PSV - PEC Zwolle | Zondag 12 november | Eindstand 4-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Lang geleden dat ik de toeschouwers in het stadium een aantal keren oeh, ahh, wow zag en hoorde roepen. Een fijn gevoel om in de Eredivisie i.i.g. naar PSV te kijken al moeten ze zich niet meteen gaan rijk rekenen. Hopelijk komt voegend jaar ook zo’n gevoel en bewondering tijdens de CL wedstrijden. De stappen worden die richting wel gezet.
Bij vlagen was dat er al wel in de CL. Arsenal uit was een brug te ver, maar tegen Sevilla en Lens bij vlagen echt genoten. Alleen de volwassenheid in wedstrijden beslissen ontbreekt nog op dat niveau.
 
Bij vlagen was dat er al wel in de CL. Arsenal uit was een brug te ver, maar tegen Sevilla en Lens bij vlagen echt genoten. Alleen de volwassenheid in wedstrijden beslissen ontbreekt nog op dat niveau.
Als ze onverhoopt derde worden in de CL-poule gaan ze de EL-finale wel bereiken. Maar ik vermoed dat ze nu nog minimaal 4 punten gaan halen in de CL-poulen en dus CL-overwinteren. Ze zijn inmiddels goed genoeg om ook daarin 1 of 2 rondes verder te komen.

De seinen staan op groen hiervoor.
 
Als ze onverhoopt derde worden in de CL-poule gaan ze de EL-finale wel bereiken. Maar ik vermoed dat ze nu nog minimaal 4 punten gaan halen in de CL-poulen en dus CL-overwinteren. Ze zijn inmiddels goed genoeg om ook daarin 1 of 2 rondes verder te komen.

De seinen staan op groen hiervoor.
Tegen een nummer 1 van een CL-poule? Die kans schat ik wel heel klein in. Of je moet toevallig tegen Sociedad loten. Dan misschien een klein kansje.
 
Als ze onverhoopt derde worden in de CL-poule gaan ze de EL-finale wel bereiken. Maar ik vermoed dat ze nu nog minimaal 4 punten gaan halen in de CL-poulen en dus CL-overwinteren. Ze zijn inmiddels goed genoeg om ook daarin 1 of 2 rondes verder te komen.

De seinen staan op groen hiervoor.
Nou, een beetje voorzichtiger uitspraken kunnen geen kwaad. ;)

In de CL zou het na de winter meteen over zijn, in de EL kun je een of twee ronden overleven.

Maar veel liever heb ik , na deze heerlijk rustige middag waarin wederom verzuimd werd dubbele cijfers te halen - minpuntje, mannen - dat we serieus proberen een niet te verbeteren record neer te zetten.

Namelijk 102 punten uit 34 wedstrijden. De 51 uit 17 moet deze ploeg over enkele weken al zonder meer kunnen pakken.

Forza PSV.
 
Jongens, sinds het lezen van het Ajaxtopic vanochtend aangaande afgelopen voorjaar luister ik alleen nog maar naar Penalty en Ralf Edström. De zieners van dit forum. Als zij mij terugfluiten, bind ik pas in.
 
Nou ja, Bakayoko voor veel doekoe weg (plus 40 miljoen), Lozano op rechts, Vertessen op de vleugels achter de hand, investeren in top CV en nr.6-backup voor Schouten... Daar zou je op zich niet slechter van worden.
Daar hoeven ze Bakayoko niet voor weg te doen. Dat zou heel onverstandig zijn, tenzij ze een goeie vleugelaanvaller halen. Ik moet er niet aan denken dat je straks Vertessen in de basis moet zetten wedstrijden achter elkaar. Leuk als invaller.
 
Daar hoeven ze Bakayoko niet voor weg te doen. Dat zou heel onverstandig zijn, tenzij ze een goeie vleugelaanvaller halen. Ik moet er niet aan denken dat je straks Vertessen in de basis moet zetten wedstrijden achter elkaar. Leuk als invaller.
Tja, ik moet er dan weer niet aan denken om met alleen de huidige CV's na de winterstop door te gaan. Hoe goed ik Boscagli ook vind, en hoe goed Ramalho ook speelde tegen Lens. Obispo maakt elke wedstrijd wel een Obispootje en Kotchap gaan we niet meer zien.
En wat als Schouten d'r uit ligt? Met vertrek Guti en Sangare is de positie van verdedigende middenvelder echt onderbemand.
Nee, een mooie som voor Baka om goed te kunnen investeren in controlerende/verdedigende posities lijkt mij echt geen slechte deal.
 
Tja, ik moet er dan weer niet aan denken om met alleen de huidige CV's na de winterstop door te gaan. Hoe goed ik Boscagli ook vind, en hoe goed Ramalho ook speelde tegen Lens. Obispo maakt elke wedstrijd wel een Obispootje en Kotchap gaan we niet meer zien.
En wat als Schouten d'r uit ligt? Met vertrek Guti en Sangare is de positie van verdedigende middenvelder echt onderbemand.
Nee, een mooie som voor Baka om goed te kunnen investeren in controlerende/verdedigende posities lijkt mij echt geen slechte deal.
Volgens mij is het helemaal niet nodig om iemand te verkopen (meen ik gelezen te hebben) om een aankoop te doen. Met CL-geld en verkoop Sangare is er voldoende om een CV (wat waarschijnlijk de transfervrije Robinson gaat worden) en een verdedigende middenvelder te halen. Die verdedigende middenvelder gaat echt wel komen.
 
Volgens mij is het helemaal niet nodig om iemand te verkopen (meen ik gelezen te hebben) om een aankoop te doen. Met CL-geld en verkoop Sangare is er voldoende om een CV (wat waarschijnlijk de transfervrije Robinson gaat worden) en een verdedigende middenvelder te halen. Die verdedigende middenvelder gaat echt wel komen.
Ja, maar het zullen transfervrije 'buitenkansjes' zijn. Ik wil gewoon voor 15 miljoen de nieuwe Alex.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan