PSV - Sparta Rotterdam | Zondag 3 oktober | Eindstand: 2-1

Status
Je kunt niet meer reageren.

Bacchus

Batmin
Administrator
Jy1yTmZ.jpg


34542_fullimage_philipsstadion980x653_620x413.jpg

Eerdere duels​

PSV - Sparta Rotterdam1 - 0
Eredivisie, 29 november 2020
PSV - Sparta Rotterdam1 - 0
Eredivisie, 03 december 2017
PSV - Sparta Rotterdam1 - 0
Eredivisie, 22 oktober 2016
PSV - Sparta Rotterdam3 - 0
TOTO KNVB Beker, 22 september 2010
PSV - Sparta Rotterdam1 - 1
Eredivisie, 21 februari 2010


81167_fullimage_pre-match%20stats_017%20psv%20-%20sparta%20rotterdam.jpg
 
Laatst bewerkt:
Madueke en Pröpper zijn er ook deze wedstrijd niet bij.

“Ze zijn nog niet fit genoeg om deel uit te maken van de wedstrijdselectie”, zei Schmidt die daarna inging over mogelijke blessures na het duel met de Oostenrijkers. “Ik heb op dit moment geen indicatie dat er blessuregevallen zijn. Natuurlijk zijn de jongens daags na de wedstrijd nog moe, maar ik verwacht dat iedereen zondag klaar is om tegen Sparta Rotterdam te spelen.”
 
Dit keer wel met de sterkste spelers beginnen die beschikbaar zijn en voor de rust een 3-0.. kan Roger na de rust zn spelers rust geven en na de Vertessen wissel prik je er nog 2 bij. Even een half uurtje gas erop en Sparta ligt op de rug..
 
Ik hou het op een 3-0. Veel balbezit maar weinig goede kansen voor PSV. 1e doelpunt voor Vinicius, dat dan weer wel
 
Dit keer wel met de sterkste spelers beginnen die beschikbaar zijn en voor de rust een 3-0.. kan Roger na de rust zn spelers rust geven en na de Vertessen wissel prik je er nog 2 bij. Even een half uurtje gas erop en Sparta ligt op de rug..
Als Madueke ontbreekt (wat ik verwacht) lekker beginnen met Vertessen, is goed bezig en spreekt jou eerste zin wmb niet tegen.
 
Als Madueke ontbreekt (wat ik verwacht) lekker beginnen met Vertessen, is goed bezig en spreekt jou eerste zin wmb niet tegen.
Madueke is er zeker niet bij. En Pröpper ook niet.
Dat heeft Schmidt gisteren al gezegd.
 
Als je hoop op Vinicius moet houden, kunnen ze zondag beter niet spelen en op de parkeerplaats BBQ'en :sleep:
 
Hierna interlandperiode, dus gewoon volle bak met de sterkste 11. Het is een thuiswedstrijd, dus ik verwacht een 3-1 of zo. De tegengoal omdat er vast wel weer een defensief kolderiek momentje in zal zitten.
 
Nou, de voorgaande resultaten zijn niet bepaald indrukwekkend te noemen o.O
Dat klopt. We hadden er met name vorig seizoen de grootst mogelijke moeite mee.
Zelfs bij de winnende strafschop.
Ook morgen kan het weer knap lastig worden.
Zonder de dreiging van Madueke op rechts kan de verdedigende tegenstander zich
volledig concentreren op het gevaar Gakpo op links.
Ik voorzie lange tijd billenknijpen al hoop ik op een uitbarsting van efficiency.
Waardoor we de 9-1 uit een langer verleden evenaren. ;)
 
Geen smoesjes, gewoon knallen. Je hebt de grootste hersteltijd die je in een week kunt krijgen daadwerkelijk gekregen. Binnen een kwartier 2x scoren en dan zakt bij Sparta de moed in de schoenen. 4-1 overwinning.
 
Ik vermoed dat in Portugal ofwel de doelen groter zijn, ofwel het daar verboden is om met verdedigers te spelen - anders heb ik er geen verklaring voor.
Joh, gun `m even. Het kan toch niet zo zijn dat ie er ineens niets meer van kan..
 
Dit moeten we gewoon makkelijk winnen

(al was ik ook afgelopen donderdag niet onder de indruk van ons ‘voetballend vermogen’; we zullen wel aan de bak moeten, want het zal niet vanzelf gaan, vrees ik)
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan