PSV - RKC Waalwijk | Zondag 10 april | EIndstand: 2-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Wedstrijd niet gevolgd ivm familie dingetjes. RKC. Could care less.

Maar voor de hoeveelste keer ligt Madueke er nu uit met een spierblessure??
 
Het kan toch niet zo zijn dat een jongeman van 20 jaar oud zó vaak een spierblessure oploopt? Dan zou hij daar (lijkt mij) in de jeugd ook al last van hebben gehad. Ik begin toch langzamerhand (ik weet het is laat) te denken dat onze Roger veel te intensief traint en te veel vertrouwt op zijn data en bloedtesten. Gakpo idem, die heeft er ook al te vaak uit gelegen.

Over blessures gesproken. Hoe lang nog voordat Mwene weer kan spelen? Die ligt er ook al lang uit
 
Het kan toch niet zo zijn dat een jongeman van 20 jaar oud zó vaak een spierblessure oploopt? Dan zou hij daar (lijkt mij) in de jeugd ook al last van hebben gehad. Ik begin toch langzamerhand (ik weet het is laat) te denken dat onze Roger veel te intensief traint en te veel vertrouwt op zijn data en bloedtesten. Gakpo idem, die heeft er ook al te vaak uit gelegen.

Over blessures gesproken. Hoe lang nog voordat Mwene weer kan spelen? Die ligt er ook al lang uit
Eerst zou hij gelijk met Ramalho terugkeren en toen ineens weer niet.... vaag allemaal.
 
Het kan toch niet zo zijn dat een jongeman van 20 jaar oud zó vaak een spierblessure oploopt? Dan zou hij daar (lijkt mij) in de jeugd ook al last van hebben gehad. Ik begin toch langzamerhand (ik weet het is laat) te denken dat onze Roger veel te intensief traint en te veel vertrouwt op zijn data en bloedtesten. Gakpo idem, die heeft er ook al te vaak uit gelegen.

Over blessures gesproken. Hoe lang nog voordat Mwene weer kan spelen? Die ligt er ook al lang uit
Is het niet juist zo dat bij jongere spelers die nog niet helemaal volgroeid zijn de kans op blessures juist groter is?
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan