PSV - RKC Waalwijk | Zondag 10 april | EIndstand: 2-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Alleen hebben we niemand anders die daar kan spelen. Dan moet je spelen met Vinicius als niet scorend aanspeelpunt ofzo. Of kiezen voor een spitsloze elf. Ik zie het niet.
Gakpo rendeert daar niet, Vertessen al helemaal niet, die moet met zijn snelheid aan de zijkant, Romero is een mysterie die nauwelijks speelt. Gotze, ook geen spits.
kortom het grote euvel is het ontbreken van een scorende spits
 
Heb 'm gegoogled en weet nog steeds niet wie ie is. Is me helemaal ontgaan.. heeft ie überhaupt gespeeld daar?
Waarschijnlijk heeft hij tijdens de training wel eens gespeeld. Het schijnt dat zijn versie van Rose Dewitt Bukater erg sterk was maar te kort kwam in de mannelijke rollen.
(even voor mijn eigen bescherming; Rose heb ik gegoogled, die wist ik niet uit mijn hoofd!!!)
 
LfaJsBaU


Er worden spelers gespaard voor de wedstrijd tegen Leicester City en de bekerfinale.
 
Max niet op de bank? Wat mij betreft koren op de molen voor de trainer van RKC om de boel op scherp te zetten. Daarbij, v Ginkel en Veerman, dat maakt t best kwetsbaar op het middenveld.
Begin gewoon sterk, trap er 3 in het netje en wissel dan, je hebt immers 5 wissels.
 
Nou, kunnen de Zahavi haters weer eens zien of Vinicius beter is.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan