PSV - SC Cambuur | Zaterdag 21 augustus | Eindstand: 4-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Zal wel meevallen. Die Portugesen zullen zich gaan ingraven in Eindhoven
Klopt, en ze zullen het spel proberen te ontregelen. Haalt niet weg dat je moet blijven oppassen voor die watervlugge Rafa en de counter.

Boscagli mooi doelpunt, deed eigenlijk wat ik van achter de tv al de hele tijd aan het roepen was: gewoon schieten. Je ziet de hele tijd spelers te lang wachten met schieten.
 
Kak.

Te laconiek. Der Jaufe 3-1. Ik ga ervan uit dat je net achter de tv zit en als jinx werkt. ;)
Slechts een telefoon. Bij de 3-1 zaten we in de auto. Radio 1schakelde er heen en mijn zoon merkte fijntjes op dat hij de goaltune al hoorde voordat de verslaggever de goal benoemde.
Is de handsregel eigenlijk weer veranderd?
Nee via lijf op hand is geen hands. Hoe bizar deze was dit was naar de regel geen pingel.
Drommel maakt zn fout bij de tegengoal dik goed met die redding!

Teze slordig, concentratie is weg.
Lag ie goed voor ja
4-1 :CHEER: Olivier Boscagli
Dat zeg ik ... Gewoon schieten :fb: :BALL: :D
Lekker hoor!

Nogmaals dank voor o.a. Mohr en rico en helemaal voor t melige begin :D
 
Tweede helft erg slecht. Nogmaals de bevestiging dat spelers als Thomas en Mauro JR, niks te zoeken heeft bij dit PSV. Mwene op links vind ik ook niks.

Verder is het hopen dat Madueke geen dikke enkel of iets dergelijks heeft morgen. Zag er lelijk uit. Waarom moet er altijd een nobody zijn die onze beste speler bijna 4 maanden out de roulatie heeft geschopt?
 
Middenveld is toch wel moordende concurrentie hoor als Pröpper niet in de basis staat.. Wie zou je er namelijk af halen? Gotze niet, Van Ginkel? Maar die is aanvoerder. Sangaré is weer een heel ander type met kwaliteiten die VanGinkel en Propper beide niet hebben
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan