PSV - PEC Zwolle | Zaterdag 3 februari | Eindstand 4-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Je kunt het de spelers wel zeggen, maar hoe lossen ze het op dan? Daar gaat het om.

(ik kan me van een interview van Willems herinneren dat hij zei dat hij bij PSV moest omschakelen, maar dat hij bij Frankfurt uitgelegd heeft gekregen wat hij dan moest doen.)

Het zal toch niet de eerste keer zijn dat PSV dat overkomt? Ik herinner me bv Rostov thuis. Als er iets is wat 30x voorkomt in een wedstrijd is het wel de opbouw van achteruit.
Een week trainen inclusief een stuk of wat videootjes, moet meer dan voldoende zijn, lijkt me, hoe ‘niet intelligent’ de spelers ook moge zijn.

Daarnaast kan je ook Lozano naar de andere kant brengen, ik weet redelijk zeker dat dat ook al scheelt. Dat had Cocu met 3 vingerbewegingen kunnen oplossen na 20 minuten.............

Maar gelukkig scoorde Brenet, dus tegenstanders zullen wellicht iets waakzamer zijn om compleet richting Arias te kantelen. Lost het zich met mazzel misschien vanzelf op en blijft Cocu een prima luchtballoncoach.

Kwestie van mentaliteit en 'bedrijfscultuur'. Gudmundsson erin en meteen was hij bijna betrokken bij een goal. Idem voor Van Malen. Dat is geen toeval. Veel intuïtievere spelers.
Degene die me gisteren wel weer echt tegen viel, was Ramselaar. Met een (type) Mauro erbij heb je veel meer creativiteit en aanvoer vanaf het middenveld.
Daarnaast ook eens wat mensen op hun kl*t*n geven en ik vermoed dat dat gebeurd is: er kwamen vééél meer ballen voor vanaf de zijkanten. Ik denk zonder overdrijven voor het eerst dat Brenet 3-4 goede ballen heeft gegeven. Als je met De Jong speelt, dan moet dat ook gewoon je spelletje zijn.

Kortom: iets andere opdracht meegeven en meer andere type voetballers erbij en dan kunnen de anderen daar ook weer van leren.
 
Kwestie van mentaliteit en 'bedrijfscultuur'. Gudmundsson erin en meteen was hij bijna betrokken bij een goal. Idem voor Van Malen. Dat is geen toeval. Veel intuïtievere spelers.
Degene die me gisteren wel weer echt tegen viel, was Ramselaar. Met een (type) Mauro erbij heb je veel meer creativiteit en aanvoer vanaf het middenveld.
Daarnaast ook eens wat mensen op hun kl*t*n geven en ik vermoed dat dat gebeurd is: er kwamen vééél meer ballen voor vanaf de zijkanten. Ik denk zonder overdrijven voor het eerst dat Brenet 3-4 goede ballen heeft gegeven. Als je met De Jong speelt, dan moet dat ook gewoon je spelletje zijn.

Kortom: iets andere opdracht meegeven en meer andere type voetballers erbij en dan kunnen de anderen daar ook weer van leren.

Wel mooi, bij Gudmundsson en Malen is het "bijna betrokken bij een goal", bij Luuk is het "hij verpruts ook alle kansen" zoals IPF al aangeeft het lijntje tussen positief en negatief is dun. Vooraf vult niemand een 4-0 in, en zijn er lieden die een gelijkspel verwachten i.p.v. Een verlies omdat PEC niet compleet is. En achteraf is een 4-0 matig omdat het geen 8-0 is, en er niet vanaf minuut 1 sprake is van gallery-play.

Dus ter balans maar een positieve noot: weer een opstakel geklaard, wat aanstomend talent heeft weer wat meters mogen maken en het doelsaldo is weer een eindje in de goede richting gebracht.
 
Potver... Omdat ik het gisteren en.vandaag ongelooflijk druk had, en ik ook niet in het stadion zat, nu eens écht eerst op het forum gekeken en daarna pas de uitslag gezien... Ik.dacht echt aan de hand van de posts dat we verloren hadden.
 
Potver... Omdat ik het gisteren en.vandaag ongelooflijk druk had, en ik ook niet in het stadion zat, nu eens écht eerst op het forum gekeken en daarna pas de uitslag gezien... Ik.dacht echt aan de hand van de posts dat we verloren hadden.

Eerste helft was heel, heel slecht. Na de rode kaart was het een redelijke walk-over.
 
Potver... Omdat ik het gisteren en.vandaag ongelooflijk druk had, en ik ook niet in het stadion zat, nu eens écht eerst op het forum gekeken en daarna pas de uitslag gezien... Ik.dacht echt aan de hand van de posts dat we verloren hadden.

Er zijn drie opties:

1. Weinig tot geen posts (zeg drie pagina's): PSV beslist de wedstrijd in een vroeg stadium.
2. Redelijk aantal pagina's (rond de 10): PSV wint de wedstrijd in een laat stadium. Totdat PSV de wedstrijd beslist kunnen ze er niets van en moet iedereen weg. Na de beslissing wordt het stil.
3. Veel pagina's: PSV verliest punten. Ze kunnen er niets van en moet iedereen weg. Na het einde van de wedstrijd wordt er nogmaals herhaald dat ze er niets van kunnen en dat iedereen weg moet.
 
Potver... Omdat ik het gisteren en.vandaag ongelooflijk druk had, en ik ook niet in het stadion zat, nu eens écht eerst op het forum gekeken en daarna pas de uitslag gezien... Ik.dacht echt aan de hand van de posts dat we verloren hadden.

Er zijn drie opties:

1. Weinig tot geen posts (zeg drie pagina's): PSV beslist de wedstrijd in een vroeg stadium.
2. Redelijk aantal pagina's (rond de 10): PSV wint de wedstrijd in een laat stadium. Totdat PSV de wedstrijd beslist kunnen ze er niets van en moet iedereen weg. Na de beslissing wordt het stil.
3. Veel pagina's: PSV verliest punten. Ze kunnen er niets van en moet iedereen weg. Na het einde van de wedstrijd wordt er nogmaals herhaald dat ze er niets van kunnen en dat iedereen weg moet.

:unsure:21 wedstrijden 55 punten. :re:
 
4-0 winnen en dan scoort er een speler meer dan een 6,5?

[IMG2=JSON]{"data-align":"none","data-size":"full","src":"https:\/\/www.imgdumper.nl\/uploads9\/5a780766bd5f2\/5a780766b9570-Knipsel.JPG"}[/IMG2]
 
Laatst bewerkt:
4-0 winnen en dan scoort er een speler meer dan een 6,5?

5a780766b9570-Knipsel.JPG

Dat zijn de cijfers bij het AD. Bij VI zijn de cijfers wat hoger.

Zoet 7
Schwaab 6
Isimat-Mirin 5,5
Arias 6
Brenet 7
Hendrix 6,5
Ramselaar 6
Van Ginkel 7
(70' Mauro Júnior) -
Lozano 7
Bergwijn 6,5
(77' Albert Gudmundsson) -
De Jong 8
(82' Malen) -

Maar wat maakt het uit. Wat echt telt is 55 punten uit 21 wedstrijden en 7 punten voor op de naaste belager Ajax. :D
 
Dat zijn de cijfers bij het AD. Bij VI zijn de cijfers wat hoger.

Zoet 7
Schwaab 6
Isimat-Mirin 5,5
Arias 6
Brenet 7
Hendrix 6,5
Ramselaar 6
Van Ginkel 7
(70' Mauro Júnior) -
Lozano 7
Bergwijn 6,5
(77' Albert Gudmundsson) -
De Jong 8
(82' Malen) -

Maar wat maakt het uit. Wat echt telt is 55 punten uit 21 wedstrijden en 7 punten voor op de naaste belager Ajax. :D

Yups, en die trapten gister ook weer geen deuk in een pakje boter
 
Er zijn drie opties:

1. Weinig tot geen posts (zeg drie pagina's): PSV beslist de wedstrijd in een vroeg stadium.
2. Redelijk aantal pagina's (rond de 10): PSV wint de wedstrijd in een laat stadium. Totdat PSV de wedstrijd beslist kunnen ze er niets van en moet iedereen weg. Na de beslissing wordt het stil.
3. Veel pagina's: PSV verliest punten. Ze kunnen er niets van en moet iedereen weg. Na het einde van de wedstrijd wordt er nogmaals herhaald dat ze er niets van kunnen en dat iedereen weg moet.

Haha - briljante analyse!
 
Potver... Omdat ik het gisteren en.vandaag ongelooflijk druk had, en ik ook niet in het stadion zat, nu eens écht eerst op het forum gekeken en daarna pas de uitslag gezien... Ik.dacht echt aan de hand van de posts dat we verloren hadden.

Eerlijk is eerlijk, de eerste helft was op Ajax-uit na toch wel de slechtste helft van het seizoen. Dat leek echt nergens op.
 
PEC Zwolle speelt nu tegen Heerenveen weer met Saymak en Thomas. De wedstrijd tegen PEC Zwolle had voor PSV niet op een beter tijdstip kunnen zijn. :D
 
Moet PEC nog thuis tegen Ajax? :D

Traditioneel gezien heeft Ajax het helaas nooit moeilijk daar, al weet je het dit jaar nooit natuurlijk. PEC verloor ook thuis alleen tegen ons in blessuretijd, terwijl zij de betere waren. En tegen Vitesse verloren ze door prachtige doelpunten. Voor de rest hebben ze al 23 punten gepakt in eigen huis ( 7 keer winst, 2 gelijkspelen ), puntje meer dan AZ bijvoorbeeld. Kortom, ze zijn moeilijk te verslaan in eigen huis. Al die belangrijke spelers komen ook op tijd terug voor Ajax straks :D.
 
Traditioneel gezien heeft Ajax het helaas nooit moeilijk daar, al weet je het dit jaar nooit natuurlijk. PEC verloor ook thuis alleen tegen ons in blessuretijd, terwijl zij de betere waren. En tegen Vitesse verloren ze door prachtige doelpunten. Voor de rest hebben ze al 23 punten gepakt in eigen huis ( 7 keer winst, 2 gelijkspelen ), puntje meer dan AZ bijvoorbeeld. Kortom, ze zijn moeilijk te verslaan in eigen huis. Al die belangrijke spelers komen ook op tijd terug voor Ajax straks :D.

En Overmars heeft deze keer niks aan zijn tactiek om een gerucht te verspreiden dat hij Sandler wel interessant vindt....
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan