PSV - RKC Waalwijk | Zondag 10 april | EIndstand: 2-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
De 29e eredivisiewedstrijd de 27e basisopstelling dit seizoen. In de afgelopen 10 seizoenen kwam dit 1x eerder voor, ook onder Schmidt, toen waren we zelfs al aan de 28e basisopstellen toe. Ter vergelijk, in het 1e seizoen van v Bommel heeft hij in 34 wedstrijden 14 verschillende startopstelling gebruikt in de Eredivisie.

Fun fact, we begonnen niet eerder met Bruma, Vinicius en Vertessen aan een eredivisiewedstrijd. #wisselkoning #geenroutine
 
Dit zou toch eigenlijk helemaal geen probleem moeten zijn, zelfs met deze opstelling, we hebben immers nog heel veel kwaliteit op de bank zitten. Ik gok op 3-0.
 
Ik bedenk me net dat dit misschien wel de vaste basis van het volgende seizoen gaan worden ( zonder Mvogo en Vinicius). Kunnen we mooi vandaag kijken waar er versterkingen nodig zijn.
 
Ik bedenk me net dat dit misschien wel de vaste basis van het volgende seizoen gaan worden ( zonder Mvogo en Vinicius). Kunnen we mooi vandaag kijken waar er versterkingen nodig zijn.
Mwene hoop ik toch nog terug te zien. Vini schijnt interesse te hebben van n andere club. Hopen dat Romero minuten mag maken
 
Heb 'm gegoogled en weet nog steeds niet wie ie is. Is me helemaal ontgaan.. heeft ie überhaupt gespeeld daar?
Ja ook 1 of andere Bandé van 12 miljoen euro.
Leuk verder dat ze 28 miljoen vangen voor Gravenbergh maar daar staan 2 transfervrije transfers tegenover met Onana en Mazraoui. dus dan is het nog maar 9 miljoen per stuk. Heb zo een gevoel dat het daar slechter gaat qua financiën dan we denken. Wat denken jullie Mentos Brainz
 
LfaJsBaU


Er worden spelers gespaard voor de wedstrijd tegen Leicester City en de bekerfinale.
Straks aan het einde iedereen fit maar geen prijzen. Knappe prestatie.
 
Ik bedenk me net dat dit misschien wel de vaste basis van het volgende seizoen gaan worden ( zonder Mvogo en Vinicius). Kunnen we mooi vandaag kijken waar er versterkingen nodig zijn.
Dat is toch al bekend? Keeper, back, spits en middenveld.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan