Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Ik zou het juist wel doen. Als je zag dat een aantal spelers duidelijk op einde reserves liepen tegen Benfica.Ik zou het niet doen, spelers rust geven.
Zal je net zien, dat de basis wéér eventjes in moet komen tegen Benfica-thuis, net als gisteren.
Overrompel Cambuur maar en ga maar wisselen bij 5-0 of bij een gele kaart.
Als we nou gewoon winnen en kampioen worden hoeven we ook die wedstrjden tegen een Benfica niet meer te spelen.Al verliezen we 'em. Ik heb zolang het erin zit meer CL-koorts dan eredivisie-koorts. Neemt niet weg dat je Cambuur moet kunnen verslaan, terwijl een paar spelers rust krijgen.
Geroteerd das Mvogo in de spits.Bekijk bijlage 3712
Geroteerd, zoiets?
Das gespiegeld.Geroteerd das Mvogo in de spits.

180 graden geroteerd dacht ik...Das gespiegeld.
Gakpo in de goal. Madueke in de spits. Mvogo rechtshalf.
Nu snap ik dat Mo ziek is steeds.Bekijk bijlage 3712
Geroteerd, zoiets?
Dan hoeven we nog maar 33 wedstrijden te winnen ipv 1. Logisch!Als we nou gewoon winnen en kampioen worden hoeven we ook die wedstrjden tegen een Benfica niet meer te spelen.
Je kan de punten maar beter in het begin pakken dan op het einde tekort komen toch?Dan hoeven we nog maar 33 wedstrijden te winnen ipv 1. Logisch!
Ja daar heb je gelijk in.Je kan de punten maar beter in het begin pakken dan op het einde tekort komen toch?
Mooie zin.Je kan de punten maar beter in het begin pakken dan op het einde tekort komen toch?
Maar als je nou besluit om 1 helft echt vol vol gas te blazen tegen Cambuur, zoals je dat nagenoeg tegen Benfica wilt doen. Dan sta je met rust met 4-0 voor, normaal gesproken.Ik zou het juist wel doen. Als je zag dat een aantal spelers duidelijk op einde reserves liepen tegen Benfica.
Gewoon lekker sparen, ritme voor de bank. Mocht je namelijk tegen Benfica winnen dan is dat belangrijker dan cambuur.
Denk dat de basis meer last had van de kracht van Benifica, gecombineerd met wat zenuwen dan van te lang niet spelen. Wedstrijd per week is eigenlijk het beste meestal.
Iets van Cruijff al had hij ook van mij kunnen zijnMooie zin.