wilde met die bal, leek echt helemaal nergens op. Schiet hem anders als je zoiets verzint.

Trouwens, over welke twee 100% kansen in de eerste helft had Auassar het?
 
Haha, echt ongelooflijk wat voor ontiegelijke kut spelers er ook rondlopen bij PSV. Mede mogelijk gemaakt door Schmidt. Zahavi en Mwene. Gruwelijke slechte spelers zijn dit. Echt huilen met de pet op.

Je had echt een werelddoelpunt nodig om van dit zielige Sparta te winnen. Dan denk je bij de 2-0, dat het klaar is. Maar Ramalho wou het ff allemaal nog spannend maken.

Echt schrijnend dit PSV. Zo enorm slecht allemaal.

Gelukkig 3 punten. Maar op die goal van Sangaré na was het niet om aan te gluren. Kapot geërgerd aan Zahavi die amper aan het spel meedoet en aan Van Ginkel die het allemaal niet meer kan belopen. Juist de speler op zijn positie zou degene moeten zijn die het spel verdeelt, maar veel meer dan tikkie breed doet ie niet. Voorin staan we ook lekker stil in de drukte en zonder enig tempo in 't spel kom je er gewoon niet doorheen
Ik vond Zahavi eigenlijk juist wel goed spelen. Combineerde toch goed?
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan