PSV - SC Cambuur | Zaterdag 21 augustus | Eindstand: 4-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik zou het niet doen, spelers rust geven.
Zal je net zien, dat de basis wéér eventjes in moet komen tegen Benfica-thuis, net als gisteren.
Overrompel Cambuur maar en ga maar wisselen bij 5-0 of bij een gele kaart.

Ik zou het niet doen, spelers rust geven.
Zal je net zien, dat de basis wéér eventjes in moet komen tegen Benfica-thuis, net als gisteren.
Overrompel Cambuur maar en ga maar wisselen bij 5-0 of bij een gele kaart.
Ik zou het juist wel doen. Als je zag dat een aantal spelers duidelijk op einde reserves liepen tegen Benfica.
Gewoon lekker sparen, ritme voor de bank. Mocht je namelijk tegen Benfica winnen dan is dat belangrijker dan cambuur.

Denk dat de basis meer last had van de kracht van Benifica, gecombineerd met wat zenuwen dan van te lang niet spelen. Wedstrijd per week is eigenlijk het beste meestal.

Ik zou het juist wel doen. Als je zag dat een aantal spelers duidelijk op einde reserves liepen tegen Benfica.
Gewoon lekker sparen, ritme voor de bank. Mocht je namelijk tegen Benfica winnen dan is dat belangrijker dan cambuur.

Denk dat de basis meer last had van de kracht van Benifica, gecombineerd met wat zenuwen dan van te lang niet spelen. Wedstrijd per week is eigenlijk het beste meestal.
Maar als je nou besluit om 1 helft echt vol vol gas te blazen tegen Cambuur, zoals je dat nagenoeg tegen Benfica wilt doen. Dan sta je met rust met 4-0 voor, normaal gesproken.

En heb je meteen wat geoefend. Met Teze ipv Mwene of Obispo voor Boscagli of zo. Of juist niet.

En dan wisselen.
Dat gaat toch niet ten koste van hun fitheid? En je houdt dat hyperactieve in schwung.
Zou ik doen.

Lijkt me logischer dan dat je Mauro cs na 65 minuten moet corrigeren omdat het nog 1-1 staat.

Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan