PSV - Real Sociedad | Donderdag 16 september | Eindstand 2-2

Status
Je kunt niet meer reageren.

Bacchus

Batmin
Administrator
ECckhzF.jpg


34542_fullimage_philipsstadion980x653_620x413.jpg


Informatie.

Klik hier voor eerdere uitslagen van dit seizoen.​
 
Laatst bewerkt:
Ik ben benieuwd. Sociedad is geen CL ploeg, maar dit zal geen makkie worden. Wel een thuiswedstrijd. Zaak om de poule goed te beginnen met een overwinning. Een aderlating dat Sangaré er niet bij zal zijn. Dat scheelt veel duelkracht op het middenveld.
 
Ik ben benieuwd. Sociedad is geen CL ploeg, maar dit zal geen makkie worden. Wel een thuiswedstrijd. Zaak om de poule goed te beginnen met een overwinning. Een aderlating dat Sangaré er niet bij zal zijn. Dat scheelt veel duelkracht op het middenveld.
Het scheelt dat het thuis is. Een generale voor de wedstrijd tegen Feyenoord.
Beide wedstrijden winnen en PSV staat er heel goed voor.
 
Best lastige wedstrijd nog. Vooral omdat je hem moet winnen om tweede (of eerste) te worden. Word spannend maar hopelijk gaan ze het goed doen!
 
Dit wordt een lastige pot, maar win je deze dan zet je een hele goede stap naar overwinteren. Ik hoop op een goede madueke en Gakpo, die zijn zeker nodig hiervoor
 
Als Cody en Noni in vorm zijn, dan zijn we vrijwel onverslaanbaar voor dit type clubs. Maar als ze het niet op hun heupen hebben, dan hebben wij het erg moeilijk.
 
Dit wordt een taaie tegenstander hoor! Staan 3e en hebben 3x op rij de nul gehouden. Niet tegen de topclubs maar je moet het maar doen in la liga. De voorhoede bij ons moet echt een flits moment gaan creëren.
 
Hun sterspeler Oyarzabal (70 miljoen transferwaarde) speelt tegenover onze zwakste schakel Mwene. Hoop dat Ramalho bij de les zal zijn en Mwene goed rugdekking geeft. Sociedad taaie ploeg hoor. Zou een statement zijn in Spanje als psv in staat is om Sociedad weg te spelen...
 
Erg sneu voor Vinicius, nu die IND zo treuzelt met het vrijgeven van zijn werkvergunning.
Ik vraag me af of het ook zolang duurde, totdat hij voor de Spurs, Napoli en Monaco mocht uitkomen.
Bij Unibet is PSV favoriet voor de zege in het Philips Stadion. Dat zegt natuurlijk niets, maar wel leuk om te zien.
2.35 en 3.00.
 
Laatst bewerkt:
Erg sneu voor Vinicius, nu die IND zo treuzelt met het vrijgeven van zijn werkvergunning.
Ik vraag me af of het ook zolang duurde, totdat hij voor de Spurs, Napoli en Monaco mocht uitkomen.
Bij Unibet is PSV favoriet voor de zege in het Philips Stadion. Dat zegt natuurlijk niets, maar wel leuk om te zien.
2.35 en 3.00.
Kunnen ze eigenlijk beslissen om überhaupt geen werkvergunning te geven?
 
Kunnen ze eigenlijk beslissen om überhaupt geen werkvergunning te geven?
Ik weet het niet 100% zeker. maar... Het lijkt mij dat er gunningsvoorwaarden zijn en dat die ook van te voren bekend zijn. Zodat je in 1 keer de aanvraag juist en volledig kan indienen.
Als je voldoet aan de gunningsvoorwaarden krijg je 'm, als je niet kunt aantonen dat je aan de voorwaarden voldoet, krijg je 'm niet?
Edit: bovendien zou PSV hier toch voldoende ervaring al mee moeten hebben en geen hoeven risico lopen
 
We zijn niet afhankelijk van Vinicius, kom op man ;) wij zijn PSV.
Het gaat dit seizoen prima zonder Vinicius.
True maar zo een werkvergunning duurt tegenwoordig wel ongelofelijk lang. Dacht dat dit eerst sneller ging bij voetballers.
 
True maar zo een werkvergunning duurt tegenwoordig wel ongelofelijk lang. Dacht dat dit eerst sneller ging bij voetballers.
Ja, je vraagt je echt af of PSV hier iets fout doet of dat er een Ajax ambtenaar de aanvraag afhandelt. Zou fijn zijn, als hij snel aan de selectie toegevoegd wordt.
 
Ja, je vraagt je echt af of PSV hier iets fout doet of dat er een Ajax ambtenaar de aanvraag afhandelt. Zou fijn zijn, als hij snel aan de selectie toegevoegd wordt.
?

Nee ik benoem toch nergens Ajax of dat PSV iets fouts doet? Maar dit was ookal met Zahavi (china die moeilijk deed), Sangaré en nu weer. Dacht altijd dat voetballers wat sneller gingen in het verleden bij PSV, binnen 1 week oid. Geen idee of Ajax/iedere andere club hier ook last van heeft.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan