Ralf Edström
Assistent Coach
Kan ook zijn waarde niet verder zakken.Nou, Teze bevestigd meer of meer dat Madueke weer geblesseerd is geraakt.
Klote. Tegen Leicteser en Ajax er niet bij verwacht ik.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Kan ook zijn waarde niet verder zakken.Nou, Teze bevestigd meer of meer dat Madueke weer geblesseerd is geraakt.
Met de tussenstand in Almelo lijkt dat steeds logischer te worden.Dat is nog niet helemaal zeker.
Dat wordt dua met Doan spelen ivm Madueke. Zit niet bijzonder veel verschil in.
Net bezig..Met de tussenstand in Almelo lijkt dat steeds logischer te worden.
Ik vind Doan op dit moment beterDat wordt dua met Doan spelen ivm Madueke. Zit niet bijzonder veel verschil in.
Ze deden hun plicht tegen een matig RKC.Ik heb niet kunnen kijken, hoe was PSV?
Saai en langdradig. Een beetje zoals mijn lessen geschiedenis vroeger op schoolIk heb niet kunnen kijken, hoe was PSV?
3e keer dit seizoen volgens mij?Wedstrijd niet gevolgd ivm familie dingetjes. RKC. Could care less.
Maar voor de hoeveelste keer ligt Madueke er nu uit met een spierblessure??
Rustig aan. Ik vond de eerste helft best ok. Leuke combinaties af en toe. Tweede helft duidelijk minder, zelfs nadat Gakpo, Madueke en Sangaré.Ik heb niet kunnen kijken, hoe was PSV?
Bijna kolderiek wordt het. Dat de trainer die zo overdreven zijn spelers spaart ze structureel voor belangrijke wedstrijden moet missen.Nou, Teze bevestigd meer of meer dat Madueke weer geblesseerd is geraakt.
Meen ik ook. Zeer kwalijk.3e keer dit seizoen volgens mij?
Voor iemand die iedere week over belasting preekt hebben we ziekelijk vaak (spier)blessures.Bijna kolderiek wordt het. Dat de trainer die zo overdreven zijn spelers spaart ze structureel voor belangrijke wedstrijden moet missen.
Eerst zou hij gelijk met Ramalho terugkeren en toen ineens weer niet.... vaag allemaal.Het kan toch niet zo zijn dat een jongeman van 20 jaar oud zó vaak een spierblessure oploopt? Dan zou hij daar (lijkt mij) in de jeugd ook al last van hebben gehad. Ik begin toch langzamerhand (ik weet het is laat) te denken dat onze Roger veel te intensief traint en te veel vertrouwt op zijn data en bloedtesten. Gakpo idem, die heeft er ook al te vaak uit gelegen.
Over blessures gesproken. Hoe lang nog voordat Mwene weer kan spelen? Die ligt er ook al lang uit
Is het niet juist zo dat bij jongere spelers die nog niet helemaal volgroeid zijn de kans op blessures juist groter is?Het kan toch niet zo zijn dat een jongeman van 20 jaar oud zó vaak een spierblessure oploopt? Dan zou hij daar (lijkt mij) in de jeugd ook al last van hebben gehad. Ik begin toch langzamerhand (ik weet het is laat) te denken dat onze Roger veel te intensief traint en te veel vertrouwt op zijn data en bloedtesten. Gakpo idem, die heeft er ook al te vaak uit gelegen.
Over blessures gesproken. Hoe lang nog voordat Mwene weer kan spelen? Die ligt er ook al lang uit
Dat zou goed kunnen, maar dan zouden we het al eerder hebben gezien dat Madueke er vaak uit ligtIs het niet juist zo dat bij jongere spelers die nog niet helemaal volgroeid zijn de kans op blessures juist groter is?
Nog vaker? Alsof dit niet genoeg is..Dat zou goed kunnen, maar dan zouden we het al eerder hebben gezien dat Madueke er vaak uit ligt