PSV - PEC Zwolle | Zondag 12 november | Eindstand 4-0

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
3G6CSyo.png


Eerdere duels​



PSV - PEC Zwolle 3 - 1
Eredivisie, 16 oktober 2021
PSV - PEC Zwolle 4 - 2
Eredivisie, 13 mei 2021
PSV - PEC Zwolle 4 - 1
Eredivisie, 21 december 2019
PSV - PEC Zwolle 4 - 0
Eredivisie, 04 april 2019
PSV - PEC Zwolle 4 - 0
Eredivisie, 03 februari 2018
 
Is het echt waar dat nu, vrijdagavond, nog niemand hier heeft gereageerd ?
Ook dit duel moet serieus benaderd worden in alle geledingen van onze club, willen we de 25e titel binnenslepen.

In dat verband ben ik blij met de "Lerby"achtige uitspraak van Bakayoko dat hij dit seizoen bij ons nog alle prijzen wil pakken die er te pakken zijn.
Dat klinkt beter dan wat ik bij anderen meende te bespeuren; dat ze soms denken dat 80 procent ook genoeg is om een wedstrijd te winnen.

Hoogmoed komt voor de val.
Het begint wederom met 0-0 en winst komt nooit aangewaaid.

Honderd procent focus a.u.b. om op 36 uit 12 te komen dit weekend.
En wellicht de voorsprong te kunnen uitbreiden tot minstens negen punten.

Forza PSV.
 
Is het echt waar dat nu, vrijdagavond, nog niemand hier heeft gereageerd ?
Ook dit duel moet serieus benaderd worden in alle geledingen van onze club, willen we de 25e titel binnenslepen.

In dat verband ben ik blij met de "Lerby"achtige uitspraak van Bakayoko dat hij dit seizoen bij ons nog alle prijzen wil pakken die er te pakken zijn.
Dat klinkt beter dan wat ik bij anderen meende te bespeuren; dat ze soms denken dat 80 procent ook genoeg is om een wedstrijd te winnen.

Hoogmoed komt voor de val.
Het begint wederom met 0-0 en winst komt nooit aangewaaid.

Honderd procent focus a.u.b. om op 36 uit 12 te komen dit weekend.
En wellicht de voorsprong te kunnen uitbreiden tot minstens negen punten.

Forza PSV.
Stttt, wij zijn ons geconcentreerd aan het voorbereiden op de wedstrijd, geen tijd voor geklets op het internet ;)
 
14-05-2017 PSV-PEC Zwolle 4-1
03-02-2018 PSV-PEC Zwolle 4-0
04-04-2019 PSV-PEC Zwolle 4-0
21-12-2019 PSV-PEC Zwolle 4-1
13-05-2021 PSV-PEC Zwolle 4-2
16-10-2021 PSV-PEC Zwolle 3-1

Een van bovenstaande uitslagen is prima en de 3 punten pakken en in Eindhoven houden.

:PSV:
 
14-05-2017 PSV-PEC Zwolle 4-1
03-02-2018 PSV-PEC Zwolle 4-0
04-04-2019 PSV-PEC Zwolle 4-0
21-12-2019 PSV-PEC Zwolle 4-1
13-05-2021 PSV-PEC Zwolle 4-2
16-10-2021 PSV-PEC Zwolle 3-1

Een van bovenstaande uitslagen is prima en de 3 punten pakken en in Eindhoven houden.

:PSV:
Gewoon een tussendoortje dit. Zondag 5-0
 
3-1 en op naar de interlandweek rust waarna er drie doorslaggevende potjes aankomen als we uit deze 3 potjes 6 punten overhouden zijn we favoriet titel kandidaat.
 
14-05-2017 PSV-PEC Zwolle 4-1
03-02-2018 PSV-PEC Zwolle 4-0
04-04-2019 PSV-PEC Zwolle 4-0
21-12-2019 PSV-PEC Zwolle 4-1
13-05-2021 PSV-PEC Zwolle 4-2
16-10-2021 PSV-PEC Zwolle 3-1

Een van bovenstaande uitslagen is prima en de 3 punten pakken en in Eindhoven houden.

:PSV:
Doelpunt tegen zou een schande zijn, maar winst is winst.
 
Bij wedstrijden als deze bekroop mij vroeger het gevoel van: "O jee, als ze hier maar niet te makkelijk over denken😅."

Tegenwoordig heb ik dat gevoel een stuk minder. 4-1 en door naar de wedstrijden van de waarheid.
 
Die Prins Hendrik Ende Despereerd Nimmer Combinatie moeten we toch vrij eenvoudig kunnen hebben, 5-0.
 
We zijn nu al favoriete titelkandidaat
Inderdaad. Ik durf zelfs te stellen dat we ook kampioen worden als we die drie lastige uitwedstrijden verliezen (wat overigens niet gaat gebeuren). Dan sta je na de winterstop nog altijd maar maximaal 1 of 2 punten achter op de koploper en heb je de moeilijkste uitwedstrijden wel zo'n beetje gehad. Het oogt nu allemaal zo solide, we hebben zoveel scorend vermogen en spelen met zoveel zelfvertrouwen... Dat is ook het grote verschil met de vergelijkbare serie voor de winterstop in 18/19. Toen was het voetbal niet om aan te zien, wonnen we vaak met veel geluk en zag je de ineenstorting mijlenver aankomen. Dit seizoen met al die overtuigende uitoverwinningen is alles anders en zie ik het niet meer mis gaan (extreem blessureleed daargelaten). Ik weet het, de beer en de huid en zo, maar dit is mijn gevoel. 😅

Morgen trouwens een nulletje of vier, vijf.
 
Inderdaad. Ik durf zelfs te stellen dat we ook kampioen worden als we die drie lastige uitwedstrijden verliezen (wat overigens niet gaat gebeuren). Dan sta je na de winterstop nog altijd maar maximaal 1 of 2 punten achter op de koploper en heb je de moeilijkste uitwedstrijden wel zo'n beetje gehad. Het oogt nu allemaal zo solide, we hebben zoveel scorend vermogen en spelen met zoveel zelfvertrouwen... Dat is ook het grote verschil met de vergelijkbare serie voor de winterstop in 18/19. Toen was het voetbal niet om aan te zien, wonnen we vaak met veel geluk en zag je de ineenstorting mijlenver aankomen. Dit seizoen met al die overtuigende uitoverwinningen is alles anders en zie ik het niet meer mis gaan (extreem blessureleed daargelaten). Ik weet het, de beer en de huid en zo, maar dit is mijn gevoel. 😅

Morgen trouwens een nulletje of vier, vijf.

Op een of andere manier heb ik wel het vertrouwen gekregen dat we die reeks best wat punten kunnen pakken, waar ik voorheen wel mijn twijfels had. Zal lastig worden. Maar we zijn sterk genoeg om door die serie heen te komen!
 
Niet te geloven dat ik het durf uit te spreken maar dit zal wel 'n zakelijke 3 - 0 worden. Ik gun Bakayoko 'n goaltje.
 
Nooit gunstig, zo'n vroege wedstrijd, maar er hoeven met oog op de interlandbreak geen krachten gespaard te worden. Deze winnen en je bent echt klaar voor de zware periode die gaat volgen. Nu Twente ook schade heeft opgelopen tegen NEC zou je morgen in een gunstig geval zelfs 9 punten los kunnen staan als AZ/Feyenoord gelijk spelen.
 
Nooit gunstig, zo'n vroege wedstrijd, maar er hoeven met oog op de interlandbreak geen krachten gespaard te worden. Deze winnen en je bent echt klaar voor de zware periode die gaat volgen. Nu Twente ook schade heeft opgelopen tegen NEC zou je morgen in een gunstig geval zelfs 9 punten los kunnen staan als AZ/Feyenoord gelijk spelen.
Dat is voor de uitspelende club doorgaans nog vervelender dan voor de thuisspelende club.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan