PSV - RC Lens | Woensdag 8 november | Eindstand 1-0

Dat is geen pech, dat is onvolwassen zijn in dit soort duels en, zoals Fred R. het zou zeggen, niet geil voor de goal zijn.
Dan is Lens toch ook onvolwassen en hebben we geen geluk gehad woensdag?

Ja, het niveau van Osjiek was ook niet hoog, toch zag ik een beschamende wedstrijd in het stadion. En zolang wij heel veel kansen voor heel weinig doelpunten nodig hebben vind ik ons niet beter, wel leuker om naar te kijken, maar t is geen jurysport.
Ja eens. Lang niet altijd wint het beste team. Dus als psv en Sevilla allebei hun normale niveau halen zou psv dus moeten kunnen winnen.
 
Dan is Lens toch ook onvolwassen en hebben we geen geluk gehad woensdag?


Ja eens. Lang niet altijd wint het beste team. Dus als psv en Sevilla allebei hun normale niveau halen zou psv dus moeten kunnen winnen.
Oh ik bedoel ook niet te zeggen dat we bij voorbaat kansloos zijn. Maar we zijn ook zeker geen torenhoge favoriet.

Btw ik vind Sevilla volwassener dan Lens qua geilheid voor de goal.
 
Laatst bewerkt:
Historisch gezien niet. PSV won zelden (nooit?) in Spanje. Sevilla wint bijna jaarlijks een europacup.
Zeker waar. Maar het zal waarschijnlijk ook meespelen dat psv dan in verhouding tegen betere teams speelt.
Sevilla is vorig jaar 12e geworden in La Liga en mag met CL mee doen omdat ze EL hebben gewonnen.
Bij de top 4 van Spanje van vorig jaar maakt psv dan ook geen kans.
 
Zeker waar. Maar het zal waarschijnlijk ook meespelen dat psv dan in verhouding tegen betere teams speelt.
Sevilla is vorig jaar 12e geworden in La Liga en mag met CL mee doen omdat ze EL hebben gewonnen.
Bij de top 4 van Spanje van vorig jaar maakt psv dan ook geen kans.
Alsof de EL winnen niet een prestatie is?
 
Historisch gezien niet. PSV won zelden (nooit?) in Spanje. Sevilla wint bijna jaarlijks een europacup.
1x winst in Spanja, Granada onder Schmidt.
In poulefase CL hebben we 6x Spaanse clubs geloot. Hiervan hebben we 5 duels verloren, 1 duele gelijk gespeeld.
 
"De UEFA heeft PSV bestraft naar aanleiding van de ongeregeldheden tijdens de uitwedstrijd tegen RC Lens. De Eindhovenaren kregen een boete van 25.000 euro en een voorwaardelijke straf voor een wedstrijd zonder publiek. De proefperiode bedraagt twee jaar."

Dat wordt dus geen publiek tegen Arsenal. Zijn we er wel meteen vanaf
 
Om alle verschillende opties zo lastig te onthouden waren, heb ik voor mezelf maar een overzichtje gemaakt met de mogelijke tussenstanden na de volgende wedstrijd:

Bekijk bijlage 6160
Bedankt voor de tijd die je erin gestoken hebt. Eigenlijk is de uitkomst vrij duidelijk. We komen waarschijnlijk niet weg met een gelijkspel tegen Sevilla. Als ik die kolom bekijk dan moeten we resultaat halen tegen Arsenal, maar met een beetje pech zijn die op dat moment ook nog niet zeker..
 
Bedankt voor de tijd die je erin gestoken hebt. Eigenlijk is de uitkomst vrij duidelijk. We komen waarschijnlijk niet weg met een gelijkspel tegen Sevilla. Als ik die kolom bekijk dan moeten we resultaat halen tegen Arsenal, maar met een beetje pech zijn die op dat moment ook nog niet zeker..
We moeten resultaat halen tegen Sevilla (lees: winnen). Dat zal uit een heel lastig verhaal worden, zeker als PSV zich a la eerste helft tegen Ajax weer gaat laten overrompelen, maar dan in een kolkend Sevilla stadion. Thuis tegen Arsenal is dan alles meegenomen en kun je vrijuit spelen.
 
"De UEFA heeft PSV bestraft naar aanleiding van de ongeregeldheden tijdens de uitwedstrijd tegen RC Lens. De Eindhovenaren kregen een boete van 25.000 euro en een voorwaardelijke straf voor een wedstrijd zonder publiek. De proefperiode bedraagt twee jaar."

Dat wordt dus geen publiek tegen Arsenal. Zijn we er wel meteen vanaf
Huh? Het is een voorwaardelijke straf?
 
Terug
Bovenaan Onderaan